Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Ευχαριστώ !!!!



Γεια σας μπλογκοφιλεναδίτσες μου !!!

Σας γράφω αυτό το σύντομα μήνυμα  γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο να απαντήσω στα σχόλιά σας (τα οποία διαβάζω από το κινητό μου).

Θέλω πρώτα να σας ευχηθώ και πάλι μια καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη ευτυχία, αγάπη και χαρά αλλά πάνω απ’όλα ΥΓΕΙΑ σε σας και στους αγαπημένους σας. Και να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου για τα γλυκά σας λόγια και για τις τόσο θερμές ευχές σας για την ανάρρωση της μανούλας μου.   Αύριο μάλλον, πρώτα ο Θεός, θα  βγει από το νοσοκομείο. Μόλις μπορέσω θα επανέλθω στην γειτονιά μας.

Ευχαριστώ και πάλι και πολλά φιλιά σε όλες σας.  

Marie-Anne   

15 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΣΤΗ ΜΑΜΑΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΥΓΕΙΑ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΜΟΝΟ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα μου εύχομαι όλα καλά για την μανούλα σου!!!!!! Όταν θα έχεις ηρεμήσει από όλα επικοινώνησε μαζί μου!!!!!! Πολλά φιλιά και περαστικά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά να έχετε με υγεία, αγάπη, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείτε! Και πάλι περαστικά στη μητέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αντε πρωτα ο Θεος..με το καλο..μας ελειψες..νασε καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ.... ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΑΚΙ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριαννάκι μου σιδερένια η μανούλα και νάχεις μια καλή καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή ανάρρωση και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. περαστικα στην μανουλα σου μαριαν.τα ιδια προβληματα εχω με την μητερα μου.απο νοσοκομειο σε νοσοκομειο,εξετασεις,σε νοιωθω,εχω κακη πειρα.ευχομαιτο καλυτερο.καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά της μαμάς και καλή χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά της γλυκιά μου!Καλή χρονιά σε όλη την οικογένειά σου, και ευτυχία!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη και ευλογημένη χρονιά με υγεία και κάθε καλό!Περαστικά στη μανούλα σου Μarie-Ann μου,σιδερένια!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά στην μανουλα σου και ό καινουργιος χρόνος να της δώσει την υγεία της και σενα χαμόγελα....ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...φιλακια τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Marie Anne, καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία! Οποτε και αν μπορέσεις, να περάσεις από το "σπίτι" μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...