Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Άλλη μια Χριστουγεννιάτικη κατασκευή με κρεμάστρες



 
΄Οσες είχατε περάσει από το σπιτάκι μου πριν από λίγο καιρό, ίσως θυμάστε ότι αρχικά δεν είχα έμπνευση για κάποια κατασκευή και αφού είχα ενώσει τις τρείς κρεμάστρες, όπως μας είχε δείξει η Ρένα, στο τέλος τις χρησιμοποίησα για να κρεμάσω και να ξεράνω τα ματσάκια της λουϊζας μου!!!!

Ε, λοιπόν, η λουϊζα ξεράθηκε, την μάδησα (ήταν και μπόλικη),  και την έβαλα σε βάζα για νά’χουμε να πίνουμε τον χειμώνα. Γέμισα και τρία μικρότερα για να τα δώσω στην μητέρα μου, στην θεία μου και σε μια φίλη μου.

Στα δύο έφτιαξα μια απλή ετικετούλα που έδεσα με χόρτο, ενώ το μεσαίο είναι από τις πρώτες μου προσπάθειες σε decoupage.  

Κι αφού τελείωσα, μου έμεινε ο σκελετός με τις κρεμάστρες......τι να τον έκανα ??? (είχα στο μεταξύ κάνει άλλες κατασκευές για τον διαγωνισμό της Ρένας). Οι κόκκινες κορδέλες με παρέπεμπαν σε κάτι Χριστουγεννιάτικο,αλλά είχα ήδη φτιάξει την καμπανούλα

Και τότε θυμήθηκα κάτι !!!!      Η βαφτισιμιά μου η Δήμητρα μου είχε πεί ότι θα ήθελε πολύ να της φτιάξω μία φάτνη (της άρεσε πάντα η φάτνη που στολίζαμε κάθε χρόνο στο σπίτι μας, κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δένδρο).
Κι έτσι,  αντί να πάρω ξύλα, ή χαρτόνια, ή άλλα υλικά, είχα μπροστά μου τον  τέλειο, έτοιμο, κρεμαστρο-σκελετό ! 

Άρχισα να τον ντύνω με τσαλακωμένες εφημερίδες τις οποίες στερέωνα με συρραπτικό.  Πρώτα εξωτερικά,  μετά εσωτερικά, ώσπου να πάρει το σχήμα μιάς σπηλιάς. 
 
και την έβγαλα σε μια γωνιά του κήπου, όπου με μπογιές σε σπρέϋ (πράσινο, κόκκινο) της έδωσα χρώμα. 
Και όπως ήταν φρέσκες οι μπογιές, την ‘πασπάλισα’ με χώμα (!) από το παρτέρι και την άφησα να στεγνώσει πριν την τινάξω για να φύγει το επιπλέον χώμα.  

 
Ψέκασα λίγο λευκό σπρέϋ για χιονάκι. Μάζεψα κλαδάκια και έφτιαξα δενδράκια αλλά και μικρά δεμάτια ξύλων τα οποία στερέωσα με κόλλα.



 ένα χρυσοσκονισμένο αστέρι στην κορυφή, και η φάτνη είναι έτοιμη να υποδεχθεί την Παναγίτσα, τον Ιωσήφ και τον μικρό Χριστό, καθώς και τους Μάγους και τους βοσκούς που θα πάνε να τον προσκυνήσουν......    
Εύχομαι τα παιδιά της βαφτισιμιάς μου να την χαρούν όπως την χαιρόταν η Δήμητρα όταν ήταν μικρή και ο  μικρός Χριστός που θα γεννηθεί σ'αυτήν την φάτνη να τους ευλογεί και να τους φυλάει πάντα. 

Αυτή είναι και η τελευταία μου κρεμαστρο-κατασκευή με την οποία συμμετέχω στην Πρό(σ)κληση της Ρένας.



22 σχόλια:

