Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Urban wedding - 'Ενας απλός γάμος στο κέντρο της Αθήνας

Παρ'όλο που το τωρινό κτίσμα χρονολογείται από τον καιρό της Τουρκοκρατίας, 
 

το αρχικό εκκλησάκι ήταν παλαιοχριστιανικό και λειτουργεί αδιαλείπτως από το 565μ.χ. έως σήμερα. 
Ο λόγος για τον ιερό ναό του "Αη Γιάννη στην Κολώνα". 
You can read here about the small chapel of Saint John at the Kolona
 Γιά όσους δεν έχουν ξανακούσει για το μικρό αυτό εκκλησάκι, 
το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της αγοράς της Αθήνας, ανάμεσα στα μπαχαράδικα, τα παστουρματζίδικα και τα κινέζικα, και που πολλοί το προσπερνούν χωρίς καν να το προσέξουν, 
αξίζει να πούμε πως πρόκειται για τον αρχαιότερο χριστιανικό ναό της Αθήνας, ο οποίος είναι αφιερωμένος στον 'Αγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο, εορτάζει στις 29 Αυγούστου και οφείλει το όνομά του στο γεγονός ότι έχει κτιστεί γύρω από έναν αρχαίο κίωνα με κιονόκρανο κορινθιακού ρυθμού, απομεινάρι κάποιου παλαιού  Ασκληπιείου που βρισκόταν σ'εκείνο το σημείο. Λέγεται μάλιστα πως υπήρχε εκεί κι ένα μνημείο αφιερωμένο στον Αθηναίο ιατρό Τόξαρι.  
Ο κίωνας βρίσκεται μέσα στο 'Αγιο Βήμα και εξέχει από την στέγη, όπως φαίνεται στις παλαιώτερες γκραβούρες αλλά και στις τωρινές φωτογραφίες.

 Ο 'Αγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος λεγόταν και 'θερμαστής', θεράπευε δηλαδή τις θέρμες -τον πυρετό.  Σε χρόνους λοιπόν κατά τους οποίους η ελονοσία και άλλες επιδημίες θέριζαν, οι παλαιοί Αθηναίοι πίστευαν στήν ίασή τους από τον Αη Γιάννη και κολλούσαν με λιωμένο κερί χρωματιστά κορδελάκια ή κουρελάκια πάνω στην κολώνα, συνδυάζοντας έτσι την χριστιανική πίστη, την ξεχασμένη αρχαία λατρεία και το μαγικό ξόρκι της κορδέλας.

Αυτό το μικρό εκκλησάκι στο κέντρο της Αθήνας, επέλεξαν η Κατερίνα και ο Γιώργος 

για να τελεσθεί με κάθε απλότητα ο γάμος τους. 
Και όλα έγιναν όντως πολύ απλά και ωραία στο καταπράσινο προαύλιο του μικρού ναού,  
ανάμεσα σε συγγενείς και φίλους.
My daughter Catherina and her husband George, had chosen to have a very simple urban wedding 
at this small chapel in the center of Athens.
Όσοι μπόρεσαν να ρίξουν μια ματιά μέσα στο ιερό, είδαν τα πολύχρωμα κορδελάκια που υπάρχουν και σήμερα ακόμα πάνω στην κολώνα. 
 Εγώ που κυκλοφορώ πάντα με μία φωτογραφική μηχανή στην τσάντα μου, εννοείται πως δεν θα μπορούσα να στέκομαι δίπλα στην νύφη και παράλληλα να φωτογραφίζω... (έχω πάθει μία 'στέρηση' αυτές τις ημέρες, περιμένοντας να φτάσουν στα χέρια μου μερικές φωτογραφίες...οι οποίες όμως αργούν ακόμα...) κι έτσι αποφάσισα να σας δείξω κάποιες από την ετοιμασία όσων έφτιαξα εν όψει του γάμου.
Most of the wedding decoration was made by me, and I am happy to show you some of it. 
Το σετ με την καράφα και το ποτήρι, στολίστηκαν με δαντέλλα και μπορντώ κορδελλίτσα,
 
