Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Fall in my garden - Φθινόπωρο στον κήπο μου

Το φθινόπωρο έχει την χάρη του και τις ομορφιές του !
Fall has its charm and its beauties!
Μπορεί να κάνουμε ακόμα μπάνια στην θάλασσα...
χθες, πήγαμε στην παραλία στις 4 το απόγευμα. 
Η αμμουδιά ήταν έρημη στο 'στέκι' μας. 
Δυό-τρία μόνο άτομα κολυμπούσαν σε κάποια απόσταση.  
Η θερμοκρασία της θάλασσας ήταν πολύ καλή κι έτσι ευχαριστηθήκαμε
ένα ακόμα μπάνιο, στα μέσα του Οκτώβρη ! 
Δεν θα σας δείξω την θάλασσα, αλλά 
(παρ'όλο που είχα πεί ότι δεν θα αναρτήσω άλλα θαλασσινά) 
αυτήν την οβάλ πέτρα που βρήκα προ ημερών (με μία ολοστρόγγυλη τρύπα διαμέτρου μισού εκατοστού) την οποία, φυσικά, αμέσως αποφάσισα να ντύσω με decoupage, τί άλλο ? 
 We may still go to the beach as we did yesterday (past mid-October !) but instead of showing you some pictures of the sea,  I would like to show you a rock I found some days ago, with a perfectly round hole and which I immediately decoupaged.
 
Μπορεί να τρώμε ακόμα φραουλίτσες από τις γλάστρες μας  
we may still pick some strawberries from our pots 
είπα φραουλίτσες...μικρούλες...αλλά πολύ νόστιμες...
very small indeed but sooo tasty !
όλο λέμε ότι είναι οι τελευταίες, αλλά κι όλο εμφανίζονται νέοι καρποί... 
να δούμε έως πότε !
'Ομως, όπως και να το κάνουμε, τα χρώματα είναι πλέον φθινοπωρινά, 
but from the colours you can tell it is autumn...
 Clouds in the sky   
Σύννεφα στον ουρανό...
 
 Σύννεφα το Χάραμα
clouds at down
 
 Σύννεφα το Δειλινό
clouds at sunset 
 
όπως και στον διάκοσμο.
 as in decoration 
Φέτος οι κολοκυθιές μας δεν πρόκοψαν όπως άλλες χρονιές, κι έτσι στόλισα αυτές τις μικρές που είχα αγοράσει πριν από χρόνια στην...Βιέννη !
  small pumkins I bought in Vienna some years ago, along with pomegrenates and lavender from the garden 
Πολλά από τα ρόδια μας έσκασαν
αλλά φάγαμε αρκετά και έχω βάλει και σε γυάλες για λικεράκια. Δοκίμασα τρεις διαφορετικές συνταγές με πρώτη-πρώτη της Βίκυς της Ποδηλάτισσας.
  
Και, με αφορμή το Giveaway της Φανής, έφτιαξα κι ένα πινακάκι με τα χρώματα
 του φθινοπώρου.
This is my participation to Fanny's Fall Giveaway 

 Decoupage χαρτοπετσέτας σε καμβά, με ανάγλυφες λεπτομέρειες (από ακρυλικό στόκο)
και χειροποίητο πλαίσιο από σκληρό χαρτόνι ντυμμένο με γυψόγαζα, στόκο και πατίνα.  

Ο  καιρός όμως θα αλλάξει από την Δευτέρα, απ'ότι ανακοίνωσε η ΕΜΥ και το κρύο θα είναι τσουχτερό ! Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ...
λέτε να ανάψουμε το τζάκι από τώρα ? 
Τα κούτσουρα πάντως είναι έτοιμα...
 According to the meteo, the weather is going to change next Monday, cold is coming and  
we will most likely have to light the fireplace! 
The wood is ready, anyway!
 γιατί το καλοριφέρ δεν ξέρω κατά πόσο θα ανάψει φέτος !


Πω,πώ, παραλίγο να το ξεχάσω...
 άλλος ένας κουμπαράς είναι έτοιμος για την έκθεση...
 Oh, I almost forgot... another money-box is ready for the charity exhibition in Thessaloniki... 
 
πιό 'γυναικείος' αυτή την φορά,
δεν νομίζετε ??
a lady's money-box this time !
Συσκευασία απολυμαντικού χεριών, με κρακελέ, χαρτί decoupage, δαντέλλα και ασημί ρελιέφ.     

