Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Ένα αλλοιώτικο κρακελέ

Εάν θυμάστε, στην προηγούμενη ανάρτησή μου, σας είχα υποσχεθεί να σας μιλήσω για την νέα μου 'ανακάλυψη', ένα άλλου τύπου κρακελέ.  

Μην νομίζετε ότι θα σας κάνω μάθημα, δεν έχω καμμία μεταδοτικότητα, ούτε έχω κανένα tutorial να σας δείξω. Εξ άλλου, μπορεί εσείς να γνωρίζετε ήδη αυτόν τον τύπο κρακελέ -άν και δεν έχω δεί και ακούσει καμμία σας να τον αναφέρει έως τώρα- απλά θα σας μιλήσω για την εμπειρία μου και ίσως κάποιες βοηθηθούν απ'αυτήν. 

Από τότε που έμαθα για το κρακελέ, έχω κάνει πολλές προσπάθειες, άλλοτε πετυχημένες και άλλοτε όχι. Δεν είχα την ευκαιρία να μάθω από κάποιον 'επαγγελματία', δεν έχω πάει ποτέ σε κάποιο σεμινάριο, και ότι έφτιαχνα ήταν ακολουθώντας τις οδηγίες που είχα πάρει από διάφορα sites και blogs.
Δείτε κι άλλα κουτιά εδώ


Δείτε την ιστορία του σίδερου εδώ



Κρακελέ ενός συστατικού
Περνάμε το μπουκάλι, ή άλλο αντικείμενο, πρώτα ένα χέρι gesso ή primer ή αστάρι, στην συνέχεια ένα σκούρο ακρυλικό και μετά το κρακελέ ενός συστατικού. Λίγο πριν στεγνώσει εντελώς, περνάμε ένα ανοιχτόχρωμο ακρυλικό με πινέλο ή με σφουγγαράκι. Και σχεδόν αμέσως αρχίζουν να εμφανίζονται οι ρωγμές.  Το αντικείμενό μας είναι έτοιμο να δεχθεί τα μοτίβα της χαρτοπετέτσας ή ριζόχαρτου που έχουμε επιλέξει και, αφού στεγνώσει καλά, να περαστεί με βερνίκι.

Προσωπικά, μου αρέσουν περισσότερο οι μικρές ρωγμές αλλά πολλές άλλες φίλες προτιμούν τις μεγάλες. Είχα διαβάσει ότι η κάθε μάρκα κρακελέ έχει και διαφορετικό αποτέλεσμα. Για να είμαι ειλικρινής, δεν δοκίμασα ποτέ άλλη μάρκα, μόνο αυτήν με την οποία ξεκίνησα.  Αλλού είχα επιτυχία, όπως π.χ. στα παραπάνω,  και αλλού όχι, όπως σ'αυτό το μπουκάλι
 
'Εμαθα ότι το δεύτερο χρώμα πρέπει να μην είναι πηχτό και να το περάσεις με το πινέλλο ή τοσφουγγαράκι προσεχτικά και αρκετά γρήγορα, χωρίς να επιμένεις στο ίδιο σημείο γιατί θα χαλάσει το κρακελέ.
Σ'ένα σκούρο μπουκάλι, μπορούμε να παραλείψουμε το αστάρι και το σκούρο ακρυλικό, να εφαρμόσουμε κατευθείαν το κρακελέ και στην συνέχεια το ανοιχτόχρωμο ακρυλικό όπως παραπάνω.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό
Δείτε και δύο μικρά μπουκάλια που έφτιαξα προ ημερών
 
Όσον αφορά το κρακελέ δύο συστατικών, αυτό εφαρμόζεται αφού έχει ντεκουπαριστεί το αντικείμενο, πρώτα το ένα συστατικό και αφού στεγνώσει περνάμε το δεύτερο, και αφού κρακελάρει μετά από κάποιες ώρες (ανάλογα με την μάρκα και την θερμοκρασία του χώρου) γεμίζουμε τις ρωγμές με πατίνα πριν την τελική φάση που είναι το βερνίκι.  
Αυτό το κρακελέ δυστυχώς δεν το πέτυχα ποτέ καλά! ΄Ισως δεν το εφαρμόζω καλά, ίσως να φταίει η μάρκα, πάντως μου φαίνεται δύσκολο, με έχει απογοητεύσει  και δεν με 'τραβάει΄και τόσο.

Ας προχωρήσουμε λοιπόν στην 'ανακάλυψη' !
Πριν από κάποιους μήνες, έψαχνα στο FaceBook να βρώ την γυναίκα ενός ξαδέλφου του άντρα μου. Είχαμε χρόνια να συναντηθούμε και είχα μάθει ότι ασχολείται κι εκείνη με decoupage και άλλες καλλιτεχνίες.  Όταν τελικά βρήκα την σελίδα της και είδα, μεταξύ άλλων, και τα μπουκάλια που είχε φτιάξει, έμεινα με το στόμα ανοιχτό.  Είδα ένα κρακελέ εντελώς διαφορετικό απ'αυτά που ήξερα μέχρι τότε.  Κάποια μέρα, μέσα στο καλοκαίρι ήρθε επίσκεψη στο σπίτι μου και φυσικά αρχίσαμε να μιλάμε για decoupage.
-Πάντα χρυσό χρησιμοποιείς σαν βάση στα μπουκάλια σου; την ρώτησα,
-Όχι, μου απαντάει, το χρυσό το βάζω μετά,
-Πώς το κάνεις δηλαδή; ξαναρωτώ,  και μπορώ να πω ότι ξαφνιάστηκε.
-Τι εννοείς; μου λέει,  δεν κάνω τίποτα το ιδιαίτερο. Περνώ το κρακελέ πάνω από το ντεκουπαρισμένο μοτίφ και αφού στεγνώσει γεμίζω τις ρωγμές με πατίνα.  
-Αφού περάσεις και το δεύτερο συστατικό; την ξαναρωτάω εγώ.
-Όχι, μου λέει, ένα υλικό χρησιμοποιώ.  
-Τί υλικό είναι αυτό; Πώς το λένε ; 
- Κρακελέ,  μου λέει, δεν θυμάμαι τώρα την μάρκα, αλλά όταν γυρίσω στο σπίτι θα σου τηλεφωνήσω να σου την πώ.
 Δεν μου τηλεφώνησε, έκανα και την πονηρή σκέψη 'μήπως και δεν θέλει να μοιραστεί το μυστικό της', χαχαχα, μετά ξεχάστηκα κι εγώ...
Χαθήκαμε πάλι για κάποιους μήνες,  τηλεφωνηθήκαμε την Πρωτοχρονιά για ευχές και κανονίσαμε να βρεθούμε στο σπίτι μας. Εκτός από ένα ολόκληρο κουτί γεμάτο χαρτοπετσέτες, η Εύη μου έφερε κι ένα πανέμορφο μικρό μπουκάλι με το αγαπημένο τριανταφυλλένιο μοτίφ κι ένα υπέροχο κρακελάρισμα που σου δίνει την αίσθηση της παλιάς πορσελάνης.
Έφερε όμως κι ένα δεύτερο μισοτελειωμένο μπουκάλι (ντεκουπαρισμένο μ΄ένα κλαδί ελιάς)  με σκοπό να κάνουμε μαζί το κρακελέ.  Ενθουσιάστηκα, φυσικά. Και μετά το καφεδάκι μας, περάσαμε το μπουκάλι με το υλικό που είχε φέρει μαζί της. Είναι ένα παχύρευστο γαλακτερό υγρό σε μπουκαλάκι που το απλώνεις ομοιόμορφα με το δάχτυλο πάνω στο μπουκάλι  και το αφήνεις να στεγνώσει για 2 έως 4 ώρες.
Αφού φάγαμε, κόψαμε και την υπέροχη σπιτική βασιλόπιττα που μας είχε φέρει καθώς και την δική μου μηλόπιττα, ήπιαμε πάλι τα καφεδάκια μας και ελέγξαμε το μπουκάλι. Είχε στεγνώσει. Και τότε είδα το ψιλό-ψιλό κρακελάρισμα που είχε κάνει το υλικό.  Η Εύη άρχισε να περνάει με μπρονζέ πατίνα λίγο-λίγο το μπουκάλι και σκούπιζε αμέσως μ'ένα μαλακό πανάκι με σκοπό να μείνει η πατίνα μόνο μέσα στις ρωγμές.  Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο! και τόσο εύκολο !
Φεύγοντας η Εύη μου άφησε το σχεδόν γεμάτο μπουκαλάκι με το κρακελέ.  Την επομένη το πρωϊ, πρώτη μου δουλειά μετά τον πρωϊνό καφέ, ήταν να κάνω μιά δοκιμή μόνη μου πιά.  Δίσταζα να  το εφαρμόσω σε μεγάλη επιφάνεια και προτίμησα κάτι πιό μικρό, όπως αυτό το πέτρινο αυγό και το ασσορτί βαζάκι που σας είχα δείξει την 1η Ιουνίου και τότε είχαν αυτήν την μορφή.
 
