Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Με χρυσά κουτάλια...




Πριν από χρόνια, ανάμεσα σε διάφορα πράγματα που μου χάρισε η ξαδέλφη μου ήταν και μιά δωδεκάδα ξύλινα πηρούνια και κουτάλια για μεζεδάκια. Αφού χρησιμοποιήθηκαν αρκετά, ξεχάστηκαν στον κήπο, μέσα σ'ένα δοχείο κοντά στην ψησταριά, βράχηκαν, λερώθηκαν και αχρηστεύθηκαν. Δεν πετάχτηκαν όμως...
 
Και να που ήρθε η ώρα τους να ξαναγίνουν χρήσιμα!
Εμπνεύστηκα από ένα διακοσμητικό χριστουγεννιάτικο κουταλάκι που βρήκα όταν άνοιξα μιά κούτα με στολίδια
Αφού έξυσα τις παλιές μαδημένες μπογιές, τα αστάρωσα, τα έβαψα με χρυσό Inka Gold και τα μετέτρεψα με decoupage, όχι σε χρυσά κουτάλια...αλλά σε διακοσμητικά για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι 


  Some very old apperitif wooden forks and spoons recycled into gilded decorations with napkin decoupage to be used as place marks at the Christmas table. 

Έφτιαξα μερικά Χριστουγεννιάτικα κεριά με decoupage χαρτοπετσέτας και ειδικά relief  για κερί. Οι βάσεις τους φτιάχτηκαν από παλιές μπομπίνες κορδέλλας, όπως σας είχα εξηγήσει πριν τρία χρόνια. 
Μπορείτε να δείτε εδώ πως τα έφτιαξα.
 Christmas candles with napkin decoupage and glitters


Μερικοί σελιδοδείκτες για τα Χριστουγεννιάτικα αναγνώσματα, και όχι μόνο. Οι δύο είναι στολισμένοι με decoupage χαρτοπετσέτας και Inka Gold ενώ αυτός με τον Αϊ-Βασίλη φτιάχτηκε με μεταφορά εικόνας από εκτύπωση laser.
 Gilded bookmarks with napkin decoupage and image transfer
















Christmas tree decorations with napkin decoupage on recycled wooden boxes of french cheese


 Γιορτινά σουβέρ (ανακύκλωση παλαιών) με decoupage και glitters
Napkin decoupage on recycled coasters 

Κάποια από αυτά προορίζονται για δωράκια σε συγγενείς και φίλους και κάποια για τα Χριστουγεννιάτικα μπαζάρ.

http://xeblogarisma.blogspot.gr/
http://pnoestexnis.blogspot.gr/

Some of the above will be offered as gifts to good friends and family 
and some are destined to Christmas charity bazaars.
Βοηθείστε κι εσείς!!!! Μπορείτε!!! 

Συμμετέχω δε με αυτά τα στολίδια στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι του Stars and Icicles καθώς και στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας 
STARSANDICICLES.BLOGSPOT.GR
http://despinasstudio.blogspot.gr/2014/11/Christmas-countdown-for-bloggers.html

 Κόψαμε και τα τελευταία ρόδια από τα δέντρα μας...και του χρόνου!!!

 Τhe last pomegranates of our trees...until next year!!!
ενώ ο κήπος είναι γεμάτος  χρυσάνθεμα και κατιφέδες 
whilst the garden is full of marigolds and chrysanthemums
Λίγο ακόμα χρώμα από τον κήπο μου, πριν λίγες μέρες, όταν ο καιρός ήταν ακόμα καλός.
 Some more colour from the garden, a few days ago, before the weather changed to cold and rainy.

Δεν θα μπορούσα να κλείσω αυτή την ανάρτηση χωρίς να σας δείξω και αυτό το καδράκι με τον Πύργο του Αϊφελ με decoupage χαρτοπετσέτας, κρακελέ δύο συστατικών και πατίνες. Δεν είναι χαριτωμένο;
I could not end this post without showing you my crakled Eiffel Tower. Is'nt it cute?
Napkin decoupage with crackle medium and patina

Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τα σχόλιά σας καθώς και για τις ευχές σας τόσο για την δική μου εορτή όσο και για τις Κατερίνες μου, την κόρη μου και την μαμά μου. 

Η μαμά είχε και γενέθλια ανήμερα της ονομαστικής της εορτής και έσβυσε τα κεράκια της τούρτας της!

