Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Φρέσκα, αποξηραμένα ή με découpage ??






Από το φθινόπωρο, τότε που κλάδεψα τις λεβάντες του κήπου, είχα στολίσει μερικά μπουκετάκια σε βάζα. Είναι από τα λίγα αποξηραμένα λουλούδια που μου αρέσει να έχω στο σπίτι. Κάποια στιγμή μάδησα τα ανθάκια τους και γέμισα μ’αυτά υφασμάτινα σακουλάκια για τα συρτάρια, όπως το κάνω κάθε χρόνο. Σε μιά γωνιά της βιβλιοθήκης όμως είχε μείνει ένα βάζο με λεβάντες.  Το είδα χθές, όταν πήγα να πάρω κάποια διακοσμητικά που είχα βγάλει από το σαλόνι πριν τις γιορτές και ήθελα να τα ξαναβάλω στην θέση τους.  Βλέπετε, με τα τρεχάματα που είχα, καθυστέρησα να ξεστολίσω το σπίτι από τα Χριστουγεννιάτικα. Το έκανα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε και αμέσως το σπίτι μου φάνηκε άδειο.  

Με την ευκαιρία της αποχώρησής μου από την εργασία μου, κάποιοι συνεργάτες από το εξωτερικό μου έστειλαν μιά όμορφη ανθοδέσμη μέσα σε γυάλινο βάζο. 
΄Ηταν όμως οι μέρες που είχα την μαμά μου στο νοσοκομείο κι έτσι ούτε που πρόλαβα να την χαρώ, κι αυτή, φυσικά, άρχισε να μαραίνεται. 
Κάποια στιγμή, την κρέμασα ανάποδα για να ξεραθεί, 
όχι τόσο για να την κρατήσω, όσο για να μου θυμίζει ότι θα έπρεπε το συντομότερο, μόλις ευκαιρούσα, να ευχαριστήσω τους καλούς μου φίλους.  Πράγμα που έκανα μόλις προχθές.

Και αφού και οι προαναφερθείσες λεβάντες κατέληξαν κι εκείνες μέσα σ'ένα σακουλάκι στην ντουλάπα μου, αφαίρεσα από την αποξηραμένη πλέον ανθοδέσμη τα περιττά εξωτερικά φύλλα και την τοποθέτησα σ’ένα βάζο που δεν σας είχα δείξει μέχρι τώρα.
Σε παλαιότερη ανάρτησή μου, σας είχα παρουσιάσει ένα κινέζικο βάζο που είχα 'μεταμορφώσει' με  découpage σε προβηγκιανό.
Ευκαιρία  να σας παρουσιάσω και το ταίρι του, καθόσον ήταν ένα ζευγάρι βάζων που μου είχαν προσφερθεί πριν από χρόνια, αλλά είχαν μείνει καταχωνιασμένα σ'ένα ντουλάπι......
('Οσες είστε μέλη του Βάλε Φαντασία τα έχετε ξαναδεί και τα δύο).
 
Σ'αυτό εδώ το βάζο λοιπόν έκανα ένα κρακελέ φόντο και το ‘έντυσα’ με ορχιδέες.
 
Στόλισα την αποξηραμένη ανθοδέσμη, αλλά για λίγο καιρό, μέχρι να βγούν στον κήπο οι νάρκισσοι και τα ζουμπούλια που τότε θα έχουν την τιμητική τους στα βάζα του σπιτιού. 
 ____________________________

Να μήν παραλείψω να σας δείξω και το πανέμορφο καλαπόδι που μου έστειλε η φίλη μου η Βίκυ η Ποδηλάτισσα
 
Το τσαντάκι που το περιείχε ήταν στολισμένο μ’ένα από τα τόσο χαριτωμένα στολιδάκια που είχε φτιάξει με τα χεράκια της.

Α, και κάτι τελευταίο.... βρήκα επι τέλους ένα συρτάρι !!!!!!! Επισήμως πλέον, συμμετέχω στην νέα πρό(σ)κληση της Ρένας !!!!!

Καληνύχτα σας και καλό ξημέρωμα !!!!! 


