Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Επιστροφή και δωράκια


Γειά σας !!!!!!

Σήμερα γύρισα στο σπίτι μου μετά από τόσο καιρό.... εύχομαι να μην περάσει κανείς την περιπέτεια που πέρασε η μητέρα μου. Λάθος διάγνωση, διαφωνία ιατρών, λάθος φαρμακευτική αγωγή από τα μέσα Νοεμβρίου χωρίς αποτέλεσμα,  και  στο τέλος, δέκα ημέρες νοσηλείας Πρωτοχρονιάτικα.  Στα 86, πώς αντέχει ένας εξασθενισμένος οργανισμός ??? Κι όμως τα κατάφερε, Δόξα τω Θεώ ! Η θεραπεία συνεχίζεται και στο σπίτι για ένα διάστημα και ελπίζω όλα να πάνε καλά !

Μου λείψατε !!!!   Από το κινητό μου, έμπαινα στα σπιτάκια σας και παρακολουθούσα τις αναρτήσεις σας αλλά μου ήταν αδύνατον να σας γράψω σχόλια.

Μέσα στην στεναχώρια μου, κάποια στιγμή προχθές πετάχτηκα στο ταχυδρομείο να παραλάβω ένα δεματάκι που είχε μείνει εκεί για αρκετές ημέρες.  ΄Ηταν το υπέροχο πουλόσπιτο μαζί με 8 πανέμορφες χαρτοπετσέτες που μου έστειλε η γλυκειά Ανεράιδα από την κλήρωση του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού της.   
 
 Την ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ !! Μόλις βρώ τον χρόνο να το φτιάξω και θα σας το δείξω.

Και βέβαια είχα την μεγάλη χαρά να δώ ότι κέρδισα το πρώτο από τα τρία πανέμορφα καλαπόδια 
 
 που είχε την καλοσύνη να μας χαρίσει η αγαπημένη μας Ποδηλάτισσα Βίκυ και δεν μπορούσα να την ευχαριστήσω. Τώρα μόλις της έστειλα ένα μήνυμα.  

Δεν θα ξεχάσω την ανταλλαγή δώρων της καλής μας Ρένας. Εκεί, μου έτυχε να ανταλλάξω την μυρωδάτη κεραμική καρδούλα μου με την όμορφη καρφιτσούλα της Βασιλικούλας.   
 
Ελπίζω να επικοινωνήσουμε σύντομα για την ανταλλαγή. 

Και τώρα, σειρά έχει η νέα πρό(σ)κληση της Ρένας...   

Τα Συρτάρια........
 

άντε να δούμε πού θα βρώ ...δεν μπορεί....κάπου θα πετύχω ένα....   

μιά νέα περιπέτεια αρχίζει...!!!!

Πολλά φιλιά σε όλες !!!!
 

34 σχόλια:

  1. Να είστε πάντα σιδερένιες!!Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΜΑ, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΥΤΥΧΩΣ!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ , ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ , ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΣΥΡΤΑΡΟΑΝΑΖΗΤΗΣΗ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλωσορισες Μαριαννα μου κοντα μας!!!!!
    Καλη αναρωση στην μανουλα σου!!!!!
    Αντε να ξεκιναμε ολες σιγα σιγα τα συρταρια μας!!!!!!!χαχαχα!!!!
    Φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλωσόρισες! Περαστικά ευχομαι στη μαμά σου και να είστε πάντα γεροί!
    Η χρονιά ξεκίνησε με δωράκια,όπως βλέπω, και μάλιστα το ένα πιο ωραίο από άλλο,έτσι να συνεχίσει και να είναι γεμάτη όμορφες εκπλήξεις από αγαπημένους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά στη μητέρα σου,εύχομαι να πάνε όλα καλά και μόνο καλή τύχη να έχετε από'δω και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή Χρονιά σου ευχομαι!!
    Περαστικά στην μανούλα σου!