My mother, Catherine, blowing her candles on her 89th birthday, 
on the very day of her nameday, Saint Catherine, 25th Nov.
 and in her twenties!!!

Πως φεύγουνε τα νιάτα..... 


Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τους αγαπημένους σας!









50 σχόλια:

  1. Πανέμορφα έγιναν!!! Χρόνια πολλά στις Κατερίνες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mes souhaits les plus sincères de Bonne Fête à ta maman et à ta fille, tes deux Catherine!
    Je vois que tu as beaucoup travaillé dans ton bel atelier. Je ne connaissais pas ces cuillères et ces fourchettes en bois pour les mézzés. C'est mignon comme tout et les voilà tout beaux pour faire la fête!
    J'aime aussi beaucoup ta Tour Eiffel et son joli craquelé!!! Tu as aussi trouvé des motifs de Noël originaux pour le "french cheese"!
    Bonne soirée Marie-Anne et bonnes créations!
    Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη δημοσίευση που τα 'χε όλα... μας έβαλε σιγά-σιγά στο πνεύμα των γιορτών!Θα σταθώ στην ευγενική σου ενέργεια της αλληλεγγύης με τη συμμετοχή σου στο bazaar!Στα χέρια σου όλα έγιναν πραγματικά στολίδια και συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου.Το καδράκι με τον πύργο του Άιφελ μου άρεσε πάρα πολύ!Τη μητέρα σου τη λάτρεψα... να τα χιλιάσει και να χαμογελά... δείχνει στη φωτογραφία μια χαρά!!!Πολύχρονη επίσης η κορούλα σου και να σου ζήσει!Επίσης το ίδιο εύχομαι ολόψυχα και σε σένα καλή μου φίλη Marie-Anne για τη γιορτούλα σου(έχω μπλέξει αυτήν τη γιορτή με το δεκαπενταύγουστο), να ζήσεις και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!!!Χαρούμενη βραδιά να περάσεις και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα είσαι καλλιτέχνης !!!!!
    Ξετρελάθηκα με τα κουταλάκια-πιρουνάκια.... έγιναν απίθανα !!!!!
    Τι να πω δε για τα κεριά, τους σελιδοδείκτες και όλα τα υπόλοιπα... είναι όλα εξαιρετικά !!!!!
    Τα χρώματα του κήπου σου με την βοήθεια του καιρού καλά κρατούν !!!
    Να χαίρεσαι τις Κατερίνες σου !!!! Το καδράκι με τον πύργο ωραιώτατο !!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι τις Κατερίνες σου,ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑ! Τι έφτιαξες πάλι! Όντως χρυσά τα κουτάλια.Την ιδέα με τις μπομπίνες για κηροπήγια ,την έκλεψα ,θυμάσαι;Μόλις τις βλέπω σε θυμάμαι.Τ ο σπίτι σου ,φαντάζομαι,θα μοιάζει με Χριστουγεννιάτικο παραμύθι.Μου άρεσε η θήκη για τις κάρτες στην πόρτα,που 'εδειξες πέρυσι.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, Μαριάνν.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από χρυσοχέρα μόνο χρυσά κουτάλια μπορούν να γίνουν.
    Θα υπάρχουν δικά σου πράγματα στο bazaar του ξεμπλοκαρίσματος;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έγιναν πολύ ωραία τα κουταλοπήρουνά σου! Όχι πως τα υπόλοιπα υστερούν... Μπράβο Μαριάννα μου και για τις δημιουργίες και για την προσφορά σου. Προσωπικά σ'ευχαριστώ πολύ για την στήριξη και του δικού μας παζαριού. Όσο για την μαμά την κούκλα, να την χαίρεστε και να'ναι γερή και χιλιόχρονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα μου χρόνια πολλά σε όλους σας έστω και καθυστερημένα.
    Πολύ όμορφες οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου σημερα !!!! Να χαίρεσαι την μαμά και την κόρη....... χρονιά τούς πολλα !!!!!
    τη όμορφη που ήταν η μαμά στα νιάτα της ...σαν να βγήκε από περιοδικό ......
    Ξετρελάθηκα με τα κουταλάκια και τα πιρουνάκια ...και με ολα τα άλλα όμορφα πράγματα που έκανες
    και κήπος είναι υπέροχος... καλή συνεχεία Μαριάννα μου ...πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχα όλα όπως πάντα!!!!!!!! Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστούργημα έγιναν όλα!!! Να τις χαίρεσαι τις Κατερίνες σου!!! Και του χρόνου!!! Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα κουταλοπήρουνα απίθανα, όχι όμως πως και τα άλλα πάνε πίσω. Είναι όλα πανέμορφα. Να χαίρεσαι τις αγαπημένες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι την μανούλα σου! !!!
    Είναι απίστευτος ο τρόπος που αλλάζει το κάθε ένα αντικείμενο στα χέρια σου. ...ΜΠΡΆΒΟ Μαριάννα μου πολύ όμορφα όλα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφα πράγματα έχεις φτιάξει και τι όμορφη χαμογελαστή η μανούλα σου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολα τα όμορφα Χριστουγεννιάτικα έχει η ανάρτηση σου Μαριάννα μου !! Χρόνια πολλά και στη μανούλα και στην κορούλα !! Είσαι τυχερή που την έχεις!!! Τα ξύλινα κουταλοπίρουνα είναι εξαιρετικά , τα κεράκια σε άλλη διάσταση ε και ο πύργος του Αιφελ τέλειος!!! Ευχαριστώ θερμά για την στήριξη του παζαριού μας !!! Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να χαίρεσαι τη μανούλα σου και μπράβο για τις όμορφες κατασκευές σου....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με εσένα γλυκιά μου Μαριάννα τα έχω δει όλα μα όλα!!!! Κι όλα μα όλα υπέροχα, μα πως δια μαγείας αλλάζουν μέσα στα χρυσά σου χέρια !!!!
    Τα κουτάλια σου καταπληκτικά φτιαγμένα, τους έδωσες φρέσκια ζωή !!!
    Να σας ζήσουν η μαμά και η κόρη Μαριάννα μου, στα νιάτα της διακρίνω την ομοιότητα που έχετε, να τις χαίρεσαι με υγεία κι ευτυχία !!!!
    Και πριν μου διαφύγει, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΟΘΕΙΣ!!!

