Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή υλικών


Μιά ωραία ιδέα ανταλλαγής υλικών χειροτεχνίας ξεκίνησε  (και σχεδόν ολοκληρώνεται, φαντάζομαι) με πρωτοβουλία της 'Αννας από την σελίδα της IN MY CLOSET στο FaceBook     (λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε και στο blog της, η οποία Άννα έκανε και όλη την προεργασία πριν την πραγματοποίηση της ανταλλαγής. Ζήτησε από την καθεμία μας να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις χειροτεχνίες που κάνουμε, ή που μας ενδιαφέρει να δοκιμάσουμε λαμβάνοντας τα ανάλογα υλικά,   τί υλικά θα μπορούσαμε να προσφέρουμε από αυτά που έχουμε στο σπίτι,  ποιό είναι το αγαπημένο μας χρώμα, τί γλυκάκι μας αρέσει. Στην συνέχεια μας όρισε ένα ταίρι δίνοντάς μας πληροφορίες σχετικά με τα δικά του ενδιαφέροντα, στο οποίο θα στέλναμε το κουτί μας που θα έπρεπε να περιέχει: ένα χειροποίητο δωράκι,  μία Χριστουγεννιάτικη ευχετήρια κάρτα, ένα γλυκάκι και 5 διαφορετικά υλικά για χειροτεχνίες, από τα περισσεύματά μας.  Υποχρέωση της καθεμίας είναι να φτιάξει κάτι χειροποίητο, ότιδήποτε, χρησιμοποιώντας 3 από τα υλικά που θα περιέχει το κουτί που θα λάβει.

Το όμορφο κουτί που παρέλαβα, ήρθε από την Θεσσαλονίκη από την Ράνια Σαμαλέκη η οποία έχει την σελίδα ART ME στο FaceBook, και την ευχαριστώ πολύ για τα καλούδια που μου έστειλε!!!! Μαζί με την χειροποίητη καρτούλα της με τις ωραίες της ευχές, περιείχε ένα όμορφο στολίδι από πολυμερικό πηλό, μερικές παιδικές χαρτοπετσέτες, χαρτιά γκοφρέ, κορδέλες γκοφρέ, ένα κουτάκι με αστεράκια κι ένα άλλο κουτί με γυάλινες πετρούλες, καθώς και μια σοκολάτα Mars.
Μεγάλη πρόκληση για μένα είναι τα χαρτιά και οι κορδέλες γκοφρέ με τα οποία δεν έχω ασχοληθεί ποτέ!! Πιστεύω όμως ότι κάτι θα καταφέρω να φτιάξω...και θα μάθω να τα χρησιμοποιώ για τις κατασκευές μου.

Το δικό μου κουτί, ταξίδεψε κι αυτό στην Θεσσαλονίκη!  Το μυστικό μου ταίρι ήταν η Μαρίτα Αφεντούλη
στην οποία έστειλα ένα από τα Χριστουγεννιάτικα κεράκια μου, μια χειροποίητη κάρτα, πολλές χαρτοπετσέτες, χαρτιά και ετικέτες scrap-booking, ένα κουβάρι μαλλί, κλωστές κεντήματος, μεγάλες ξύλινες χάντρες, ένα κομμάτι ύφασμα και τρείς λιχουδιές (εκτός σοκολάτας που είχε δηλώσει ότι δεν την προτιμάει). Το extra δώρο μου, ήταν ένα παλιό γαλλικό περιοδικό με υπέροχες Χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες. Ελπίζω να άρεσαν στην Μαρίτα αυτά που της έστειλα και ανυπομονώ να δώ τί θα φτιάξει με τα τρία υλικά που θα προτιμήσει να χρησιμοποιήσει.

