Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Uncle Jim and the money-boxes - Ο θείος Τζίμης και οι κουμπαράδες


Ένα μήνα έμεινε στην Αθήνα ο ξενητεμένος μικρότερος αδελφός της μητέρας μου και ανήμερα του Αγίου Δημητρίου γιορτάσαμε στο σπίτι μου λίγες μέρες πριν μας αποχαιρετήσει για την Αμερική.  Δυό μέρες νωρίτερα στρώθηκα να του φτιάξω ένα δώρο για την εορτή του. Μεγάλη του λατρεία είναι η μαγειρική, κι όταν βγήκε στην σύνταξη άρχισε να παραδίδει μαθήματα. Μέχρι και βιβλίο έχει εκδόσει με συνταγές βασισμένες στις παλιές ελληνικές συνταγές της γιαγιάς, προσαρμοσμένες όμως στις ανάγκες εργαζομένων ή εργένηδων! 
My mother's younger brother, uncle Jim,  who lives in the U.S.A. stayed in Athens for a month and some days ago, before he leaves, he came over for lunch . It was his name day, Saint Demetrius, and so, two days before, I started preparing a gift for him.  He loves cooking  and he has even written a book based on my grandmother's old greek recipes adapted to working people and singles!
 
Τί άλλο λοιπόν να του έφτιαχνα από κάτι για την κουζίνα του ? Και μιάς και είχα κάνει την αρχή με τα ημερολόγια, αυτή ήταν και η πιό εύκολη και γρήγορη λύση για μένα.
What could I make for him other than something for his kitchen?  And as I had already started to prepare some wall calendars for the new year, that was the easiest and quicker solution for me. 
'Ηθελα όμως κάτι πιό προσωπικό για τον θείο μου, κι έτσι άρχισα να φτιάχνω άλλο ένα.
However, I would prefer something more personal for my uncle and therefore I started another one.

και μάλιστα μου πέτυχε και το κρακελέ πολύ καλύτερα από το προηγούμενο!
and this time the crackle was even  better than the previous one!

Προχθές λοιπόν, αυτό ήταν το πρώτο μου 'έργο' που ταξίδεψε στο εξωτερικό, μέσα στην βαλίτσα του θείου Δημητράκη!
So, two days ago,  this was my first creation to travel overseas, in uncle Jim's suitcase!

 *************************
Με την ευκαιρία να σας δείξω και άλλους δύο κουμπαράδες που τελείωσα σήμερα για την έκθεση/ μπαζάρ της Δράσης Ελληνίδων Bloggers.

On the same occasion, I would like to show you two more money-boxes that I finished today for the charity bazaar of the Action of Greek Women Bloggers. 
Ένας κοριτσίστικος κουμπαράς φτιαγμένος από καφεκούτι.
A 'girly' money-box made out of an instant coffee tin.
 

και ένας 'διάφανος' κουμπαράς ο οποίος δεν κρύβει την στάθμη των νομισμάτων, φτιαγμένος από μία συσκευασία κολώνιας της κόρης μου.
and a 'transparent' money-box which does not hide the level of the coins, made out of an eau-de-cologne gift tin container of my daughter's.




















Η πρόκληση ήταν να δημιουργήσουμε όσους περισσότερους κουμπαράδες μπορούσαμε ανακυκλώνοντας διάφορα υλικά (κουτιά, μπουκάλια, κλπ.)
The challenge was to create as many money-boxes as possible by recycling and decorating old containers (boxes, bottles, etc.)

Αυτοί είναι οι 10 κουμπαράδες που κατάφερα να φτιάξω και που είναι πλέον έτοιμοι να πακεταριστούν για να σταλούν στην Θεσσαλονίκη. Εάν θέλετε, μπορείτε να τους δείτε με λεπτομέρειες στις προηγούμενες αναρτήσεις μου. 
These are the 10 money-boxes I managed to create and which are now ready to be packed for the exhibition/bazaar in Thessaloniki. If you wish, you may view them in detail in my previous posts.


Και πριν σας αφήσω για σήμερα, θέλω να ευχαριστήσω τις φίλες που με τίμησαν πρόσφατα με δύο βραβεία αλλά δεν είχα προλάβει να τα αναρτήσω.
Before leaving you for today, I would like to thank my friends who recently  honoured me with two prizes but I did not have the time to post them.

Η πολύ καλή μου φίλη Δήμητρα μου χάρισε αυτό το βραβείο. My very dear friend Dimi offered me this prize.
 