21 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκια μου..εχουμε τοσο κρυο εδω που η αναρτηση σου ειναι πνοη..ανοιξης..τι ομορφα λουλουδια..και το ντεκουπαζ πολυ καλη δουλεια με τα αποξηραμενα..να το χαρεις το ομορφο δωρακι σου..νανε καλα η γλυκια μας ποδηλατισσα..καλο πρωινο και πολλα πολλα ζεστα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ, ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΗΣΗ, ΜΕ ΓΕΜΙΣΕ ΧΑΡΑ!!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ρένα μου !! Σ'ευχαριστώ πολύ !! Συνέρχεται σιγά-σιγά η μαμά μου, ταλαιπωρήθηκε η καημενούλα και δεν την κρατάνε τα πόδια της. Να δώ πότε θα μπορέσω να ξεκινήσω το συρτάρι...!!! Φιλάκια !!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπημένη μου Μαριάννα… έλειψες πολύ από την γειτονίτσα μας!!!! Περιμένουμε τις υπέροχες δημιουργίες σου……!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας ξαναβρήκα Βίκυ μου !!!Οι ρυθμοί μου είναι λίγο διαφορετικοί πλέον. Μου έλειψε το Atelier μου και ανυπομονώ να ξαναρχίσω το decoupage!!! Φιλάκια Πολλά !!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα βάζα,τα λουλούδια,έστω κι αποξηραμένα,πάντα στολίζουν το σπίτι!
    Με γεια τα δωράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου !! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια !

      Διαγραφή
  5. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΑΖΑ ΣΟΥ!!!!ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΦΡΕΣΚΑ Η ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ!!ΜΕΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου ! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βάζα μου.

      Διαγραφή
  6. ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ..ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Θ ΑΡΧΙΣΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΕΚΕΛΕ ΤΕΛΕΙΟ.ΤΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Νάσια μου ! Τα κινέζικα δεν μου πήγαινε ποτέ να τα στολίσω, δεν ταίριαζαν εξάλλου και με το διάκοσμο του σπιτιού. ΄Ελα όμως που μου έχουν κάνει τέτοια δώρα κατά καιρούς (έχω 2-3 ακόμα. Μάλλον θα πάρουν σειρά κι αυτά. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙ-ΑΝΝ!!!!!!
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!!!!! ΑΝΤΕ ΒΛΕΠΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ ΔΙΑΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!
    ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΑΖΟ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριαννα μου καλημερα!!!!
    Τα λουλουδια οπως και να'ναι ομορφα ειναι!
    Οσο για τα βαζα σου, τι να πω!!!! Πραγματικη μεταμορφωση!!!!
    Καταπληκτικα!!!! Να χαρεις και το δωρακι σου, το πανεμορφο καλαποδι!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ...ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ...ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΑΖΑ ΣΟΥ...ΠΟΛΥ ΩΡΙΑ ΤΑΜΟΤΙΒΑ ΜΕ ΤΙ ΟΡΧΙΔΕΕΣ!ΤΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς μας ξαναήλθες! Μας έλειψες!! Φιλιά πολλά! (Για τα βάζα τι να ξαναπώ?? όνειρο !!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αλλαγή στα βάζα άξιζε τον κόπο έγιναν υπέροχα!!!Το δε καλαπόδι φανταστικό!!!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα έκανες πάρα πολύ όμορφα τα βάζα σου Μαριάννα μου!Και τα δωράκια σου καταπληκτικά!Να τα χαίρεσαι όλα!Ευχομαι και εγώ για τη μητέρα σου τα καλύτερα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και έχω γλάστρα με λεβάντα στο μπαλκόνι..λυπάμαι όμως να την κόψω ρε γμτ!!!!

    όσο για τα βάζα πολύ όμορφα.. και το κρακελέ απόλυτα πετυχημένο.. με σπρέυ το έκανες????

    καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα βαζα σου εξαιρετικα κ παλι.. οσο για τα λουλουδια χμμ προτιμω τα "ζωντανα" εγω η αληθεια ειναι ...τα δωρακια σου ειναι τελεια..εισαι πολυ τυχερη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Που εισαι;Τι κανεις στο αθωο συρταρακι;Θαυματα ειμαι σιγουρη!Ανοιξε την κουρτινα να δω λιγο...Αχ τι ειναι αυτο...ΤΕΛΕΙΟ!Φιλια Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...