Σας εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο !

 I wish you all a very nice weekend !











46 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Ακόμα τρώτε φράουλες;Απίστευτο!!!χαχα...Η πετρούλα σου είναι θαύμα, αλλά και ο πίνακας και ο κουμπαράς επίσης. Έχασα και τους προηγούμενους αλλά τους είδα τώρα και μου άρεσαν πολύ.Μπράβο Μαριάννα μου!Φιλιά πολλά πολλά και επιτέλους ελαφρώς δροσερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ όλα έχει η σημερινή ανάρτηση κι όλα μ άρεσαν (πιο πολύ τα διάφορα διακοσμητικά σου, έχω μία τρέλα μ αυτά)σε ρυθμούς και χρώματα φθινοπώρου,κι όμως εσείς κάνετε ακόμα μπάνια!Η πέτρα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!
    Φιλάκια Καλημέρας,κι ας ελπίσουμε οτι μόνο το τζάκι φέτος θα μας καλύψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρώματα φθινοπώρου και μαζί φράουλες... απίστευτο!!!!!! Η πέτρα απίστευτη... το πινακάκι πολύ όμορφο... ο κουμπαράς υπέροχος έχει λίγο άρωμα Βερσαλλιών... οι κυρίες κόβουν βόλτες μεταξύ Μεγάλου και Μικρού Τριανόν!!!!! Καλή επιτυχία στο λικεράκι σου Μαριάννα μου... θα σου κρατήσει υπέροχη συντροφιά δίπλα στο τζάκι τον χειμώνα!!!!! Πολλά φιλιά και καλό Σ/Β!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα μου καλημέρα
    Η ανάρτησή σου περιλαμβάνει όλες τις εποχές! Φθινόπωρο με τα ρόδια, χειμώνα με τα ξύλα για το τζάκι, άνοιξη με τις φράουλες και καλοκαίρι με τα μπάνια και την όμορφη πετρούλα.
    Ο κουμπαράς σου είναι πολύ όμορφος.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που ο κήπος σου σου δίνει ακόμη τα καλούδια του!Πολύ όμορφες κατασκευές και ζηλεύω λίγο για τα μπάνια στη θάλασσα αλλά η αλήθεια είναι ότι περιμένω πως και πως να μπουμπουνίσουμε το τζάκι!Καλό ΣΚ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάνα μου..... ζηλεύω τον κήπο σου! Πάντα ήθελα να καλλιεργώ κηπευτικά και δεν έχω τόσο χώρο, άσε που τα δέντρα μου κάνουν παντού σκιές!!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι όλες υπέροχες, η μια ωραιότερη απ' την άλλη και η πέτρα φοβερή! Καλή επιτυχία στο λικεράκι....
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Quel bonheur de voir l'automne à travers tes belles photographies et créations Marie-Anne! Très bon week-end!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. C'est vrai que l'automne est pleins de charme ! Ma préférée avec le printemps...
    Tous les travaux présentés sont ravissants...et les photos superbes !
    Bon weekend.
    Bisous
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαριάννα!!Τι ωραία ανάρτηση!!Η πέτρα, ο καμβάς,ο κουμπαράς είναι όλα μα όλα τέλεια!!Μπράβο σου!!!Καλό σ/κ να έχεις!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπραβο Μαριαννα μου ολο ειναι πολυ ομορφα!!!!Καλο Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα Μαριάννα μου, δεν θα σχολιάσω ένα ένα τα θέματα της ανάρτησής σου, τα απόλαυσα όμως πολύ. Ηρθα να σου πω να περνάς καλά και καλό φθινόπωρ.
    φιλιά πολλά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο καιρός κάνει όλο τρέλες... νομίζω πως ήρθε η ώρα να κρυώσει λίγο όμως...
    Λατρεύω το χελιδόνι που έκανες decoupage στην πέτρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωραία ανάρτηση όλα ωραία