Και η επίσης καλή μου φίλη Μαρία που μου χάρισε το ίδιο αλλά και το παρακάτω. My also dear friend Maria awarded me the same prize plus this one  
Σας ευχαριστώ και τις δύο που τιμήσατε το μπλογκ μου με αυτά τα βραβεία.
Thank you both, very much indeed, for awarding my blog with this nice prizes.
Δεν συνηθίζω να ξεχωρίζω κάποια blogs γιατί αγαπώ όλα όσα παρακολουθώ, και το καθένα αξίζει ιδιαίτερα συγχαρητήρια για όσα γράφει ή παρουσιάζει. Με αγχώνει πολύ η ιδέα να πρέπει να βραβεύσω μερικά και όχι άλλα,  και ούτε μου αρέσει -αν και το έκανα μέχρι τώρα- να λέω 'ας τα πάρει όποια δεν τα έχει και τα θέλει'. 'Οπως δεν μου αρέσει να παίρνω κι εγώ μόνη μου κάποιο βραβείο που δεν μου το έχουν απονήμει. Τι νόημα έχει αυτό?  Ούτε πολύ-καταλαβαίνω και τον λόγο αυτής της μεταξύ μας ανταλλαγής βραβείων.   Ελπίζω να μην θιγείτε εάν από δώ και πέρα δεν δεχθώ άλλα βραβεία.  Το καλύτερο βραβείο για μένα είναι οι επισκέψεις σας και τα σχόλιά σας και πραγματικά σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γι αυτά! Και φυσικά, εννοείται ότι θα χαίρομαι πάντα να στολίζω το 'σπιτάκι' μου με κάποια όμορφη εικόνα ή φωτογραφία που θα προσφέρεται γενικά σε όλα τα blogs.

I do not  usually distinguish some blogs to award them with prizes because I like all those that I follow, and each one of them deserves congratulations for what they publish or present.  I get very stressed on the idea that I should reward a certain number of blogs and not any others, and I do not like -even if I did it until now- to say “those who do not have this prize and wish to take it, may.  As I do not see the reason for me to grab a prize that was not awarded to by blog.  And I do not really understand the meaning of this exchange of prizes between us.   I hope you will not feel offended if do not accept any prizes from now on.  The better rewards for me are your visits and your comments on my posts and I really THANK YOU VERY MUCH for them! And, of course, I will always be delighted to put on my side bars any beautiful photo or banner that would be offered to all in general !

Σας εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο !
I wish you all a very nice Weekend !




66 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου τι όμορφα ημερολόγια είναι αυτά;...Να το χαρεί ο θείος σου το δικό του!...
    μα και οι κουμπαράδες σου δεν πάνε πίσω... έγιναν απίθανοι!...Καλή επιτυχία να έχει η έκθεση!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσούλα ! Δεν το πιστεύω ! είσαι ξύπνια τέτοια ώρα κι εσύ ?!!
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου! Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή !!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΟΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, καλά! Όλες ξενύχτισες είμαστε ??!!
    Ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου! Καλή Κυριακή και σε σένα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραιο το ημερολογιο και ως σκεψη και ως δημιουργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτοιμη η πρώτη δεκάδα κουμπαράδων και είναι όλοι ένας κι ένας.Κάτι μου λέει πως δε θα σταματήσεις ακόμα.Τα ημερολόγια πολύ πολύ όμορφα ειδικά με τον στρουμπουλό μάγειρα. Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδύνατον να σε φτάσω όπως και να το κάνουμε !!!! Νά'σαι καλά Κατερινάκι μου!

      Διαγραφή
  7. Καλή σου μέρα Μαριάνα.Υπέροχο το δώρο του θείου και μιας κι έκανες την αρχή με το εξωτερικό εύχομαι να υπάρξει και συνέχεια.
    Μπορεί να λείπω αρκετό καιρό από τη γειτονιά όμως τους κουμπαράδες σας τους παρακολουθώ και όπως πέρισυ με τα συρτάρια έτσι και φέτος θα είμαι εκεί να σας καμαρώσω!!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα ότι ήσουν εκεί στα συρτάρια! Κρίμα που δεν συναντηθήκαμε! Αυτήν την φορά δεν ξέρω ακόμα σίγουρα εάν θα είμαι, εάν όμως ναί, θα χαρώ πολύ να βρεθούμε! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαριάννα μου
    Όλα τα δωράκια σου τα έφτιαξες πολύ ωραία και προπάντων με αγάπη. Μπράβο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάνεις πολύ ωραία δουλειά και φτιάχνεις πολύ πρωτότυπα πράγματα!!!ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου Valavani και για την εγγραφή σου στους αναγνώστες μου! Έρχομαι κι εγώ να σε γνωρίσω !