    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie-Anne,
    Glad your Mom had a happy birthday and was able to blow out her own candles at her blessed age!
    You are always so full of ideas and inspiration for creating the most unusual gifts. Those wooden, découpaged spoons and forks are so lovely as Christmas ornaments.
    All of your things and the Christmas candles are incredibly beautiful.
    Sending you hugs and blessings,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Μαριάν μου!!Νά χαίρεσαι τήν Κατερίνα σου καί τήν μανούλα σου!!Χιλιόχρονες καί οι δύο!!!
    Ξετρελάθηκα μέ τήν μεταμόρφωση πού έκανες στά ξύλινα κουταλοπείρουνα!!Εγιναν τόσο όμορφα καί γιορτινά!
    Μού άρεσαν πολύ τά κεράκια σου ,οι σελιδοδείχτες σου καί τά σουβέρ!!Αλλά καί τό Παριζιάνικο καδράκι σου είναι τέλειο!!!
    Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με χρυσά κουτάλια..!!! Ο τίτλος τα λέει όλα! Τους έδωσες καινούργια ζωή!!!
    Έγιναν πανέμορφα!!!
    Στα κεριά μου αρέσει πολύ η λεπτομέρεια με την κόκκινη κορδέλα που πρόσθεσες!!!
    Χρόνια πολλά στη μητέρα σου, χιλιόχρονη να είναι και πάντα με υγεία!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η μαμά σου κούκλα και τρισχαριτωμένη!!! Να τη χαίρεστε! Και βέβαια τί να πω για σένα που είσαι χρυσοχέρα και πάντα δημιουργείς με κομψότητα και φαντασία! Όλα είναι υπέροχα και προσεγμένα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλες σου οι δημιουργίες είναι μαγικές αλλά τα κουταλάκια έκλεψαν, για μένα, την παράσταση!!!
    Καλές γιορτινές δημιουργίες! Την καλημέραμου & τα φιλιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι χορταστικές αναρτήσεις που κάνεις Μαριάννα μου;
    Η μεταφορά εικόνας με powerprint είναι η καινούργια μου αγάπη! Τελικά όλα τα ξέρεις ε;;;;;;;;;
    Φιλιά πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Je suis toujours agréablement surprise par tes créations originales et uniques ( comme ces cuillères...) les photos sont superbes et ta maman a une expression très joviale ! Félicitations pour ses 89 ans !
    Bises et bon weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαριάννα μου κατ αρχάς ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!!Να σας χαίρονται και να σ ε χαιρόμαστε
    Αυτό που μ αρέσει πολύ σε σένα είναι οτι έχεις ασίγαστο το πάθος της ανακύκλωσης και τίποτα δε πάει χαμένο.Αλλά όχι μόνο δε πάει χαμένο,αλλά γίνεται ωραιότερο απο πριν.
    Πολλά συγχαρητήρια,με αγάπη και θαυμασμό
    Φιλάκια πολλά και νάναι τα χρόνια σας γερά και λουλουδιασμένα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι να πρωτοθαυμάσω Μαριάνν μου!! Καταρχήν να χαίρεσαι και την μανούλα και την κορούλα!!
    Πολύχρονες και γερές να ναι!!
    Είσαι καταπληκτική όπως πάντα άλλωστε!! Τις μπογιές inka gold τις χρησιμοποίησα πριν λίγα χρόνια αλλά μάλλον δεν μου βγήκε καλή η παρτίδα..
    Ενώ αρχικά έβγαζαν αυτό το μεταλλικό χρώμα μετά μου μούχλιασαν μέσα στο κουτί!!! Δεν ξέρω γιατί ούτε από κει που τα πήρα γνώριζαν...
    Μεταφορά εικόνας δεν έχω κάνει ακόμα αλλά τυχαία καμιά φορά μου συμβαίνει με την κόλλα την απλή κι έχει πλάκα!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα Μαριάνν μου και μπράβο και για την προσφορά σου!! Να σαι καλά!!
    Να χεις ένα ξεκούραστο σ-κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ....Η ανάρτηση ήταν βουτηγμένη σε ομορφιές! Οι κατασκευές σου απίθανες!!
    Να χαίρεσαι τις Κατερίνες της ζωής σου!!
    Να΄ σαι καλά Μαριάννα μου...
    Φιλιά..........♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαριάννα μου να χαίρεσαι τη κορούλα και την μαμά σου η οποία έλαμπε στα νιάτα της λάμπει και τώρα στα 89!!!!! Για τις κατασκευές σου τι να πω!!!! Πάντα υπέροχες πάντα καλοδουλεμένες με γούστο και φαντασία!!!! Καλό βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαριάννα μου , να χαίρεσαι τις Κατερίνες σου !!!!
    ¨Όλες οι δημιουργίες σου ΥΠΕΡΟΧΕΣ - ξετρελάθηκα με τα κουταλοπήρουνα- μαγική η μεταμόρφωση τους !!!!!
    Ο κήπος σου στις ομορφιές του ('όπως πάντα !!!!!)
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mαριαννα μου τι ομορφιες !! τα κουταλακια σου τα ξυλινα εγιναν πανεμορφα χριστουγεννιατικα στολιδια , τα ντεκουπαζ ολα παραμυθεναι , αυτα τα σουβερ εχουν πολυ ομορφα χρωματα , εμενα μου αρεσουν τα φουξοειδη! Να χαιρεσαι τη μανουλα σου και τη κορουλα σου φυσικα , , αντε και του χρονου με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου στις Κατερίνες σου να είναι καλά. Τα έργα σου πολλά και υπέροχα, βοηθός του Άι Βασίλη έπρεπε να είσαι :)
    Τα κουτάλια σου μπορεί να μην είναι χρυσά ,είναι όμως μοναδικά και πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με γεια η συλλογή με τις κουτάλες!!!
    Πανέμορφες οι ντεκουπαζοδημιουργίες σου!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα καλη μου φιλη! περασα ευχηθω ενα καλο σκ! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά αγαπημένη μου Μαριάννα!
    Να ζήσετε κι οι τρεις εορταζόμενες, να χαίρεσαι τη γλυκιά μανούλα και την κορούλα σου!
    Μια ομορφιά οι δημιουργίες σου, υπέροχες οι εικόνες!