Πέρασα λοιπόν το υλικό, το άφησα να στεγνώσει γέμισα τις ρωγμές με πατίνα και το αποτέλεσμα ήταν αυτό
 
Η πέτρα ήταν αυτή που σας έδειξα στην προηγούμενη ανάρτηση και μου άρεσε πολύ.
Όσο για το βαζάκι...χμ...έτσι κι έτσι...
 
Ας το τολμήσω και κάπου αλλού σκέφθηκα.... και θυμήθηκα τα μπουκαλάκια μου που ήθελα από καιρό να σας δείξω 
πατήστε την φωτογραφία για να δείτε την μεταμόρφωσή τους  αλλά ελάτε πίσω να δείτε την συνέχεια...
  

Επόμενη δοκιμή μου έγινε σ'ένα μπουκάλι στο οποίο έκανα πρώτα κανονικά decoupage με μοτίβα χαρτοπετσέτας.  Το άφησα 3,5 περίπου ώρες και το κρακελέ δεν είχε σκάσει ! Άρχισα να απογοητεύομαι. Ενώ όμως καθόμουν στο γραφείο μου και βολτάριζα στα σπιτάκια σας, είχα στα πόδια μου αναμένο ένα μικρό αερόθερμο. Και τότε μου ήρθε η φαεινή να βάλω το μπουκάλι κοντά στον ζεστό αέρα. Σχεδόν αμέσως έγινε το ποθητό κρακελάρισμα!!!  Κι έτρεξα να φέρω την πατίνα για να γεμίσω τις ρωγμές. Θα του πήγαινε ίσως καλύτερα μια  άλλη απόχρωση πατίνας αλλά εγώ είχα μόνο χρυσή. Και το αποτέλεσμα είναι αυτό

Στις φωτογραφίες φαίνονται κάποιες ρωγμές που μου 'ξέφυγαν' και δεν γέμισαν με την πατίνα, αλλά αυτό δεν με πειραζει αφού, από τον ενθουσιασμό μου να σας τα δείξω, δεν του έχω ακόμα περάσει βερνίκι, οπότε μπορώ ακόμα να το διορθώσω. 



Συμπέρασμα 1ον: αυτό το κρακελέ αποτελείται από ένα μόνο συστατικό το οποίο κάνει την ίδια δουλειά με το μέχρι τώρα γνωστό (πάντα για μένα μιλάω) κρακελέ δύο συστατικών !!! Για μένα ήταν μιά 'ανακάλυψη'!  Αντίθετα, η Εύη γνώριζε μόνο αυτό το είδος κρακελέ !!! Το δέ 'κλασσικό' ενός συστατικού το θεωρούσε 'παλαίωση' , δεν ήξερε πώς να την κάνει και της εξήγησα εγώ πώς γίνεται!!! Και μάλλον δίκαιο είχε, αφού εκείνο δίνει ένα εφφέ παλαίωσης (το δεύτερο χρώμα 'κρακελάρει' για να φανεί το 'παλαιώτερο  σκούρο χρώμα),  ενώ εδώ έχουμε ένα χημικό που δημιουργεί ένα εφφέ κρακελαρισμένου γυαλιού ή πορσελάνης ή βερνικιού.

Συμπέρασμα 2ον: πρόκειται απλούστατα για μία άλλη μάρκα κρακελέ της οποίας η χημική σύνθεση κάνει σε ένα βήμα αυτό που οι άλλες κάνουν σε δύο.  Τώρα, για ποιόν λόγο δεν κάνει πάντα τις ίδιες ρωγμές, αυτό δεν το έχω ακόμα ανακαλύψει...είμαι, βλέπετε, αρχάρια στο υλικό!

Για ευνόητους λόγους, δεν μπορώ να σας αναφέρω και να διαφημίσω την μάρκα αυτή, αλλά είμαι σίγουρη ότι ήδη, πολλές από εσάς θα την έχετε ανακαλύψει. Και ειδικά εκείνες από εσάς που έχετε πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα στο decoupage  και έχετε ήδη δοκιμάσει αρκετά άλλα προϊόντα με διαφορετικά ίσως αποτελέσματα. 
Εγώ δεν είχα ιδέα γι αυτό το υλικό και γι αυτόν τον λόγο το ανέφερα ως 'ανακάλυψη' στην αρχή της ανάρτησής μου.  Κα πολύ χαίρομαι που το ανακάλυψα - μέσω της ξαδέλφης !!!
Πώς σας φάνηκαν τα μπουκαλάκια μου?  Τα είδατε?  Επειδή δεν ξέρω πώς να ανοίξω σχόλια στις άλλες σελίδες, πείτε μου εδώ την γνώμη σας. Θα χαρώ πολύ !

