'Ενα άλλο δέμα όμως έφτασε χθές από την τόσο αγαπητή μας φίλη Ράνια, που με ξάφνιασε με τον όγκο του...
αλλά και με τα περιεχόμενά του, αφού άνοιγα και ξετύλιγα πακετάκια και ανακάλυπτα πανέμορφα δωράκια, μια κεντημένη κάρτα/γούρι, ένα μπλέ μάτι, ένα υφασμάτινο δεντράκι/topiary, μιά καρδούλα ντυμμένη με το ίδιο γιορτινό ύφασμα, ένα ντυμμένο μεγάλο σπιρτόκουτο, υπέροχες παλαιές χαρτοπετσέτες, ένα σακούλι αποξηραμένα κουκουνάρια, ρόδια και βελανίδια όπως και δύο κουκουνάρια μανόλιας, αλλά και όμορφα ξύλινα χειροποίητα αντικείμενα για decoupage φτιαγμένα από έναν θείο της.
 Ράνια μου, δεν έχω λόγια να σ'ευχαριστήσω!!! Σού εύχομαι καλές γιορτές και ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι καλλίτερο για σένα και την οικογένειά σου!!!!
 πολύ 'γιορτινά' τα κουκουνάρια της μανόλιας με τους κόκκινους καρπούς τους!

Συνεχίζοντας τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό στο σπίτι (με αργό ρυθμό οφείλω να ομολογήσω), έφτιαξα μιά παλιά γερμανική ξύλινη καμπανούλα που με τα χρόνια είχε σκάσει το βερνίκι της και είχε μαδήσει το ζωγραφιστό μοτίβο της.
 Την έκανα αγνώριστη και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα! 
 
Και στα ίδια χρώματα, αφού είναι τα αγαπημένα μου όσον αφορά τα χριστουγεννιάτικα στολίδια, έφτιαξα ένα μπουκαλάκι με κρακελέ και χαρτοπετσέτα. 


Και τέλος, "αφού δεν πετάμε τίποτα", δεν αντιστάθηκα να αντιγράψω μια ιδέα που είχα δεί πριν από καιρό σε κάποια ιστοσελίδα
 
και το παλιό πινέλο,  μεταμορφώθηκε σ'έναν γελαστό Αϊ-Βασίλη!
Και φυσικά, συμμετέχω και πάλι στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι της Κάτιας μας
Όπως και
στην Αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα, της Δέσποινάς μας!
Με την βροχή να μην έχει σταματήσει σχεδόν καθόλου όλη μέρα, κλείστηκα στο Atelier και έφτιαξα κι άλλα ωραία 'πραγματάκια' που θα σας δείξω την επόμενη φορά. 

Σας καληνυχτίζω με λίγα χειμωνιάτικα λουλούδια από τον κήπο μου που πρόλαβα να φωτογραφίσω προ ημερών πριν αρχίσουν οι βροχές! 



34 σχόλια:

  1. Θα μου είναι πολύ ενδιαφέρον να δω τι θα δημιουργήσει η καθεμιά σας!!! Ωραίες οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου, την καμπανούλα τι έκανες αγνώριστη και την λάτρεψα! Καλή συνέχεια, θα με φάει η περιέργεια χα χα