    Καλό Σ/Κ
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να χαίρεσαι τις Κατερίνες σου Μαριάννα μου!
    Και χρόνια πολλά και για τη δική σου γιορτή!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!
    Λάτρεψα και τις καρδούλες σου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. I fell in love with your Christmas creations! Everything such beautiful!! I love the forks, the spoons and the tags in particular. All so fairy!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να τις χαίρεσαι Μαριάννα μου και εκείνες εσένα ,μια γλυκύτατη χρυσοχέρα μαμά και μία δημιουργική κόρη ! Από την μαμά πήρες τις χάρες της δημιουργίας και της καλαισθησίας ???Πανέμορφα τα ξύλινα κουτάλια αλλά και τα υπόλοιπα υπέροχα .Πότε τα προλαβαίνεις όλα ,με πόσα χέρια δουλεύεις ,έχω περιέργεια μεγάλη ...Να είσαι πάντα γερή και χαρούμενη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ααααααααααααααχ.............ολα τελεια οπως ολα σου τα εργα αλλα εγω πολυ συγκινηθηκα με το τελος....το απιθανο ΠΑΡΙΣΙ που πολυ λατρευεις σαν θεμα..........και φυσικα η φωτο της μαμας ποοοοοοοοσα χρονια αραγε θα αξιωθουμε να τις εχουμε διπλα μας ας τις γεμισουμε με αγκαλιες κ φιλια ..........τωρααααααααα...............να ναι γερες...κ οι δυο τους κ συ φυσικα ......η φωτο σαν απο παλιο σινεμα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αρχικά να ευχηθώ στην μητέρα σου χρόνια πολλά για τα γενέθλια της.και επίσης να σου πώ ότι οι σελιδοδείκτες με ξετρέλλαναν Μαρί μου Όσο για τα κουτάλια σου νομίζω ότι είναι μοναδικά.Μπράβο πολλές φορές για τις όμορφες και τόσο καλοφτιαγμένες κατασκευές σου...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Hello Marie-Anne,
    So nice to hear from you. Your blog is lovely as always, everything you make and put up on your blog are always amazing. Congratulations to your beautiful mother, how lucky to still have her.
    I am having a difficult time with my sick husband and have been in tears many time, I pray things will be alright with him. Many blessings...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χιλιόχρονη να είναι η μητέρα σου Μαριάννα μου με υγεία και να χαίρεται τα παιδιά της και τα εγγόνια της.
    Οι δημιουργίες σου είναι τέλειες όπως πάντα!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ·.✿✿ミ
    O quê mais gostei foi da reciclagem das colheres e garfos.
    Maravilhosos detalhes decorativos em qualquer época
    que poderão ser sempre reciclados quando cansarmos deles.
    Os motivos da decoração sempre poderão mudar em flores, paisagens de outono, etc.
    Dica super maravilhosa!!!!