100 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου ,την απόλαυσα σήμερα τη βόλτα μου στο σπιτάκι σου!!Είδα τόσα όμορφα μπουκαλάκια,έμαθα και για το κρακελέ,που λέω σιγά σιγά να προσπαθήσω ,να κάνω κάτι κι εγώ.
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς δεν έχω ιδέα απο κρακελέ...αλλά βλέποντας τις δημιουργίες σου σκέφτομαι ότι πρέπει να το προσπαθήσω όσο πιο σύντομα γίνεται!! Είναι όλα πανέμορφα και ναι...μπορώ να πώ ότι τα ζήλεψα!!! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Marie Anne, οι υπέροχες και εντυπωσιακές δημιουργίες σου μας μάγεψαν....το κρεκελέ σου απίστευτα ωραίο και οι οδηγίες σου πολύ αναλυτικές και κατατοπιστικές για εμάς τις αρχάριες....σπεύδουμε να πειραματιστούμε και ελπίζουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα...!!! Σε ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα διαβάσω τις οδηγίες αναλυτικά αργότερα, είναι πολύ ενδιαφέρουσες !
    Προς το παρόν με μάγεψε το παλιό σίδερο, δεν έχω λόγια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χορταστική η σημερινή σου ανάρτηση Μαριάννα μου, εγώ είμαι λίγο άσχετη με όλα αυτά αλλά μου αρέσουν πάρα πολύ και κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω!!!Οι δημιουργίες σου με έχουν τρελάνει αν και δεν το έχεις σπουδάσει το αντικείμενο η δουλειά φαίνεται επαγγελματική!!!!Μπράβο σου!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου καλημέρα
    Η νέα σου ανακάλυψη είναι εντυπωσιακή και οι πειραματισμοί σου καταπληκτικοί.
    Επειδή και εγώ είμαι στο στάδιο των πειραματισμών αν μπορείς στείλε μου στο mail μου
    eflo401@gmail.com την μάρκα του προϊόντος.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαριαννάκι μου!!!Είναι φανταστικά τα μπουκάλια σου!!!Εγώ ακόμα δεν το έχω επιχειρήσει το κρακελέ (αν και θα το θελα πολύ) γιατί θέλω να κάνω αυτό των 2 συστατικών που κάνει το μικρό μικρό σκάσιμο αλλά δεν το τολμώ μόνη γιατί μου φαίνεται ιδιαίτερα πολύπλοκο!έτσι περιμένω υπομονετικά και ψάχνω για καλό κι οικονομικό σεμινάριο γιατί είναι αλήθεια πως έχουν ξεφύγει λίγο τα πράγματα με τις τιμές!!
    Αν θες στείλε μου σε mail τη μάρκα της ξαδέρφης σου!! Σου πέτυχε εκπληκτικά πάντως!!Μπράβο!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Marie Ann μου εντυπωσιάστηκα!!!!!!Υπέροχο αποτέλεσμα !!!!!!Χίλια μπράβο!!!!!Και επειδή έχω και γω θέμα με το κρακελέ αε παρακαλώ θέλω και γω ν αμου γράψεις τη μάρκα στο mail μου:ireneflo19@hotmail.com
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Beautiful decoupage you have made. Wish you a good day :) Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τέλεια είνα!εγώ έχω κάνει ελάχιστα πράγματα με κρακελέ και χρησιμοποιώ ένα που αγόρασα στην Γερμανία της Javana (medium).Θα ήθελα να μάθω το δικό σου υλικό.Αν θες στείλε μου ένα mail:debbgoud@gmail.com.Αυτά τα μπουκάλια που φτιαχνεις με τη νέα τεχνική θυμίζουν έντονα βάζα κλουαζονέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαριάννα μου! Πολύ πολύ όμορφη η νέα σου ανακάλυψη! Πράγματι μοιάζει σαν παλιά πορσελάνη. Εγώ δεν έχω καθόλου ασχοληθεί με κρακελέ και νομίζω πως δε θα τα καταφέρω και ποτέ. Εσύ όμως έχεις φτάσει σε επαγγγελματικό επίπεδο! Ακόμα και τα αποτυχημένα σου όπως τα χαρακτηρίζεις εσύ εμένα μου φαίνονται άψογα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εεεεεε.....ρε.....τηλεφώνημα που σου χρειάζεται...Προς το παρόν ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ....ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ 2 ΣΥΣΤ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΜΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΤΡΩΣΗ ....ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥ 1 ΣΥΣΤ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΘΕΛΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΤΗΣ ΞΑΔΡΦ ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ?............(ΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΤΙΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΕΜ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΡΠΟΡΙΝΑ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΚΟΝΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΜΑΤΑ!!!!!EYXARISTV EMAIL:FOUFOULA89@GMAIL.COM
    (