    πιο πολύ μου άρεσε ο πίνακας και οι κουμπαράδες
    καλή επιτυχία
    καλό π/σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dear Marieanne, you made two money boxes very very beautiful!!!I like their style.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί όμορφες εικόνες έχουμε στη γειτονιά μας......Μαριάννα όλα τέλεια...και οι φωτό και τα έργα σου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα όλα Μαριάν μου!Καί η πέτρα,ο πίνακας,καί οι κουμπαράδες,πολύ καλά δουλεμένα καί μέ πολύ γούστο!Ωραίες καί οι φωτογραφίες σου!Χαίρομαι πού συνεχίζης τά μπάνια!Τό ίδιο κάνω καί εγώ!Σού εύχομαι καλό Σ/Κ!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια όμορφη ανάρτηση με ωραίες εικόνες , φωτογραφίες και έργα.
    Πάνω απ΄όλα -εγώ- ζήλεψα την πέτρα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη ανάρτηση!!Τα ζεστά φθινοπωρινά χρώματα πλημμύρισαν την οθόνη! Πολύ όμορφο το πινακάκι σου και επίσης ωραίος και vintage ο νέος σου κουμπαράς!!Αλλά η πέτρα μου έκλεψε την καρδιά!!Φιλάκια Μαρι Ανν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ, αυτη η πέτρα !! Είναι τέλεια! Μα που τη βρήκες με τόσο ωραίο σχήμα!! Ομορφη, με φθινοπωρινό άρωμα και διάθεση τούτη η ανάρτηση! Καλαίσθητες δημιουργίες, παραμυθένιες εικόνες από τον νανό-κηπο σου, εκπληκτικές φωτογραφίες , ολα είναι απίθανα! Marie-Anne μου, να'σαι πάντα καλά ! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 'Ομορφη φθινοπωρινή ανάρτηση ! Η πέτρα όνειρο αλλά και πίνακας υπέροχος !
    Η γωνιά με τη φθινοπωρινή διακόσμηση πανέμοορφη !Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΜΟΡΦΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,,,,,,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ....ΚΑΛΟ Σ/Κ,ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μου αρέσουν πάρα πολύ οι φωτογραφίες σου !!!!!!!!είναι πολύ γλυκές και τόσο χαριτωμένες!!!και οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ!!!!!!ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΙΑ ΛΟΞΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΕΚΕΙ!!ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΠΟΡΟ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ.Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ,ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ!!!
    ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΠΑΝΙΟ!!!ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΥΜΕ,ΜΑΚΑΡΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΞΥΛΑ ΣΕ ΑΦΗΝΩ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΤΟ ΛΕΒΙΤΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλη σου η ανάρτηση υπέροχη!!δεν θα σχολιάσω για το καθένα ξεχωριστά γιατί μου αρεσουν όλα!!!!είσαι υπέροχη!!!την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι όμορφη, τι γεμάτη ανάρτηση.......χρώματα, μυρωδιές, αρώματα......τέλεια. Και ο κουμπαράς πολύ όμορφος.Καλό Σαββατπκύριακο και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταπληκτικη αναρτηση!!
    Δεν το πιστευω οτι ακομα κανετε μπανια. Ζηλευωωωω!!!
    Τι να πει κανεις για τα εργα σου! Παντα καλογουστα!!
    Να εισαι καλα!!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χόρτασα από τον πλούτο της αναρτήσεως και με την ησυχία μου τα θαύμασα όλα, γεια στα χεράκια σου Marieanne!!!

