Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Ταρατατζούμ !!!!!


Με τόσα στολίδια και με το στέμμα που μας έδειξε η Μεγαλειοτάτη κατάλαβα ότι ετοιμάζει μεγάλη εορτή. Τώρα, πότε θα γίνει είναι ακόμα επτασφράγιστο μυστικό.
 Όταν όμως θα έρθει εκείνη η ώρα,  οι σάλπιγγες θα ηχήσουν, τα τύμπανα θα ακουστούν 
στα πέρατα της μπλογκογειτονιάς.
Και οι Ελληνίδες Bloggers θα μαζευτούν για έναν ακόμα καλό σκοπό.
 
Φοβήθηκα λοιπόν μήπως και δεν προλάβω το μεγάλο γεγονός και άρχισα σιγά-σιγά να ετοιμάζομαι...οι τυμπανοκρουσίες σε λίγο θα ακουστούν.


Ναι, ναι, καλά το καταλάβατε !!! Αυτός είναι ο πρώτος μου  κουμπαράς !!!


Δεν ήταν δύσκολο ! Κι όταν μάλιστα πρόκειται για καλό σκοπό, για μένα ένα κουτί από τρίγωνα τυράκια, δύο καπάκια από γιαούρτι, η αγαπημένη ατλακόλ, ένα όμορφο χαρτί, λίγα κορδονάκια και χρυσή μπογιά, ήταν αρκετά για να φτιάξω αυτόν τον όμορφο ταμπούρο-κουμπαρά με τις μπαγκέττες του.

Ελπίζω να φτάσουν οι τυμπανοκρουσίες και σε όσες από εσάς που ακόμα δεν πήρατε χαμπάρι για το τί γίνεται, και να βάλετε τα καλά σας (εννοώ τα δυνατά σας) για να λάβετε μέρος στον μεγάλο εορτασμό. 

Σας εύχομαι μιά πολύ καλή Κυριακή! 

50 σχόλια:

  1. Καλλημέρα Μαριάν!!Καλέ,τί όμορφο πού τόν έκανες τόν κουμπαρά-τύμπανο!!Ζωγράφισες πάλι!!!Τώρα λέω καί εγώ νά βάλω μπροστά νά φτάξω καί τόν δικό μου!!Προλαβαίνω?Πολλά φιλάκια φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια προλαβαίνεις κι εσύ Dimi μου ! και είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις κάτι καλό! Φιλάκια πολά !!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    Ε, ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕ!!!!!
    ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ , ΤΟ ΤΥΜΠΑΝΟ!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ , ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!!!!!!!!!!
    ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ, ΑΡΑΓΕ ΠΗΡΑΝ ΕΙΔΗΣΗ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ;
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ, ΒΑΛΤΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σέβη μου !!!! Αυτό περιμένουμε κι εμείς, να σε δούμε με την κορώνα!
      Ελπίζω να ακούστηκε το τύμπανο σ'όλη την γειτονιά για να φανερωθούν κι αυτές που λείπουν, χαχαχα !!!!
      Φιλάκια Ρένα μου ! Καλή συνέχεια !

      Διαγραφή
  3. Κατ αρχάς να διαμαρτυρηθώ εντόνως:Με αγχώνειιιιιιιιςςςς (το λέω υπόκωφα)
    Το Δικαιούται η Μεγαλειοτάτη το τύμπανο δε το συζητώ, και όχι μόνο...έχει ξεφύγει του πρωτοκόλλου , μην κοιτάς που είμαι εχέμυθη και δε θέλω να εκθέτω... Αμτε μου τώρα μετά απο τέτοιες ευφάνταστες κατασκευές να αποδώσω...θα προσπαθήσω κι εύχομαι τούτη τη φορά να μη μείνω στα κινηματογραφικά.
    Καταπληκτικό το τύμπανο, ως ιδέα κι ως εκτέλεση!!!
    Φιλάκια πολλά Κυριακάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανόνισε Χαρά..χι..χι.. τυμπανο η Μαριαννα;; να κανουμε μια ορχήστρα να υποδεχτουμε την μεγαλειοτατη... τι λές για κανένα ταμπούρλο ;;;;χι..χι.. να σκεφτώ και εγώ κανένα όργανο;..χι..χι.. αμεσως στο πονηρό ο νους σου...