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μαριάννα μου και καλή Κυριακή. Ο τελευταίος σου κουμπαράς μου άρεσε πολύ!!!!αλλά και τα δωράκια για τον θείο σου με ξετρέλαναν.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Μαρία μου! Χαίρομαι που σας άρεσαν! Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!!! Τι όμορφα ημερολόγια! Ο θείος θα ξετρελάθηκε με τον μάγειρα! Και οι κουμπαράδες σου είναι πανέμορφοι! Τέλεια κολεξιόν...χαχα...Σας στέλνω πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ! Όντως, του άρεσε του θείου! Φιλιά κι από εμάς !

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία είναι όλα! Σίγουρα ο θείος σου θα έχει ενθουσιαστεί!

    Φιλάκια, καλή Κυριακή Μαριαννάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ....Ο ΘΕΙΟΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ..ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΕΙ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Νένα μου! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  14. Μαριαννα μου καλημερα δεν ξερω τι να πρωτοθαυμασω!!!!Για ενα ειμαι σιγουρη ο θειος θα ξετρελαθει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ton oncle a du adoré ce que tu lui as fait ! C'est superbe ! Personnel et tellement beau !
    Pour tes autres créations, magnifiques comme toujours !
    Et bravo pour les prix bien mérités.
    Bon dimanche.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci ma chère Anna, je pense que ça lui a fait plaisir !
      Je te souhaite une bonne semaine !
      Bises !

      Διαγραφή
  16. Dear friend, your creations are very beautiful. The wall calendars are very funny and your money boxes are a great recycling idea.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello my dear Alessandra! Thanks for your kind words. I am pleased that you liked my calendars and money-boxes.
      Have a nice week!

      Διαγραφή
  17. Τα δωράκια του θείου σου είναι καταπληκτικά!!!!ωραίος ο μάγειρας και αφου ασχολείται με την μαγειρική θα του αρέσει πολύ!!!οι κουμπαράδες σου ειναι πανέμορφοι!!μπράβο για όλα!!!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!!καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Μαριάννα μου!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι τέλειες!!!Κάτι χαρές που θα κάνει ο θείος σου!!!!
    Καλό σου απόγευμα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες αλλά καί τά ημερολόγια Μαριάν μου!Σίγουρα ο Θείος Τζίμης τά ευχαριστήθηκε!Πολύ πετυχημένο καί τό κρακελέ φιλενάδα!Συγχαρητήρια καί γιά τά βραβεία!Συμφωνώ μαζί σου σχετικά μέ τά βραβεία!Καλό βράδυ!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστρέψατε κυρία μου ? Ναί, κι εγώ πιστεύω ότι του άρεσε το ημερολόγιο. Όσο για το κρακελέ, τί να σου πώ, πότε μου πετυχαίνει και πότε όχι. Φιλάκια πολλά φιλενάδα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου ! Κάνω κι εγώ ό,τι μπορώ ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Τέλεια τα ημερολόγια Μαριάννα μου!!! Θα ξετρελάθηκε ο Θείος Τζιμ!
    Αλλά κι οι κουμπαράδες πανέμορφοι! Μπράβο!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις! :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα, ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα και σε σένα! Χάρηκα πολύ που είδα ότι άρχισες να χρησιμοποιείς τις χαρτοπετσέτες μου, Μπράβο σου ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφα τα ημερολόγια σου, Μαριάννα μου... Καλόγουστα, καλοφτιαγμένα... όλα τα καλά τάχουνε!!! Θα ενθουσιάστηκε ο θείος Jim φαντάζομαι! Και οι κουμπαράδες επίσης ωραίοι, κι' εγώ δέκα μπόρεσα να κάνω (Ο δέκατος ψήνεται ακόμα!!!).
    Συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις για τις απονομές βραβείων.... δε βλέπω κι' εγώ κανένα νόημα σ' αυτή την κίνηση... και νομίζω πως πολλοί θα σε ακολουθήσουν!
    Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέκα κι εσύ, έ ? Δεν νομίζω να μπορέσω να φτιάξω κι άλλους! 'Ασε που όσοι τους είδαν στο σπίτι μου ζητούν να τους φτιάξω και για εκείνους!!! Χαίρομαι που συμφωνείς για τα βραβεία! Καλή εβδομάδα και σε σένα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Ο ΘΕΙΟΣ JIMΘΑ ΕΦΥΓΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΕΓΙΝΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΝΣΗ ΜΕ ΜΕΙΛ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, δεν ξέρω ακόμα σίγουρα εάν θα τα καταφέρουμε να έρθουμε! Θα σε ενημερώσω. Ευχαριστώ για την διεύθυνση. Θα τους στείλω εντός της εβδομάδας (μόλις τελειώσουν οι απεργίες !!!!)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Μαριαν!!!Ολα σου τα χειροτεχνήματα είναι όμορφα ιδιαίτερα καλοδουλεμένα και έχουν μία φινέτσα!!!Ομορφα και συγκινητικά τα δωράκια του θείου σου!!!Ευχομαι μία καλή και ευχάριστη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Έφη μου ! χαίρομαι που σου άρεσαν και πράγματι θέλω να πιστεύω ότι άρεσαν και στον θείο μου! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Το δωράκι για το θείο σου ταιριάζει απόλυτα με την αγάπη του για τη μαγειρική.Οι κουμπαράδες σου πολύ όμορφοι και οι δυο.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό κι εγώ το σκέφθηκα έτσι και νομίζω ότι πράγματι του άρεσε! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Από τα ωραιότερα ημερολόγια που έχω δει!!Με πολύ όμορφα μοτίβα και υπέροχο κρακελέ (στο δεύτερο)!!!!!Ο θείος θα είναι περήφανος με την ανηψιά του!!!!
    Και οι σημερινοί κουμπαράδες πάρα πολύ όμορφοι!!!!Νάσαι καλά Μαριαννάκι και να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! όντως, το κρακελέ μου πέτυχε στο δεύτερο ενώ στο πρώτο ήταν...άστα να πάνε!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο, Μαριάννα,
    από εσένα, φιλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολύ όμορφο το μπλογκ σου.. και όλα όσα φτιάχνεις.. πολύ χαίρομαι που θα τα λέμε.. και εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι όλα καταπληκτικά, αλλά αυτό το μαγειράκι μου έκλεψε την καρδιά!
    Να'σαι καλά ! Και πάντα με όμορφες δημιουργίες! Καλημέρα και καλή εβδομάδα , Marie-Anne!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Πέπη μου!Καλή εβδομάδα και σε σένα ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα!!!!!Καλή εβδομάδα!!!!
    Πολύ μου άρεσαν τα δώρα που έφτιαξες για τον θείο σου!!!!!!
    Οι κουμπαράδες σου επίσις!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να είστε όλοι καλά ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Όλες οι δημιουργίες είναι υπέροχες!!!Μα που βρίσκεις τόσο χρόνο!!Και ο θείος σου θα καταευχαριστηθεί και οι διοργανωτές των παζαριών!Είναι όλα υπέροχα, γεια στα χέρια σου, να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τί κάνει η συνταξιοδότηση ? Όλο και κάτι φτιάχνω ανάμεσα στις άλλες δουλειές, και στα μπάνια, χαχαχα...αλήθεια, πήγα και σήμερα στην θάλασσα!!!