    Καλή Κυριακή με πολλά φιλιά κι ευχαριστίες από εμένα και την Μολλυ για τις αγαπημένες επισκέψεις σου και θερμές ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΟΥ.Η ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΑ ΕΙΝΑΙ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα!
    Πανέμορφες φωτο!!!!!!Ο νάνος πάνω στα ξύλα!!!!!Αντε ετοιμαστήτε...εγώ πριν καθόμουν έξω, τώρα μπήκα μέσα γιατί ο καιρός έφερε λίγη ψύχρα......
    Μαρίανν μου, ακόμα τρώτε φραουλίτσες!!!!!!!Καλά λέω εγώ για τον κήπο σας , ότι είναι παράδεισος!!!!Η πέτρα σου απίθανη!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαριαννάκι μου, μπορεί να αργώ, αλλά τσουυυπ, να ΄μαι κι εγώ !!! Όλα εδώ είναι μια ομορφιά ! Από την πετρούλα μέχρι τους κουμπαράδες ! Πολύ χαρούμενη ανάρτηση !!!!!!!! Εύχομαι να έχεις μία όμορφη Κυριακή ! Φιλιά Πολλάααααα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θαλασσα, φραουλες, συννεφα, αμμος, ξυλα, τζακι....μπερδευτηκα!!!!αμαν μ αυτο τον καιρο!!!σα να μου φαινεται πως δεν ξερει τι θελει!!!
    Καλησπερα Μαριαννα μου...
    Σε φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστώ πολύ Μαρί-Άνν μου για την Φθινοπωρινή δημιουργία σου, για την συμμετοχή σου στο δημιουργικό μου Giveaway!!!Καλή σου επιτυχία γλυκιά μου!!! Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου, ακόμα και το λικέρ!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ωραία ανάρτηση, καλή τύχη στον κουμπαρά σου...
    Χαμογέλασα με τον νάνο πάνω στα ξύλα, πολύ μου άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όλα υπέροχα Μαριάννα μου! Μας γέμισες χρώματα κι αρώματα! :)
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Τέλειο το φθινοπωρινό καδράκι σου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα
    Ευχαριστώ για το εικονάκι του διαγωνισμού μου
    είδα και το εμαιλ σας και σας απάντησα στο εμαιλ
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όλα πολύ όμορφα...
    Ο πίνακας που έφτιαξες για τη Φανή πολύ μου άρεσε..καλή επιτυχία σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαριαννα μου,ολα ταχεις φτιαξει υπεροχα,ακομα με την καλοκαιρινη διαθεση.Χειμωνιαζει ομως σιγα-σιγα και θ'αρχισουμε να προσαρμοζομαστε σε αλλες διαθεσεις.Ναχεις καλο χειμωνα με πολλες-πολλες δημιουργιες!
    Καλη εβδομαδα,φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανάρτηση με ποικιλία!!!τυχερή που βρήκες πετρούλα με τρύπα την επεξεργάστηκες τέλεια με υπέροχο αποτέλεσμα..Μου άρεσε η φωτό με τις πανέμορφες φραουλίτσες ,τι έντονη και καλή η φωτογράφιση τους όπως και όλες οι φωτογραφίες....τι να πω για τα μικρά κολοκυθάκια....κάποτε τα καλλιεργούσα και είχα ενδιαφέρον για αυτά ,μετά βαρέθηκα...χα! χα! αλλά πάντα τα αγαπώ!!!Τα φιλιά μου Μαριάν και καλό απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλώς σε βρήκα και στο δικό σου σπίτι!Πολύ όμορφο και ζεστό!Οι δημιουργίες σου, ξέρουμε, ότι είναι καταπληκτικές πάντα!Ο πίνακας σου το κάτι άλλο, με ενθουσίασε!Γενικότερα η ανάρτηση σου μου άρεσε, γεμάτη χρώμα και φθινόπωρο!Καλή σου μέρα και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν είναι δίκαιο τέτοια ώρα να λες" έχω μία ιδέα και μετά , άν πετύχει θα σας τη
    δείξω ...". Απορώ τι είδες ... κατα αρχή είμαι σίγουρη ότι θα την πετύχεις !Πές την ,
    μπορεί να βάλουμε όλες μας το λίγο κάτι τις μας και που ξέρεις τι θα βγεί ... Τώρα θα μου πείς "πολλές μαμές ....", τέλος πάντων ...ότι και να πιάσεις στα χέρια σου "χρυσό " θα βγεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλησπέρα! Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!! Είστε τυχεροί που κάνατε μπάνια και τον Οκτώβρη!! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γειααααα!!!
    Ευχαριστούμε κ' για την επίσκεψη κ' για τις ευχές!!!
    Καλή χρονιά κ' από εδώ!!! Υγεία, χαμόγελο κ' το κεφάλι ψηλά!!!
    Συγνώμη για το σχόλιο σε παλαιότερη ανάρτηση, αλλά μου αρέσει να διαβάζω κ' παλαιότερες αναρτήσεις στα blogs που μόλις συναντώ!!!
    Έχεις κάνεις πολύ καλή δουλειά εδώ μέσα!!!
    Συνέχισε έτσι!!!
    Την αγάπη μας κ' τα φιλιά μας από την βροχερή -το τελευταίο 2ήμερο- Σύρο!!!
    Γιάννα & Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...