      Διαγραφή
    2. Ρούλα πάλι ήπιες ρακή;
      Παρεκτρέπεσαι και βρίσκεσαι σε ξένο σπίτι.

      Διαγραφή
    3. Χαρά μου, εσύ γιατί να αγχωθείς ? Είμαι σίγουρη ότι η απόδοσή σου θα είναι καταπληκτική ! Χαίρομαι που σου άρεσε το τύμπανο και να σκεφθείς ότι για άλλο είχα ξεκινήσεις και ξαφνικά μου ήρθε η ιδέα !
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
    4. Ρουλίτσα, αφήνω σε σένα την συνέχεια για την ορχήστρα... κανόνισε με τον Σμαραγδένιο που έχει ειδικότητα στα ξύλινα !

      Διαγραφή
  4. Πολύ...ευρηματικός ο κουμπαράς σου!!!!!!Εγινε πανέμορφος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα Mαριαννα!Απιθανη η ιδεα σου!!!!!Αν δεν ελεγες απο τι ειναι θα νομιζα οτι ειναι ξυλινος!Τον εκανες ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, δεν σου κρύβω ότι κι εγώ χάρηκα που μου βγήκε καλός, δεν το περίμενα ! Φιλάκια !

      Διαγραφή
  6. εκει που ημουν που λες..κουρνιαζα φαρδια πλατια στο καναπε..ακουω..τι να πω..τυμπανο..καλε ναι..καλα ακουσα..το πηρα το μαντατο σου..υπεροχος κοριτσι..ομορφη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, εσύ προηγήθηκες στους κουμπαράδες( και είναι πανέμορφοι!), άλλες να το ακούσουν.... Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου ! Φιλάκια !

      Διαγραφή
  7. Υπέροχος Μαριάννα μου ο κουμπαράς σου! Είμαι σίγουρη πως θα σημάνει την έναρξη της μεγάλης γιορτής.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ελένη μου ! Μακάρι να πολλαπλασιαστούν οι κουμπαράδες! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. φοβερο το ταμπουρλο!! ...και εγω θα φτιαξω , αλλά τωρα προηγήται η "επίσκεψη από αυστραλία!! "...ευχαριστω πολύ για το σχόλιο και τα χαιρετίσματα σου!! να εισαι καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αννούλα κοίτα να υποδεχθείς καλά την Mini Jazzi και έχεις χρόνο και για κουμπαράδες !
      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  9. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΜΠΡΑΒΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειος είναι!!! Τόσο πρωτότυπος!! Πολύ φρέσκια ιδέα! Ταιριαστή με τα χρυσάφια και τα καράτια των κοσμημάτων! χιχι!
    Καλή εβδομάδα να είναι αυτή που μας έρχεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, έτσι θα έμεναν τα καράτια, χωρίς τυμπανοκρουσίες ??? χαχαχα !!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Merci ma chere Anna ! C'est en fait une tirelire avec laquelle je participerai a une action caritative des Greek Bloggers !
      Bises !

      Διαγραφή
  12. Είναι τέλειος!!! Πω πω...ενθουσιάστηκα!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ταρατατζούμ....δεν λες τίποτα Μαριανα μου.. με τυμπανοκρουσίες..θα την υποδεχτούμε την.. Ρενα μας εσύ έκανες την αρχή...έμεις να δουμε τί θα κάνουμε..χι..χι.. πολύ έξυπνη ιδέα...μπαβο .Μαριαννακι.. φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, όπως σου λέω και παραπάνω, ένα ξύλινο ταμπούρλο θα είναι παιχνιδάκι για τον Σμαραγδένιο ! Τι λές ???
      Φιλάκια !!