      Διαγραφή
  32. μα τι ωραιο δωρο που εκανες στον θειο!
    Μακαρι να ειχα κ εγω εναν συγγενη στην Αμερικη θα ηθελα παρα πολυ να παω μια μερα!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, σου το εύχομαι με όλη μου την καρδιά! 'Εχω πάει πολλές φορές στην Αμερική σε συνέδρια και με την ευκαιρία έβλεπα και τους συγγενείς μας! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Τυχερός ο θείος !!! Τα δώρα σου είναι πραγματικά πανέμορφα, κοριτσάκι !!! Το δε κρακελέ απίθανο !!! Και σιγά μην έφτιαχνες εσύ κάτι άσχημο, αλλά λέμε τώρα ! Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το 'κοριτσάκι' πολύ με ανεβάζει !!! Νά'σαι καλά Φωτεινή μου! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Να ξέρεις ότι το εννοώ και ότι για μένα είστε πράγματι κοριτσάκια ! Έχετε τόσο κέφι, όταν μπλογκάρετε και δημιουργείτε που η προσφώνηση μου βγαίνει τόσο αβίαστα ! Φιλιά Πολλά, λοιπόν, κοριτσάκι !!!

      Διαγραφή
  34. Το δώρο του θείου απίθανο, οι δε κουμπαράδες έτοιμη να γεμίσουν με πολλά πολλά χρήματα!!! Μπράβο σου Μαριαννάκι μου!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, εύχομαι κι εγώ να γεμίσουν χρήματα οι κουμπαράδες, άν και λίγο χλωμό το βλέπω, ας μάθουν όμως έστω τα παιδιά στην αποταμίευση !

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα, Marie-Anne! Πολύ όμορφο το δώρο του θείου, είμαι σίγουρη ότι τον συγκίνησες... Γλυκύτατοι και οι κουμπαράδες! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...