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil。♫° ·.
    ✿⊱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Να χαιρεσαι την κούκλα μανουλα σου φιλη μου! Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω απο τα καλούδια σου! Τα χρυσα κουταλια ειναι όνειρο, όπως και τα κερακια! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πάντα έχεις τα πιο όμορφα παλιά αντικείμενα που τους αλλάζεις τα φώτα!!!!Τα ξύλινα κουταλοπίρουνα έγιναν υπέροχα όπως και όλα τα άλλα
    Χίλιες ευχές για τις αγαπημένες Κατερίνες σου νάναι καλά και γεμάτες υγεία!!!Απίθανος πανέμορφος και ζηλευτός ο πύργος του Αιφελ!!!! Να έχεις εναν όμορφο και γεμάτο από χριστουγεννιάτικη μαγεία μήνα!!!!! Καλημερα με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις!!! Τα κουτάλια, οι σελιδοδείκτες όλα είναι απίστευτα καλαίσθητα! Να χαίρεσαι την μητέρα σου, είναι ευλογία να την έχεις σε αυτή την ηλικία, γελαστή και ευτυχισμένη.
    Je te souhaite les meilleures choses du monde chere Marie-Anne!
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πόσο όμορφα όλα!! Τα σουβέρ ειδικά τα λάτρεψα, μου άρεσαν πολύ-πολύ τα χρώματά τους!
    Να χαίρεσαι τις Κατερίνες σου, να είναι γερές, ευτυχισμένες και πολύχρονες!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου!!όπως πάντα άλλωστε!!!Χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. να την χαιροσαστε κοριτσι μου την μανουλα να τα χιλιασει , πανεμορφα ολα τα καλουδια σου , τα κουταλακια με ξετρέλλαναν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αγάπη μου γλυκιά!!!
    Δεν ξέρω τί να πρωτοθαυμάσω!
    Είναι όλα εκπληκτικά! Δεν μπορεί να σταθεί κάπου το βλέμμα μου! Τα κοιτάω όλα ξανά και ξανά!
    Μπράβο! 1000 μπράβο!
    Όσο για τα νιάτα... ας φεύγουν... Υγεία και αγάπη να υπάρχει και η ζωή θα είναι υπέροχη ακόμα και χωρίς αυτά!
    Φιλί γλυκό στη μανούλα σου! Να τη χαίρεσαι!
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...