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα...Εγω πρώτη φορά στη ζωή μου έμαθα ως λέξη και ως δημιουργία το decoupage,πλατίνες,κρακελέ όλα αυτά, πώς τα λέτε...εδώ στα αντίστοιχα blogs που ασχολύνται με τα decoupage...Επομένως από τεχνικής πλευράς δε μπορώ να σχολιάσω κάτι..αλλά από οπτικής πλευράς μου αρέσουν οι δημιουργίες σας....Ολα όσα μας δείξατε,ειδικά η τσαντούλα και το σίδερο..Πάω να διαβάσω την ιστορία του σίδερου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριαννα μου εχεις γινει αστερακι!!Ειναι ολα φοβερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Geia sou Marie-Anne! :) I don't have any experience with the krakele technique, but I'm really fascinated by the results, and the look and textures are amazing! Great work, my friend!!! Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Μαριαννάκι μου!!!! Τι σύμπτωση μόλις γύρισα από τα μαγαζιά και αγόρασα και εγώ ένα κρακελέ - άγνωστο μέχρι σήμερα υλικό - που γίνεται ακριβώς όπως το περιγράφεις, με ένα συστατικό και πατίνα. Μακάρι να καταφέρω να φτιάξω και εγώ τόσο όμορφα πράγματα σαν τα δικά σου!!! μέχρι σήμερα έχω κάνει πολλές προσπάθειες και είναι όλες αποτυχημένες!!!!! Πολλά φιλάκια και πάντα όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συγχαρτηρια για ολα... εχω λιγο καιρο που σε παρακολουθω και ζηλευω...μου αρεσαν πολυ οι κρεμαστρες με ντεκουπαζ θα ηθελα να αποκτησω μια...μηπως μπορεις να μου φτιαξεις μια με το αζημιωτο; εγω μενω στην περιοχη Θεσσαλονικης εσυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολυ όμορφες η δημιουργίες σου!!Εγω με το κρακελέ έχω ένα θέμα .Το έχω δεί σε σεμεινάριο αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ Είναι πολύ ωραία η ανακάλυψη σου και φαίνετε εύκολη η διαδικασία.Αν μπορεις στειλε τη μαρκα στη Ρένα -ergaxeiros και θα μάθω από αυτην Σε ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mαριάννα,πανέμορφα όλα!
    Αν και έμαθες μόνη τα καταφέρνεις εξαιρετικά,πολύ καλή η δουλειά σου!
    Στο κρακελέ πότε έχω επιτυχία,πότε παταγώδη αποτυχία-περισσότερο επιτυγχάνω του ενός συστατικού.
    Αυτό το καινούριο ενδιαφέρον-αχ,πολύ θα ήθελα να ήξερα την εταιρεία,θα ήταν ωραίο για παλαίωση σε ζωγραφική-συγγνώμη,που σε πιέζουμε όλες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριαννα καλησπέρα!!!!Εχεις γίνει exper στο κρακελέ!!!!Μου αρέσει και μενα το κρακελέ ,άλλες φορές πετυχένει και άλλες οχι...Αυτό το είδος του κρακελέ δεν το είχα ξανακούσει...Θα ήθελα αν μπορεις να μου στείλεις την μαρκα στο mail μου.(vidi.creation@gmail.com)Ευχαριστω πολύ!!!!
    Καλό σου απογευμα,φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το συγκεκριμένο αντικείμενο και μου φαίνονται εξίσου εντυπωσιακές και οι παλιότερες και οι νέες δημιουργίες σου. Μου άρεσε ιδιαίτερα το τελευταίο μπουκάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλησπερα Μαριαννακι μου!!!!!!
    Τα μπουκαλακια σου τα ειδα και τα θαυμασα! Μεσα απο την αναρτηση σου πηρα πολλες χρησιμες πληροφοριες και μου ελεισες πολλες αποριες που ειχα! Αυτη την περιοδο αρχισα κι εγω σιγα σιγα να πειραματιζομαι στο ντεκουπαζ και ομολογω πως μου αρεσει πολυ! Θα δεις σε επομενη αναρτηση μου τις δημιουργιες μου! Κρακελε δεν τολμω να κανω ακομα! Ολα τα εργα σου ειναι υπεροχα! Να σου πω κι εγω τι κανω! Επειδη τις κατασκευες μου τις κανω μετα τις 12.00 το βραβυ κι επειδη βιαζομαι να στεγνωσουν οι κολλες και ολα οσα περνω στην επιφανεια που ντεκουπαρω, εχω ενα μικρο πιστολακι για τα μαλλια και με αυτο στεγνωνω οτι χρειαζεται! Οσο για το αεροθερμο που λες οτι εχεις στα ποδια σου, τι να σου πω!!! βρε ποια μου θυμιζει????? Εμενα φυσικα!!χαχαχα!
    Να'σαι καλα Μαριαννακι μου ! Ευχαριστω για τις τοσο πολυτιμες πληροφοριες σου! Καλη συνεχεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφο το κρακελε Μαριάννα μου και ασυνήθιστο.Τώρα να ρωτήσω και εγώ όπως όλες οι κοπέλες που ασχολούμαστε με το άθλημα για τη μάρκα του προϊόντος. Γιατί όχι να μη μας βάλεις μια φωτογραφία του να δούμε πιο είναι μιας και κυκλοφορούν αρκετά προϊόντα,δεν νομίζω να είναι διαφήμιση τη στιγμή που ξαναλέω, μας ενδιαφέρει όλες κάτι τέτοιο και θα μας ήταν χρησιμότατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαριάννα καλησπέρα,

    Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες κα μπράβο σου που τα καταφέρνεις τόσο καλά και χωρίς μαθήματα από ειδικό. Επειδή και εγώ δεν τα πάω καλά με το κρακελέ(όπως και αυτό με εμένα..) αν μπορείς στείλε μου με e-mail τη μάρκα της εξαδέλφης σου.
    margo_al@yahoo.gr
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Magnifiques créations pour une Maître en craquelé !
    Bisous et bonne fin de journée.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχο το σεμινάριό σου!! Δεν ξέρω αν υπάρχει και μπορώ να βρω, ακόμη δοκιμές με χαρτοπετσέτα σε κεράκια κάνω, αλλά πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου για περαιτέρω.. δημιουργίες!!! Αυτό το κρακελέ που μοιάζει με πορσελάνη είναι φανταστικό!!! Σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!
    Καλό απόγευμα να έχεις!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα, Μαριάννα μου! Σ' ευχαριστώ για την ανάρτηση, μου έλυσες κάποιες απορίες, μιας και δεν έχω καταπιαστεί ποτέ με κρακελέ. Μπορεί να μην έχεις κάνει σεμινάριο πάνω στο κρακελέ, αλλά με τη δοκιμή και την πλάνη, έχεις καταφέρει να τα πας άψογα. Όλες σου οι δημιουργίες είναι καταπληκτικές, ένα μεγάλο μπράβο! Όσο για αυτά που δεν πετυχαίνουν, συμβαίνει. Κι εμένα μου έχει συμβεί να μην μου πετύχει κάτι και να το πετάξω, αλλά από τα λάθη μας μαθαίνουμε, έτσι δεν είναι;

    Η τεχνική που εφάρμοσες δείχνει καταπληκτική και το αποτέλεσμα επαγγελματικό. Πάλι όμως έχω απορίες (είπαμε, είμαι άσχετη!!!): 1. τι είδους υλικό είναι η πατίνα; Για παράδειγμα, εγώ που χρησιμοποιώ πάστα χρυσή σε κατασκευές, αν δοκιμάσω να περάσω αυτή μέσα στις ρωγμές και να τη σκουπίσω, θα πετύχαινε, ή θέλει μόνο το συγκεκριμένο υλικό (πατίνα); 2. Το βερνίκι που περνάς είναι σε σπρέι ή το περνάς με πινέλο;

    Κι εγώ θα ήθελα να μάθω τη μάρκα του προϊόντος - ξέρω ότι σε ζαλίσαμε δίνοντάς σου όλες τα mail μας... ίσως πρέπει να κάνεις αυτό που είπε η Δημιουργία πιο πάνω. Αν όχι, και εάν δε σε βάζω σε κόπο, στείλε μου τη μάρκα του στο funkymonkey.handmade@gmail.com