  1. Καλά είσαι απίθανη!!!!Τρομερή φάτνη!!!Καταπληκτική ιδέα και τέλεια κατασκευή!!Εξυπνα υλικά!!!Με άφησες άφωνη!!!Μαριαννάκι μου χίλια μπράβο!!Ούτε που θα το φανταζόμουν!!Ακου χώμα !!!Ακόμα με το στόμα ανοιχτό είμαι!!!
    Και επειδή άργησα λίγο θαύμασα και τα όμορφα πέταλα που έφτιαξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΙΑΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!
    ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ;;;;;;;;;;;;
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!!!!!!!
    ΑΚΟΥ ΧΩΜΑ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!
    ΚΟΛΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ Η ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΤΛΑΚΟΛ ΑΠΟ ΠΑΝΩ;
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΣΟΥΝΑΜΟΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!
    ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο Κ....Σ ΜΑΣ!!!!
    ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ Η ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!
    ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΦΑΤΝΗ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα!!!τι φτιαξατε παλι..πανεμορφη..τα υλικα πολυ φυσικα..παντα σας χαιρομαι..πολλα πρωινα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα γειτονοπουλα!!!πολυ ωραια η φατνη που εφτιαξες.εξυπνη κατασκευη με πολυ φαντασια.μπραβο marie anne.ειμαι σιγουρη οτι η βαφτηστηρα σου θα ενθουσιαστη!!!απο την γειτονια μου περνας?μενω γαλαζια ακτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, δεν το πιστεύω!!! Και φάτνη έγιναν οι κρεμάστρες; Απίστευτο!
    Μπραβο!! Ευχομαι να τη χαρούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω τι ομορφη φάτνη!!! Αυτες οι κρεμάστρες τελικά δεν έχουν τελειωμό. Η ιδέα σου καταπληκτική.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! Είναι πανέμορφη, φανταστική φάτνη!!!!! Πολύ-πολύ έξυπνη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα..μα είναι πανέμορφη..τι θα γίνει επιτέλους με αυτές τις κρεμάστρες..;;θα ηρεμήσουμε;;χαχα..χαμός έχει γίνει..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίστευτο! Δεν έχω λόγια! Μα τί φαντασία είναι αυτή επιτέλους!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρηκα πολυυυυ ενδιαφερουσα την κατασκευη της φατνης!!1000 μπραβο για την ευρηματικοτητα σου!!!!
    φιλια πολλα Χ2 MISIRLOU KAI MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριαννα μου δεν παιζεσαι με τιποτα!!
    Εισαι καταπληκτικη!!!!Υπεροχη φατνη!!
    Μα και τελεια νοικοκυρα!!!!Θαυμασα τα βαζακια με την ματζουρανα σου!!!!
    Σε φιλω γλυκα!!!!!!!! Μπραβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΜΑΡΙ-ΑΝΝ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να πω εγώ τώρα... η φαντασία στο μεγαλείο της!!!! Υπέροχη η Φάτνη!!! Μόλις βρείς χρόνο πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΠΡΑΒΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ!!!!!ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΦΑΤΝΗ ΣΟΥ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΑΚΙ ΜΕ ΤΗ ΛΟΥΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΓΟΥΡΙ.ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι εντυπωσιακό!Oλα όσα κάνεις είναι φανταστικά!Καλή συνέχεια!Με εμπνέεις!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η φάτνη σου πανέμορφη πώ..πω.. τι μπορείς να κάνεις αν δουλέψει η φαντασία!!!!! ΜΑΡΙ ΑΝΝ ...σε ευχαριστώ για το βραβείο θα το πάρω με χαρα΄να το βαλω στο σπιτάκι μου που δεν έχει ακόμα πολλούς επισκέπτες επειδή είναι ακομα απο τα καινούρια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αντε με το καλό στην συνταξη να κάνεις ότι δεν μπορεσες μέχρι τώρα και να περνάς καλά αυτό έχει σημασία..σου ευχωμαι τα καλήτερα που σίγουρα έρχονται!!!!! φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ .....ΑΠΙΘΑΝΗ ΕΓΙΝΕ.....ΜΠΡΑΒΟ...ΜΠΡΑΒΟ....
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια η φάτνη σου Marie-Anne...πραγματικά τρομερή!!! Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι τόσο πολύ που σας άρεσε η φάτνη μου και σας ευχαριστώ για τα γλυκά σας σχόλια, τα επιφωνήματα, τα θαυμαστικά και τις ευχές σας.
    Από μικρό παιδί, έβλεπα τον μπαμπά μου να φτιάχνει την φάτνη κάθε χρόνο, όχι με εφημερίδες αλλά με ωραία σκληρά χαρτιά που ήταν ήδη βαμμένα σε χρώματα παραλλαγής, τα οποία τσαλάκωνε για να σχηματίσει την σπηλιά. Τα είχε φέρει από την Γαλλία και όλοι οι συγγενείς και φίλοι πάντα θαύμαζαν την φάτνη μας. Ετσι κι εγώ, συνεχίζω την οικογενειακή παράδοση και ελπίζω τό ίδιο να κάνουν και τα παιδιά μου.

    Πολλά φιλιά σε όλες σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη!!! Τρελαίνομαι για χειροποίητες φάτνες!!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...