    Φιλιά πολλά κι ευχές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dearest Marie-Anne,
    Wow, what a nice package with so many gifts and quite interesting all of them!
    Sweet hand made things and I saw the MOST beautiful acorns I've ever seen... WOW.
    We too have such big seeds on our French Magnolia tree, great idea for displaying them like that.
    Sending you blessings for this Advent season.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαριάννα μόλις καρφίτσωσα το πινέλο σου στις εργασίες που θέλω να κάνω,με ξετρέλανε η ιδέα!!!!
    Ωραία τα δωράκια σου εγώ ούτε φέτος αξιώθηκα να πάρω μέρος στην ανταλλαγή παρ'όλο που το ήθελα,ελπίζω του χρόνου να το ξανακάνετε!!!
    Ομορφα τα φυτά σου,πως τα προλαβαίνεις όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η καμπανούλα έγινε πανέμορφη και η ιδέα με το πινέλο να γίνει Άγιος Βασίλης είναι τρομερή!!!
    Καλή συνέχεια στις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες - δημιουργίες σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω τι υπεροχα ολα! να ειστε καλα! και του χρονου με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία ιδέα αυτή της ανταλλαγής υλικών! Μου άρεσε πολύ Μαριάννα μου!
    Έλαβες κι έστειλες πολύ όμορφα πραγματάκια!
    Έχω λάβει κι έχω στείλει κι εγώ υλικά που είχε/α περίσσευμα και ξέρω τη χαρά και από τις δύο πλευρές!
    Υπέροχες οι κατασκευές όπως πάντα!
    Φιλιά και καλή συνέχεια μέσα στο εργαστήριο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαριάν μου!!!Τι υπέροχη ιδέα η ανταλλαγή υλικών!!
    Περιμένω νά δώ πώς θά αξιοποίησεις αυτά πού έλαβες!!
    Πανέμορφα τά δωράκια πού έλαβες από τήν Ράνια μας!!Νά τά χαρείς!
    Μού άρεσε πολύ η καμπανούλα αλλά καί τό πινέλο-Αη Βασίλης!!
    Τί φοβερή ιδέα!!Βρέχει ασταμάτητα εδώ!!!Τά νεύρα μου!!!
    Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσεις φίλη μου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ημουνα στην Ελβετία,στην Γενεύη, στον γιό μου.Το Σάββατο πήγαμε Γαλλία,στην ΑΝΝΕCY.Στην υπαίθρια φανταστική αγορά της,τι βλέπω ξαφνικά;ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΒΗΓΚΙΑΣ!!! Που μας εδειξες στις πρώτες αναρτήσεις,θυμάσαι;Αρχισα να φωνάζω τα τζιτζίκια της Μαριάνν!!!Τα πήρα και τώρα φωνάζουν ΤΖΙ ΤΖΙ ΤΖΙ.Χα χα χα σαν κάλαντα.Τι υπέροχα πράγματα έφτιαξες πάλι!Φιλιά πολλά,σε ζάλισα,σαν τα τζιτζίκια.χοχοχοχο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το πινέλο αι-Βασίλης,πραγματικά καταπληκτική ιδέα!Να που τελικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπω, κορίτσι μου!
    Τί ομορφιές είναι πάλι αυτές?
    Υπέροχη η ιδέα ανταλλαγής υλικών! Και τα δώρα της Ράνιας μας, οκ! Τί να πω? ΤΕΛΕΙΑ! Είναι υπέροχο πλάσμα!
    Α, και εσύ όμως, δεν πας πίσω! Μου άρεσαν όόλα αλλά λίγο παραπάνω λάτρεψα το.. πινελοαγιοβασιλάκι και την καμπανούλα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ πήρα μέρος στην ανταλλαγή, ήταν τόσο ωραία εμπειρία η ετοιμασία και η ανυπομονησία !
    Την καμπάνα την έκανες αγνώριστη!
    Σε περιμένω και αυτή τη βδομάδα στην Πρόσκληση , διάλεξε ανάρτηση και έλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Unos trabajos navideños fantasticos, han quedado preciosos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά, η σημερινή σου ανάρτηση είναι η χαρά της μπλογκογειτονιάς !!!!!!
    Τι χρώματα, τι δημιουργίες, τι δώρα, τι ωραίες ανταλλαγές, τι λουλούδια !!!!!!
    Πολύ ωραία ιδέα η ανταλλαγή υλικών. Το πινέλο καταπληκτικό και η καμπανούλα σου έγινε απίθανη και αγνώριστη !!!!
    Πολλές ευχές και από εμένα.... τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα που πήρες , Μαριάννα μου !!!!!! Η καμπανούλα έγινε αγνώριστη -ΥΠΕΡΟΧΗ !!!!!! Το μπουκάλι κι ο Αγιος Βασίλης εξίσου όμορφα !!!!! Ο κήπος σου ...χάρμα οφθαλμών !!!!
    Πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω..πω ομορφιες!! Μαριαννα μου πολύ ωραια αυτή η ανταλαγη προιόντων.. και χρήσιμη....γιτί μπαίνεις τση διαδήκασία να σκεφτείς τι θα φτιαξεις με τα πραγματακι που σου στελνουν.. αλλα και τα δωρακια απο την Ρανια μας.. τι να πρωτοθαυμασωοτι κανει το κανει τέλειο και πρππαντως τις κεντηλενες καρτούλες της.. εχω την τυχη να έχω μια δικια της απο κοντα ειναι πανεμορφες. και πρωτότυπες..!!.. την καμπανούλα σου την εκανες υπέροχη.. σιγουρα θα της αρέσει ο καινούργιος της εαυτός..!!!! να έχεις ενα χαρούμενο Σαββατοκύριακο φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Wow! How many lovely and beautiful gifts! Your creations are always special and unique. Your decoupage is just gorgeous!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τη όμορφα που είναι όλα τα πακέτα ..τη χαρά που σε δίνουνε !!!!
    Μαριαν σε ευχομαι πάντα τετοια χαρά και αγάπη στο σπιτι σου ...
    και η δημιουργίες σου πολύ όμορφα ...
    καλο Σαββατοκυριακο ..και πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με γεια τα δωράκια σου και καλές δημιουργίες με τα νέα υλικά που παρέλαβες! Σίγουρα και το δικό σου πακέτο θα χάρισε την ίδια χαρά στην παραλήπτηρια. Καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφιές, ομορφιές, ομορφιές!!!!
    Μεγαλείο οι κατασκευές αλλά ο Αη Βασίλης άπαιχτος!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έστειλες και έλαβες υπέροχα αντικείμενα!! Να τα χαρούν και να χαρείς και εσύ τα δικά σου!
    Η καμπανούλα έγινε όντως αγνώριστη και πολύ όμορφη, το ίδιο και το μπουκάλι και το πινέλο. Μπράβο, Μαριάννα μου!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωραία δωρακια!!!!!!!! Ξετρελαθηκα με το πινελο Αη Βασιλη!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ομορφιές!!!!!όλα υπέροχα!!!! και η καμπανούλα και το πινέλο και τα μπουκαλιααα!! και η ανταλλαγή των δώρων πωπω!!!μπραβοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μκαριάννα μου πολύ καλή η ιδέα της ανταλλαγής. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου , είναι όμορφα. Το πινέλο με τον Αΐ -Βασίλη είναι τρέλα!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλεια όλα τα δώρα που έστειλες, έλαβες, έφτιαξες αλλά το πινέλο είναι το κάτι άλλο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφη ανταλλαγή!!
    Να χαρείς τα δώρα σου!!
    Όλα όσα ετοίμασες είναι υπέροχα!Προσωπικά η καμπανούλα με ξετρέλανε!!
    Καλά να περνάς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα ήθελα να έβλεπα στα γελαστά σου μάτια ,την χαρά του παιδιού που ανοίγει τα δώρα του !!Όμορφη και δημιουργική ιδέα η αναταλλαγή των υλικών .
    Όπως πάντα ακούραστη και δημιουργική δεν αφήνεις τίποτα να πάει χαμένο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαριάνν μου κάθε φορά απολαυστικές και χορταστικές οι αναρτήσεις σου!! Τέλεια ιδέα της ανταλλαγής υλικών!! Είμαι σίγουρη θα μας ξετρελάνεις με τις δημιουργίες σου!! Οσο για τα δωράκια σου είναι πανέμορφα!! Μεγαλούργησε η Ράνια!!! Να τα χαρείς καλή μου!!
    Η δε καμπανούλα έγινε ακόμα πιο όμορφη!!! Είσαι μετρ στις μεταμορφώσεις!! :))) Καταπληκτικό και το πινέλο και το μπουκαλάκι!! Να σαι καλά Μαριάνν μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. I love the holly bell and bottles, Marie-Anne; they're so sweet and charming! And, that Santa Claus was such a fun surprise - amazing!

    Have a lovely week!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλα ένα και ενα, τα δωράκια σου, το κουτί με τα καλούδια τις ανταλλαγής αλλά και τα μικρά σου έργα , όλα όμορφα και καλά .Ο Άγιος Βασίλης που έφτιαξες με το πινέλο το κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το έχουμε πεί και άλλες φορές τελικά έχεις αυτό το μαγικό χέρι που κάνει "θαύματα"....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα δώρα σου πανέμορφα και η αξία τους πολλαπλασιάζεται γιατί είναι δώρα καρδιάς! Όσο για τις δικές σου επεμβάσεις σε αντικείμενα παλιά θα επαναληφθώ και ίσως γίνομαι και κουραστική. Έχεις το άγγιγμα του Μίδα κοπέλα μου... Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειναι όλα υπέροχα! με ξετρέλανε η καμπανούλα και το μπουκαλι, ειναι πανέμορφα και τα χρώματατα τους μεσα στο κλίμα των ημερών!σου εύχομαι Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...