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου!!!το κρακελέ ειναι φανταστικό ακόμα και γω που είμαι ασχετη με ντεκουπάζ εχω ξετρελαθεί με όσα έφτιαξες!!!! πολύ χρησιμη η αναρτηση σου !!!!ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δηλωνω εντυπωσιασμενη!!! ειναι ακριβως αυτο που μου αρεσει, το μικρο κρακελαρισμα , ασε που αυτο δειχνει πραγματικη πορσελανη!!!ευχαριστουμε για την καταπληκτικη αναρτηση!!! Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαριάννα μου διαβασα κάθε σου λέξη με πολλή προσοχή, πίσω από τα λόγια σου αναγνώριζα και τις δικές μου περιπέτειες με το κρακελέ.
    Οπως κι εσυ, κι εγω έχω χρησιμοποιήσει του ενός συστατικού αλλοτε με επιτυχία κι αλλοτε όχι, ποτε δεν είμαι σίγουρη με το αποτελεσμα, και με το δυο συστατικών είχα πλήρη αποτυχία.
    Αυτό που μας παρουσιάζεις είναι εκπληκτικό και κάνει πραγματικά εφε παλιάς πορσελάνης!
    Δυο παρακλήσεις έχω, γραψε μου αν θες ιδιωτικά τη μαρκα του κρακελέ εδω:
    ndamopoulou@yahoo.gr
    και πες μου και τι πατινα είναι αυτή, από όσο βλέπω πρεπει να είναι δαχτυλοπατίνα που είναι σαν κρεμα κι όχι αυτή που απλώνουμε με πινέλο η υγρή. Αλήθεια δοκιμασες να γεμισεις τα σκασίματα με χρώμα (πχ ακρυλικο);
    Σε ζάλισα, αλλά έχω ενθουσιαστει.
    Φιλιά πολλά, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη, αυτα δε μου τα εχεις μαθει!!!
      Στο επομενο ιδιωτικο σεμιναριο που θα μου κανεις, να μου τα πεις ΟΛΑ!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑ
      Μαριαννα μου, αυτο που σχολιασε η Νικη θα σε ρωτουσα κι εγω, διαβαζοντας την αναρτηση σου...!
      Τι σκασιματα ειναι αυτα?!?!?!!
      Εχω μειναι αφωνη!!!!
      Σε φιλω γλυκαα!

      Διαγραφή
  33. Κοίτα βρε παιδί μου...... σήμερα μου ήρθε δέμα με κρακελέ και ενός και δύο συστατικών!!!
    Μαριαννάκι μου εκτός του ότι θαύμασα για άλλη μια φορά την άψογη δουλειά σου, διάβασα και πολλά για το κρακελέ που δεν ήξερα - ούτε εγώ έχω παρακολουθήσει κανένα σεμινάριο ή σχολή - έμαθα και για την "ανακάλυψη" σου που για μένα ήταν κάτι σαν την ανακάλυψη της πυρίτιδας!!!!!! Σ' ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας και........ να το τολμήσω;;;;;; filia21@otenet.gr !!!!!! ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αν βρεις ώρα, στα τόοοοοοσα μέιλ που έχεις να στείλεις στην καθεμιά μας, στείλε και σε μένα τη μάρκα του "θαύματος", θα με υποχρεώσεις!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Dear Marieanne, everything is gorgeous!!!I love every single creations, they are very romantic.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ και το κρακελέ είμαστε χωρισμένοι από την πρώτη στιγμή!!! δεν το ένοιωσα δεν το κατάλαβα αλλά ούτε και εκείνο με χώνεψε καθόλου, είτε ενός είτε δύο συστατικών... και έχω αγοράσει διάφορες μάρκες και μερικές ούτε τις δοκίμασα... διότι ΑΠΟΓΟΗΤΕΎΘΗΚΑ από το ημιτελές αποτέλεσμα!!!Ωραία τα είπες και ωραίες όλες οι προσπάθειες σου αλλά τι κρίμα μόνον εσύ και κάποιες καθηγήτριες έδρας να γνωρίζουν το μυστικό!! αν δεν γίνομαι ενοχλητική στείλε μου την ονομασία του κρακελέ!!!!please...εσωκλείω και γραμματόσημο για τα έξοδα!!!efiadamidou@hot mail.com μας άναψες φωτιές!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαριαννάκι μου η νέα σου ανακάλυψη βγάζει φανταστικό κρακελέ που προσομοιάζει με κλουαζονέ!!Μου άρεσε πάρα πολύ!Τα δε έργα σου έγιναν ακόμα πιο όμορφα με αυτό το αραχνοϋφαντο κρακελέ!!Οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες και σ'ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.
    Οπως καταλαβαίνεις έχει μεγάλο σουξέ το μαγικό υγρό!!Βάλε και εμένα στη λίστα των ενδιαφερόμενων , όταν και εφ΄ όσον θέλεις και έχεις χρόνο.Το μέιλ μου είναι tsakalch@gmail.com
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πωπωωω! Καλά τα μπουκάλια έτσι και αλλιώς είναι φοβερό αντικείμενο! Και το κρακελέ πολύ ωραία τεχνική που δεν έχει τύχει να τη δοκιμάσω. Πάντως εσύ και η ξαδέρφη το τερματίσατε το αντικείμενο! Και οι λεπτομέριες στις ρωγμές με το χρυσό υπέροχες! Πολλά, πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Quel choix tellement beau! J'adore les roses avec du relief de la première bouteille et les papillons avec de la peinture dorée en relief aussi! Formidable! Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ Κ ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΚΡΑΚΕΛΕ Κ ΤΗΣ ΠΑΤΙΝΑΣ .ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ .ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.ΤΟ ΜΕΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙΚira.67@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εγω η ασχετη κρακελε και πατινες διαβαζω συνεχεια και δεν ξερω τι ειναι.Επιτελους κατι εμαθα σημερα.Αλλα προβλεπω πως αν συνεχισω να βλεπω τετοια αριστουργηματα δεν το γλυτωνω το νεο χομπυ.Πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά σου. Το κρακελέ ενός συστατικού το έχω δουλέψει και εγώ με πατίνα και είναι όντως εντυπωσιακό το αποτέλεσμα. Μου αρέσει πάρα πολύ το κρακελέ ως τελείωμα, είτε ενός είτε δύο συστατικών, δίνει αρχοντιά και αξία σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Πολύ καλή η σκέψη σου να το μοιραστείς με όλες τις φίλες. Απ΄ό,τι καταλαβαίνω πολλές προβληματίζονται με το κρακελέ. Να είσαι καλά και να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, φαίνεται να είσαι η μόνη που γνωρίζεις ήδη αυτού του τύπου το κρακελέ!!!!
      Ελπίζω να μας δείξεις τα έργα σου και να μας πείς λίγα πράγματα σε μια ανάρτησή σου!