      Διαγραφή
  14. Είχες έμπνευση.
    Ή μήπως σου έταξε κάποιο ...αξίωμα η Ρούλα; χα χα χα
    Μπράβο ωραίος ως ιδέα και ως εκτέλεση ο κουμπαράς σου.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα !! Αν μου είχε τάξει αξίωμα, θα έφτιαχνα κι εγώ κορώνα, ή τουλάχιστον χρυσά γαλόνια!!!!!
      Φιλάκια και καλή συνέχεια ! Ελπίζω να μην επέστρεψες ήδη ??!

      Διαγραφή
  15. Ο πιο πρωτότυπος κουμπαράς!!!Μπράβο Μαρι-Άνν μου!!Πανέμορφος!!! φιλάκια και καλό 15Αύγουστο να έχετε!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου, ευχαριστώ πολύ ! Καλό 15Αύγουστο και σε σένα! Καλά να περάσετε ! Φιλάκια !

      Διαγραφή
  16. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ!!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα, έτσι λέω κι εγώ, ήδη έχω άλλον ένα στα σκαριά! Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  17. Τι πρωτότυπος κουμπαρας!!μου αρέσει πολύ!! Μπράβο!! φιλια και καλο 15Αυγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφος και πολύ πολύ όμορφος και πρωτότυπος κουμπαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε κι εμένα τόσο που λέω να κάνω κι άλλον !!!! Φιλάκια !

      Διαγραφή
  19. Marie-Anne ο τυμπανοκουμπαράς ενθουσίασε όλες τις Χρυσομέλισσες που είναι σκορπισμένες αυτή την εποχή....τι πρωτότυπος,τι ωραία ιδέα, τι εξαιρετικό αποτέλεσμα..... φανταστικός...σχεδόν παραμιλάνε..!!!
    Η Μεγαλειοτάτη έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχυ....κι εσύ ανταποπκρίθηκες omme il faut...εμείς να δούμε τώρα τι θα κάνουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'στε καλά Χρυσομέλισσές μου !! Comme il faut, δεν λες τίποτα !!!! Το αξίζει η Μεγαλειοτάτη !!!
      Αντε να δούμε και τους δικούς σας !
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  20. MARIE ANNE μπραβο σου!!!Πολυ πρωτοτυπη ιδεα και πολυ ομορφο το αποτελεσμα!!!! Τι να πω εισαι πολυ σουπερ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινίτσα μου, χαίρομαι που σου άρεσε ! Ελπίζω όλα καλά ! Θα τα πούμε !

      Διαγραφή
  21. παρα πολυ ωραια ιδεα!
    φιλια
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φανταστικό το κουμπαρά σου! Έχει βασιλικό ύφος. Έχω κι'εγώ μια ιδέα για κουμπαρά, αλλά δεν έχω ξεκινήσει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Ada!! Χαίρομαι που σου άρεσε ο κουμπαράς μου. Σήμερα σας δείχνω και τον δεύτερο που έφτιαξα. Περιμένουμε να δούμε και τον δικό σου. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τις πληροφορίες για τα λουλούδια!

      Διαγραφή
  23. Φίλη μου ένας υπέροχος και πρωτότυπος κουμπαράς!Όμως ήρθα για ευχές! Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά και κυρίως πολλές πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου. Με το καλό να κάνεις το χειρουργείο σου και να πάψεις να υποφέρεις. Να χαίρεσαι την ωραία σου οικογένεια και να σε χαίρονται. Εγώ προσωπικά γιορτάζω στα Εισόδια αλλά η Παναγία είναι μία και όλοι μας την γιορτάζουμε σήμερα ! Καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  24. Για ποιόν (ή μάλλον για ποιά) ηχεί το τύμπανο??!!!!
    Προσωπικά, έχω και μια σχετική βαρηκοϊα! Χαχαχα!!
    Ο κουμπαράς είναι πανέμορφος, με όλη τη σημασία της λέξης!!!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...