Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Ψηφίστε για την Κατερίνα!

    Vote for Catherine!  
         Votez pour Catherine !


http://ideas.culture.gr/Pages/viewitem.aspx?pID=57&fb_source=message

Αυτή είναι η συμμετοχή της κόρης μου στον διαγωνισμό για το νέο λογότυπο των  
Μνημείων και Μουσείων της Ελλάδας  
που διοργανώνει το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού
Μπορείτε να ψηφίσετε την Κατερίνα 
πατώντας το ‘like’ στην αριστερή πλευρά της ιστοσελίδας του διαγωνισμού!
Ελπίζω να σας αρέσει !
Ευχαριστώ !!!!!

-------------------------

This is my daughter’s participation for the contest of the new logo of  
Monuments and Museums of Greece
  of the Ministry of Culture and Tourism
 You can support Catherine 
by clicking the "like" button on the left side of the website of the contest !
I hope you all like it!
Thank you !!!!! 

-------------------------

Ceci est la participation de ma fille au concours 
du Ministère de la Culture et du Tourisme  pour le nouveau logo des  
Monuments et Musées de Grèce
Vous pouvez voter pour Catherine 
en cliquant 'Like' dans le site du concours. 
J'espère que cela vous plait !
Merci!!!!!
 -------------------------



30 σχόλια:

  1. Γεια σου Marie-Anne μόλις ψήφισα!!Πολύ καλό!Εύχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ απο καρδιας!!!Το σχεδιο μοιαζει με κοχυλι,κλεινει μεσα του ηχους απο θαλασσα ,απο αγερα ,απο Ελλαδα ΜΠΛΕ!Θα χαρω να το βλεπω το καλοκαιρι ΠΑΝΤΟΥ,και να λεω [δικο μας κοριτσι το σχεδιασε]!Φιλια Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψηφισα marie anne,και ευχομαι καλη επιτυχια στην κατερινα να βγη πρωτη.πολυ ωραια η παρουσιαση.καλο Σ/Κ δημητρα λαγονησι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΨΗΦΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΥΧΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΟ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέσα από την καρδιά μου Καλή Επιτυχία στο Κατερινάκι!!!!!!!!! Μόλις ψήφισα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να πανε ολα καλα..ετσι να βαζουμε και μεις οταν μας δινετε μια ευκαιρια το δικο μας λιθαρακι..να περασετε καλα το σ.β..περιμενουμε να μας πεις τι εγινε και πως πηγε..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΕΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΗΜΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!
    ΤΟ ΨΗΦΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΨΗΦΙΣΑ ΧΘΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΥ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή επιτυχία....εγώ την ψήφισα ήδη....φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Marie Anne μόλις ψήφισα. Καλή επιτυχία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόλις ψήφισα κι εγώ! Καλή της επιτυχία!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακολουθώντας ένα ευγενικό mail,
    πέρασα κι εγώ από τη φιλόξενη σελίδα σου
    και ψήφισα.
    Εύχομαι καλή επιτυχία!!!
    Σε καλώ και από τα δικά μου μέρη για επίσκεψη και κουβέντα.
    Βασίλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασίλη και για την ψήφο και για την επίσκεψη !
      Πέρασα ήδη από σένα και γράφτηκα μέλος σου....τρελλαίνομαι για ωραίες φωτογραφίες !!!!

      Διαγραφή
  13. Marie-Ann μου, την ψήφισα την Κατερίνα μας.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ. Την αξίζει!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ...ΜΟΛΙΣ ΨΗΦΙΣΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητή Marie-Anne, έλαβα το mail σου και μόλις ψήφισα. Εύχομαι καλή επιτυχία στην Κατερίνα σου για το όμορφο λογότυπό της. Θα χαρώ πολύ να επιλεγεί! Αξίζει να ενθαρρύνουμε και να επικροτούμε τα νέα παιδιά, στην προσπάθεια που καταβάλλουν και τις ιδέες που παρουσιάζουν!
    Αντώνης Κρασάκης
    (εκπαιδευτικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αντώνη!!! Να χαίρεσαι κι εσύ την γλυκύτατη κορούλα σου !!! Η σελίδα σου είναι καταπληκτική !!

      Διαγραφή
  16. Amiga,
    Adorei a criatividade de sua filha.
    Já votei e estou torcendo para que ela ganhe.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ✿⊱╮
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear friend !
      Thank you so much for voting for my daughter. I appreciate it very much ! Have a nice weekend !
      Hugs !!

      Διαγραφή
  17. Κι εγώ μόλις ψήφισα!! Καλή επιτυχία στην κορούλα σου!!
    Η δουλειά της είναι πολύ όμορφη!! Μακάρι να κερδίσει!! Το βάζω και στο blog μου!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μόλις ψήφισα κι εγώ!!!Μου άρεσε πολύ το λογότυπο της! Καλή επιτυχία! Φιλάκια πολλά και καλά αποτελέσματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι απο την καρδιά μου καλή επιτυχία στο παιδί σου...την ψηφισα μόλις...γιατί μου άρεσε πολύ...Μαριάννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν βρίσκω λόγια να σας ευχαριστήσω όλους και όλες για την ανταπόκρισή σας ψηφίζοντας την συμμετοχή της Κατερίνας μου, και για το ότι την προωθήσατε και σε άλλους ή την αναρτήσατε στην δική σας σελίδα !!!
    Χίλια ευχαριστώ από καρδιάς !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή επιτυχία στην ΚαΤΕΡΊΝΑ!!!!μόλιςψήφισα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγω ψήφισα κι έρχομαι να σου πω πόσο μου άρεσε η προσπάθειά της και να ευχηθώ καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ψηφισα κι εγω!!!Καλη επιτυχια μεσα απο την καρδια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κατερίνα, καλή επιτυχία , μόλις σε ψήφισα!!!Μαριάννα να την χαίρεσαι τη νεράϊδα σου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου για το σχόλιο και την πρόσκληση. Μόλις ψήφισα το καλαίσθητο σήμα της κορούλας σου, σας ευχομαι καλή επιτυχία.
    Φιλάκια και Καλή Εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Marie Anne, καλή εβδομάδα να'χεις! Ψήφισα κι εγώ! Καλή επιτυχία και από εμένα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...