      Διαγραφή
  42. Μαριάννα μου σ'ευχαριστώ πολύ,τώρα θα κοιτάξω που μπορώ να το βρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν ξέρω από αυτά..αν και θα ήθελα να μάθω...αυτό που ξέρω, γιατί το βλέπω, είναι πως είναι όλα τόσο όμορφα!!
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εγώ τώρα, που ήρθα και τελευταία ντρέπομαι να ζητήσω το ίδιο ...αλλά θέλω κι εγώ να μάθω τις μάρκες του κρακελέ και της πατίνας!!!
    Μαριάννα μου,είναι τόσο υπέροχα και σ'ευχαριστούμε πολύ για όλες τις οδηγίες που μοιράστηκες μαζί μας!Ξέρεις πόσο πολύ μας βοήθησες??Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαχα!! Εγω δεν θα το ζητήσω!!!!! Απλά θα θαυμάσω τις υπέροχες "κρακελαρισμένες" δημιουργίες σου!!! Απαιχτο είναι! Που να δεις και κατι άλλο!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλημέεεεεεεεεεεεεεεερα
    μεγάλη τέχνη τελικά το κρακελέ!!!Μαριάννα,το΄χεις το ταλέντο,και είσαι απολαυστική στις παρουσιάσεις σου!!!
    Εύγε για τις ομορφιές σου ,και την βοήθεια που δίνεις σε όσους ασχολούνται με αυτό
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τελειο δεν εχω δει πιο ωραιοτερο καρακελε μπουκαλι σε ευχαριστουμε πολυ για τισ οδηγιεσ σου.Αν σου ειναι ευκολο θελω να μαθω τισ μαρκεσ του κρακελε και τησ πατινασ.Η διευθυνση του email μου ειναι gousterh@hotmail.com φιλακια παλλα η βοηθεια σου ειναι πολυτιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γειά σου Μαριάννα μου!!!Εγω θα σταθώ στο ύψος μου!!!! ούτε το μαίλ μου θα σου δώσω,ούτε θα σου πώ οτι ψοφάω να μάθω ποιό είναι γιατί άχτι τα έχω αυτά τα υπέροχα μικρά σκασίματα,ούτε οτι η ιδέα που σου πρότεινε η Δημιουργία είναι σωστή, τίποτα ΒΡΑΧΟΣ!!!!!χα χα χα χα...
    Πολύ όμορφα οσα έφτιαξες όλα ξεχωριστά!!!Χαίρομαι πολύ που το ανακάλυψες αυτό το υλικό γιατί έδωσες ακόμη μεγαλύτερη αξία στις δημιουργίες σου.Εμένα μου άρεσε πολύ η χρυσή πατίνα που έβαλες!!Να είσαι καλά και καλή συνέχεια σου εύχομαι.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι γίνεται εδώ;
    Κάτι για λίστα διαβάζω.....σειρά προτεραιότητας.....
    Μου φαίνεται ότι το έκανες επίτηδες για να μαζέψεις όσα περισσότερα μέιλς μπορείς και μετά την λίστα να ακολουθήσει ....φακέλωμα.χα χα χα
    Πάντως το συγκεκριμένο κρακελέ,δείχνει υπέροχο και μοιάζει πολύ με κλουαζονέ.
    Και μην κοιτάς που είμαι συγκρατημένη και δεν σου στέλνω και εγώ το μέιλ μου.
    Έγώ θα κάνω ....υποκλοπή.χα χα
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τι γίνεται εδώ!!Μας άναψε φωτιά και χάθηκε... Πουθενά η Μαριάν.....επτασφράγιστο το μυστικό!!!Δεν ξέρουμε και το μπλόκ της ξαδέλφης ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γειά σας φίλες μου, δεν χάθηκα! απο προχθές σας έχω στείλει email αλλά την πρώτη φορά που είχα συμπεριλάβει και φωτο από το υλικό έλαβα ειδοποίηση ότι σε κάποιες δεν πέρασε το μήνυμα, το ξαναέστειλα και πάλι τα ίδια, στο τέλος αφαίρεσα τις φωτό. Κάποιες μου απαντήσατε, ελπίζω και οι υπόλοιπες να το έχετε πλέον λάβει.
    Καλή Κυριακή σας εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Μαριάννα γειά σου. Τυχαία ανακάλυψα το blog σου και ενθουσιάστηκα και εγώ, όπως όλες οι φίλες με το κρακελέ σου. Θα ήθελα να μου στείλεις στο email μου τη μάρκα του κρακελέ και της πατίνας αν σου είναι φυσικά εύκολο. Το email είναι theodorakopoulos@chevroletnet.gr.
      Eυχαριστώ προκαταβολικά. Κατερίνα Θεοδωρακοπούλου.30/06/2013