    Οσο για τα δωράκια σου ειναι ολα πολύ ομορφα και περιμενω με ανυπομονησια να δω πως θα μετατρέψεις το σπιτακι για τα πουλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσόρισες Μαριάννα και περαστικά στη μητέρα σου!!!!!
    Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή και να κερδίζεις τόσο υπέροχα δώρα!!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκαμε πάλι. Είναι αλήθεια ότι μας έλειψες. Σιδερένια η μανούλα και μόνο χαρές από εδώ και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά και να μη σου τύχει ξανά τέτοια περιπέτεια.
    Με γεια τα δωράκια,να τα χαρείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο για τα δωράκια σου,μόλις έμαθα κι εγώ οτι κληρωθήκαμε απο σένα,σου στέλνω email καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tέλος καλό όλα καλά!
    Βέβαια λάθος διάγνωση, λάθος φαρμακευτική αγωγή θα μπορούσε νάταν και τέλος κακό,αλλά ποιός δίνει σημασία απο του αλμπάνηδες που γεμίσαμε;
    Τελος πάντων πάρε τα πάνω σου ολόκληρο χρόνο έχουμε μπροστά μας κι αν ξεκίνησε στραβά εύχομαι να ισιώσει απο εδώ και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μarie -Anne επεισοδιακές γιορτές πέρασες! Ελπίζω η μητέρα σου να αναρρώσει πλήρως σύντομα!!! Πολλά φιλιά και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά να είναι όλα για τη μαμά σου Marie-Anne κι εύχομαι από δώ και πέρα να κυλήσει χαρούμενα χωρίς άλλες αγωνίες η χρονιά που μπήκε!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! :) Πολύ όμορφα είναι όλα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας έλειψες!!!!!! Περαστικά στην μανούλα σου... τέλος καλό όλα καλά!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευτυχώς όλα καλά!!!!! Δόξα σοι ο Θεός που ξεφύγατε από τις στατιστικές, αφού σήμερα τα λάθη των ιατρών είναι το μεγαλύτερο ποσοστό που άνθρωποι πεθαίνουν.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!! ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η Χαρά μου έκλεψε την...ατάκα, αλλά εγώ θα την επαναλάβω. Τέλος καλό, όλα καλά. Σιδερένια η μαμά σου και εσύ ανασκουμπώσου, να αναπληρώσεις τον χαμένο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικα στη μαμα σου και απο εδω και μπρος ολα καλα να πανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάλλον πρέπει να κάνουμε μόνοι μας τις διαγνώσεις και μετά να πηγαίνουμε στο γιατρό να του λέμε τι έχουμε γιατί τώρα τελευταία όλο κάτι τέτοια ακούω.
    Περαστικά!!
    Ομορφα τα δωράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ την καημένη την μανούλα σου...! Ελπίζω όλα να πανε καλά! Τα δωράκια σου είναι υπέροχα!!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαριαννάκι μου περαστικά στην μανούλα σου και καλή ξεκούραση σε σένα,γιατί μετά από τέτοια ταλαιπωρία την χρειάζεσαι!!!
    Επίσης να έχετε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και κυρίως υγεία και πολλά χαμόγελα!!
    Ο χρόνος όπως βλέπεις ξεκινά όμορφα με πολύ ωραία δωράκια!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχομαι περαστικα ολοψυχα!Μετα τα δυσκολα ηρθαν τα δωρακια για να απαλυνουν την κατασταση!Καλη χρονια με καλη υγεα για ολους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ !!!!!!!!!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΣΑΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΚΑΛΕΣ ΦΙΛΕΣ !!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κοριτσι καλως μας ηρθες..ολα θα πανε καλα..καλη αναρωση..καλη ξεκουραση..να τα χαρεις τα δωρακια σου..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. anne marie καλησπερα.σου ευχομαι γρηγορα περαστικα στην μανουλα σου,και πιστεψε με σε νοιωθω γιατι και εγω με την μαμα μου εχουμε μπη σε μπελαδες με την υγεια της.ολα να πανε καλα σου ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περαστικά κι αγύριστα!!! Κοίταξε τώρα να ξεκουραστείς και να ηρεμήσεις....καλές δημιουργίες και πάντα τύχη να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΣΤΗ ΜΑΜΑΚΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΓΑΠΗΣ.ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΛΑΠΟΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΥ!!!!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΓΟΥΡΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προσπάθησα να σου στείλω απάντηση στο σχολιό μου , μέσω μέιλ και μου το στάλνει πίσω. Τσεκάρισέ το, μήπως είναι γραμμένο λάθος. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γεμάτη δώρα κι εκπλήξεις ευχάριστες να είναι η ζωή σου!!καλή επιτυχία με την αναζήτηση του συρταριού!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έβαλα τα καλά μου και ήρθα να ανταποδώσω την επίσκεψη!Ελπίζω να μην τέλειωσε το γλυκό...
    Μακάρι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη στιγμές ευτυχισμένες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...