      Διαγραφή
  52. ¡Unos trabajos preciosos! El craquelado te ha quedado genial, felicidades.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αχ Μαρία μου ότι και να πω είναι λίγο, θαυμάζω τις δημιουργίες σου συνεχώς!! Το ντεκουπάρισμα σου και το κρακελέ σου !! Όντως είναι ανακάλυψη και υπέροχο το αποτέλεσμα! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες σου!!! Φιλάκια πολλά! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ειναι υπεροχο δεν εχω ξαναδει ωραιοτερο μπουκαλι. Μου αρεσει παρα πολυ!!!Σε ευχαριστω παρα πολυ για τις οδηγιεσ σου.Αν ειναι ευκολο σε παρακαλω να μου πεισ τισ μαρκεσ του κρακελε και της πατινας..η βοηθεια σου ειναι πολυ πολυτιμη.Το email μου ειναι gstgh60-elcrma@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μαριάν (σωστά το λέω?) πρώτη φορά μπαίνω στο blog σου (καλά που υπάρχουν και οι Κυριακές και υπαρχει λιγο παραπανω ελευθερος χρονος) και απολαυσα τις δημιουργίες σου!Έχω παρακολουθησει σεμιναρια decoupage και κρακελε κι' όσα περιγράφεις είναι απολύτως σωστα και σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο που είσαι αυτοδίδακτη!Όντως το κρακελε ένος συστατικου δινει οψη παλαιωσης.Εγώ συγκεκριμένα έχω ξεκινήσει έναν ξύλινο δίσκο και κάθομαι και τον κοιτάω αναποφάσιστη ένα μηνα τωρα! Σ' ένα απ' τα τελευταία μαθήματα αναφέρθηκε κι' αυτό το κρακελέ. Τώρα που βλέπω το εκπληκτικο αποτελεσμα θα το δοκιμασω!Σ' ευχαριστούμε για τις πολυτιμες πληροφορίες!Το ταλέντο σου όμως Μαριάν μου είναι διάχυτο σ' όλο το blog σου. Μ' ότι καταπιαστείς το κάνεις τέλειο!Θα σε επισκεπτομαι συχνα και θα χαρω να τα λεμε! Καλή συνέχεια να έχεις και μια δημιουργικη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μαρι-Ανν μου γλυκούλα μου , πόσο βοήθησες!! Αν και εγώ δεν ασχολούμαι με ντεκουπάζ γενικά, θα ήθελα να ξέρω για το υλικό αυτό, και την χρυσή πατίνα, μήπως με βοηθήσει στην αγιογραφία!! Σε βάζω σε μεγάλο κόπο να μου το στείλεις κι εμένα σε μέηλ;; Αν γίνεται..Σ' ευχαριστώ πολύ, πανέμορφα!! Ειδικά αυτό με τη χρυσή πατίνα!!! Μπράβο σου γλυκούλα μου!!Να περνάτε υπέροχα!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πάντα είχα το ίδιο πρόβλημα με εσένα στο κρακελε 2 συστατικών.. εντελώς τυχαία το προηγουμένο Σ\Κ στην έκθεση χειροτεχνείας στο Γκάζι βρήκα ένα κρακελέ σαν αυτό που αναφέρεις, δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά μετά απο αυτό που είδα νομίζω ότι αύριο πρωί-πρωί θα κάνω δοκιμή ελπίζω να είναι το ίδιο καλό με το δικό σου... διαφορετικά θα σου ζητήσω και εγώ να μου στείλεις τη μάρκα από το δικό σου!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μ' αρέσει που διάβαζα μια ώρα την ανάρτησή σου και μετά ξέχασα να σχολιάσω !!! είμαι αδικαιολόγητη, Μαριαννούλα ! Αλλά, όπως έχω πει κι αλλού "τα αυτονόητα είναι που ξεχνάμε" !
    Λοιπόν : το κρακελέ αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο και πράγματι δίνει ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα ! Και αφού είναι και ενός συστατικού θα είναι και εύχρηστο ε ; Πάντως έχεις κάνει άψογη δουλειά και το χρυσό σε αυτό το κρακελέ πάει πάαααρα πολύ ! Άξια Άξια πρύτανης !!! (κι εκείνος ο σελιδοδείκτης από καπλαμά είναι όνειρο, Μαριαννούλα !!!)
    Καλή Εβδομάδα, κοριτσάκι μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. εκπληκτικά όλα!!! τι να πω;;;... δύσκολα θα δοκιμαζα να φτιάξω τέτοια όμορφα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΑ , ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!!
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!!!!
    ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!
    ΑΜΑΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΑΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ!!!!
    ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!!
    ΜΙΑ ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΕΙΛ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΠΑΙΖΕΤΕ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα Μαριάν μου!!Ηρθα τελευταία καί καταταιδρωμένη πού λένε!!Τά έργα σου θαυμάσια όπως πάντα,αυτό τό κρακελέ τό έχω δή σέ ξένα μπλόγκς,είχαμε μιλήση γιά τήν ξαδέλφη σου,καί νομίζω πώς η συγκεκριμένη μάρκα δέν υπάρχη εδώ!!Αλλά καί εγώ όπως οι άλλες μύριες φιλενάδες θά ήθελα νά μού στείλης τήν μάρκα σέ ιμεήλ,καί πού μπορώ νά τό προμηθευτώ,είναι υπέροχο σάν υλικό αλλά καί σάν αποτέλεσμα,καί τό πέτυχες θαυμάσια στό μπουκάλι!!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οντως αυτο το νεο υλικο ειναι πολυ ωραιο! τα κανει πολυ ομορφα τα μπουκαλακια.
    Επισης μου αρεσε κ το σιδερο!
    Φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!!! 'Εχω πραγματικά ενθουσιαστεί με αυτό το νέο υλικό και έχω ήδη φτιάξει και άλλα κομμάτια που θα σας δείξω!

    Σε όλες όσες μου το ζητήσατε, έστειλα email με πληροφορίες, ελπίζω να το λάβατε όλες και εάν κάποιες άλλες θέλετε τα στοιχεία, να μου το πείτε για να σας τα στείλω!!

    Θα χαρώ πολύ να μάθω και την δική σας εμπειρία με αυτό το κρακελέ.

    Φιλάκια πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ. ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ:
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ DECOUPAGE "ΝΤΕΚΟΥΠΑΡΙΣΜΕΝΟ" ΜΟΤΙΒΟ,
    ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΠΑΤΙΝΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΤΙΝΑ
    ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΞΑΔΕΡΦΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ.
    MAIL: IAKELIS@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αυτή την ανάρτηση θα την έχω σήμα κατατεθέν όταν φτάσω στο κρακελέ!! :)
    Σε ευχαριστούμε Μαριάννα μου για όλες τις τόσο ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ....ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΚΕΛΕ....ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΦΗΣΑ...ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΑΛΙ...ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ιναι υπεροχο δεν εχω ξαναδει ωραιοτερο μπουκαλι. Μου αρεσει παρα πολυ!!!Σε ευχαριστω παρα πολυ για τις οδηγιεs σου.Αν ειναι ευκολο σε παρακαλω να μου πειs τιs μαρκεs του κρακελε και της πατινας.Σας ευχαριστω εκ των προτερων.Το email μου ειναι gstrh60-elcrma@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό! Θα ήθελα κι εγώ να το δοκιμάσω, αν μπορείς να μου στείλεις την μάρκα στο mfmourati@hotmail.com ! Συγχαρητήρια για όλα τα έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΚΕΛΕ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ;
    EMAIL popiagn@gmail.com
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΡΑΚΕΛΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ;
    ΤΟ EMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ popiagn@gmail.com
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Είναι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΡΙΑ ΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ?
    ΤΟ ΕMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ipurguri@yahoo.gr

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΕΙΡΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μαριάννα τα μπουκάλια σου είναι φανταστικά !!! εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το κρακελέ (ενός συστατικού) και οι λεπτομέρειες που γράφεις είναι μεταπτυχιακό για μένα , ευχαριστώ...αν δεν σε κουράζω σε παρακαλώ γράψε μου τη μάρκα του κρακελέ (υπέροχο και το κουτί με τις αναμνήσεις) ousabiki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΚΡΑΚΕΛΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ? ΜΕ ΜΑΓΕΨΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΤΟ mail ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: mayridou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΣΟΥ, ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΩ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΠΕΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΠΑΤΙΝΑ ΧΡΥΣΗ, ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ; ΧΡΥΣΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΤΙΝΑ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΑΤΙΝΑ ΚΑΦΕ, ΓΙΑ ΤΟ NTECOUPAZ ΠΟΥ ΚΑΝΩ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΤΟ EMAIL ΜΟΥ :rdede1959@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Γεια σας σημερα διαβασα αυτη την αναρτιση και φαινεται πραγματικα πολυ ομορφο το κρακελε θα σας παρακαλουσα οποτε μπορειτε να μου στειλετε τη μαρκα το email μου ειναι efi_lad@yahoo.gr
    ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλησπερα κ.Μαριαννα.Ψαχνοντας μια λεπτομερεια για το κρακελε επεσα πανω στην υπεροχη δουλεια σας,και ερχομαι και εγω διστακτικα να ζητησω εστω και αργα,αν θα μπορουσατε να μου πειτε και εμενα την μαρκα απο αυτο το κρακελε.το email μου ειναι: marinatasiou@gmail.com.Σας ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Marie Anne μου, καλημέρα και από δω... Έκανα βολτούλες και βρέθηκα εδώ..
    Δεν μπορώ να φύγω χωρίς να σου αφήσω το email μου..
    marsiabramucci@gmail.com
    Σε παρακαλώ, στείλε μου το πολύτιμο όνομα του κρακελέ αυτού...
    Έχω μεγάλη περιέργια να το δοκιμάσω... Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μαριάννα καλησπέρα. Τυχαία βρήκα αυτή την ανάρτηση σου. Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα αυτού του κρακελέ. Σε παρακαλώ κάνε ένα κόπο να μου στείλεις και εμένα τη μάρκα.
    xriskat373@gmail.com
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Marie Anne τυχαία βρήκα αυτη την αναρτηση σου. Μου άρεσε πολυ το αποτέλεσμα αυτου του κρακελε. Αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να μου στείλεις την μαρκα του κρακελέ στο xriskat373@gmail.com ;
    καληνύχτα & ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Μaria Anne καλημερα και χρονια πολλα,σημερα ψαχνωντας για κρακελε 2 συστατικων,ειδα την αναρτηση σου και μου αρεσαν τα αντικειμενα σου.Θα μπορουσες να μου στειλεις την μαρκα του κρακελε?eratw1961@hotmail.com ευχαριστω και καλη ανασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Συγχαρητηρια και απο μενα! Οχι μονο για την καταπληκτικη δουλεια, αλλα και για τις αναλυτικοτατες οδηγιες και τη βοηθεια που δεν δινεται παντα ετσι απλοχερα. Επειδη κι εγω δυσκολευομαι με το κρακελε, θα ηθελα αν δεν ειναι κοπος να μου στειλετε τη μαρκα του "μαγικου " συστατικου και της πατινας. Το email μου ειναι elisavet_n@hotmail.com . Ευχαριστω εκ των προτερων! Ελισαβετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ολες οι προηγούμενες τα έχουν πεί όλα
    συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!!!!!!
    και φυσικά το mail μου είναι emourmoura@hotmail.com
    εύγε εύγε εύγε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    θα μου το στέιλεις και μένα το μυστικό έ;;;;;;;;;;;
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. συγχαρητηρια...ολα ειναι πολυ ομορφα!!!υπεροχες δημιουργιες!τα ανακαλυψα αυτες τις μερες,αν και καθυστερημενα και δεν ειναι μεγαλος κοπος να μου στειλεις κσι στο δικο μου μαιλ το μαγικο κρακελε :) ευχαριστω πολυ εκ των προτερων...καλη συνεχεια κ καλες δημιουργιες!!!!! sofia.kagiana@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. είναι όλα πολύ πολύ όμορφα, ειδικά το σίδερο με έχει εντυπωσιάσει. από ότι βλέπω από την ημέρα που έκανες την ανάρτηση όλοι ρωτάνε για την μάρκα του κρακελέ.οπότε πήρα το θάρρος να το ζητήσω και εγώ άν είναι εύκολο. εδώ και λίγο καιρό ασχολούμαι με το χόμπι αυτό οπότε δεν ξέρω και πολλά πράγματα. αναζητώντας οδηγίες είδα το blog. και πάλι συγχαρητήρια. είναι όλα πολύ όμορφα. το email είναι elizabla@hotmail.com . ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ειμαι πολυ εθουσιασμενη με την υπεροχη δουλεια που εχεις κανει, οχι πως ειμαι ειδικη σε αυτα.εχω μια βδομαδα που ψάχνομαι για τέτοιου ειδους καλητεχνιες!!!! Δεν εχω ιδεα σε τιποτα αλλα θα προσπαθήσω. Με βοηθησε πολυ έως αρκετά πολύ (χαχα) ολα αυτα που εγραψες κ αν δεν γινομαι πιεστικη κουραστικη κλπ θαηθελα να μου γραψεις κ μενα αυτην την περιβοητη μαρκα του κρακελε.Συγχαρητήρια πραγματικα ειναι απιθανα ολα αυτα.!!!!!! Σου στελνω το mail μου αν θες μου γραφεις!!1965annabelle@gmail com ευχαριστω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καλημερα και απο εμενα.Μολις τωρα επεσα πανω στην αναρτηση σου και εντυπωσιαστηκα και με τα εργα σου αλλα και με το καταπληκτικο κρακελε σου!!!Αν δεν σου κανει κοπο θα ηθελα να μαθω και εγω την μαρκα του προιοντος και της πατινας.Ευχαριστω εκ των προτερων.Το mail μου ειναι lkatseni@live.com.Ευχαριστω πολυ και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Όπου κι αν έψαξα όπου κι αν είδα τέτοια δουλειά όμορφη σε κρακελε δεν εχω ξαναδεί.αν δε σας κάνει κόπο θα ηθελα πολυ αυτή την πολύτιμη πληροφορία.ευχαριστω εκ των προτέρων!fouskas_2105@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. καλησπέρα!! θα μπορουσες να στείλεις και σε εμένα την μάρκα του προϊόντος???/ Σε ευχαριστω πολυ !!! τα εργα σου ειναι υπεροχα!!! natassa_007@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. καλησπερα Μαριαννα είχα πολλές φόρες αποφασισει να κάνω ντεκουπαζ τωρα θα το ξεκινήσω χάρη σε σένα μια και είμαι νέα συνταξιουχος θα ήθελα και γω τις μάρκες του κρακελέ και της πατίνας έρχονται Χριστουγεννα και θέλω να κάνω πολλά δωράκια .Σε ευχαριστώ πολύ m.dimoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συγχαρητηρια για το ταλεντο σας,θελω να ρωτησω πρωτα απο ολα με τι ειδους χρωμα βαφουμε,πλαστικο η λαδομπογια??

      Διαγραφή
  90. Συγχαριτηρια για τα ομορφα πραγματα που κανετε. επειδη εδω και λιγο καιρο αρχισα να ασχολουμε και εγω θα ηθελα αν μπορουσατε να μου πειτε τη μαρκα απο το κρακελε και απο που μπορω να το προμηθευτω. το email ΄ elnelaki@gmail.com. σας ευχαριστω και σας ευχομαι δημιουργηκη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. πολλα συγχαριτηρια η κατασκευες σου ειναι πολυ εντυπωσιακες θα ηθελα και εγω να μου στειλετε τη μαρκα τον δυο μαγικον υλικον στο mariagreece319@gmail.com
    σε ευχαριστω πολυ και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. γεια σου μαρια αννα. μου αρεσουν παρα πολύ αυτά που φτιαχνεις.σγχαρητηρια. είμαι καινουρια σε αυτό και θα ηθελα αν μπορουσες να με βοηθήσεις να μου πεις την μαρκα του κρακελε και της πατινας. σε ευχαριστω εκ των προτερων να εισαι παντα καλα και ετσι δημηουργικη. το mail μου είναι αν θελεις fanieleni7@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...