όπως και μιά καρδούλα που έραψα για τις βέρες, ασσορτί με το πετσετάκι του δίσκου.
Για τις λαμπάδες  επιλέχθηκε ένα ρομαντικό λουλουδάτο ριζόχαρτο, με δαντέλλα στο πάνω και το κάτω μέρος 
και φιόγκο από μπορντώ κορδέλλα μ'ένα μπουκετάκι μικροσκοπικά ανθάκια.
'Εφτιαξα ακόμα και τις βάσεις για τις λαμπάδες, δημιουργώντας ένα καλούπι -με μία γλάστρα και λευκό τσιμένο-  μέσα στο οποίο στηρίχτηκαν οι λαμπάδες
(επαναλαμβάνω πως οι φωτογραφίες είναι από τις 'πρόβες' που έκανα και όχι από την τελική εμφάνιση των λαμπάδων, η οποία ωστόσο δεν διαφέρει και πολύ).
Είχα επίσης ετοιμάσει καφασάκια για τις μπομπονιέρες, με δαντέλλες, κορδέλλες και λίγο ντεκουπάζ.
ενώ οι ίδιες οι μπομπονιέρες, ετοιμάστηκαν από την Κατερίνα και τις φίλες της, όπως και το βιβλίο ευχών και άλλα διακοσμητικά για το πάρτυ με φωτογραφίες του ζευγαριού, από τα οποία όμως δεν έχω να σας δείξω. 


Στον στολισμό της εκκλησίας συνέβαλαν και δύο ελίτσες που είχα επίσης ετοιμάσει μόνη μου.
ενώ άλλα γλαστράκια στόλιζαν το σπίτι
Στο πάρτυ που ακολούθησε, μέσα στην παλιά συνοικία του Ψυρρή, την οποία οι καλεσμένοι διάσχησαν πεζή από την εκκλησία έως τον χώρο της δεξίωσης, τα τραπέζια στολίστηκαν με φαναράκια που είχα φτιάξει από γυάλινα βαζάκια, όλα διαφορετικά, τα οποία στο τέλος μοιράστηκαν σε όσους καλεσμένους άρεσαν και τα ζητούσαν.
και τρία μπουκάλια με την ημερομηνία του γάμου στολίστηκαν στο μπάρ.

Παιδιά μου, να ζήσετε μιά ζωή γεμάτη ευτυχία, υγεία, αγάπη και χαρά!!! 
Οι ευχές μας θα σας συντροφεύουν πάντα στην νέα σας πορεία!!!

81 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου να ζήσουν τα παιδιά σου μια ζωή γεμάτη χαρές, η ευτυχία να πλημμυρίσει το σπιτικό τους και εσύ να είσαι καλά και να τα καμαρώνεις. Λάτρεψα τις δημιουργίες σου για τον γάμο, ιδίως τις λαμπάδες και τα φαναράκια.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Να ζήσουν ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι μια υπέροχη κοινή ζωή! Όλα πανέμορφα στο γάμο της κούκλας σου Μαριάννα μου, από το εκκλησάκι μέχρι τα φαναράκια! Και πόσο όμορφη νύφη μέσα στην απλότητα της! Υπέροχο το φόρεμα της και τα παπούτσια από το λίγο που βλέπω, είναι σε χρώμα όπως της κορδέλας που χρησιμοποιήσατε; Όλα τέλεια! Να σου ζήσουν πεθερούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, Μαιρούλα μου! Πολύ καλά βλέπεις, τα παπούτσια ήταν σε μπορντώ χρώμα που ήταν και η βάση του διάκοσμου. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μαριάννα μου αγαπημένη, να ζήσουν με υγεία και αγάπη, μαζί ως τα βαθειά τους γεράματα!
    Ευχαριστούμε για το ιστορικό της εκκλησίας, πρώτη φορά το βλέπω.
    Συγχαρητήρια σε σένα και την Κατερίνα και τις φίλες της για την προετοιμασία του γάμου της,
    αλλά το ατελιέ σου...έδωσε ρέστα!!!
    ΌΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ και οι νεόνυμφοι ομορφότεροι!
    ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Να τους χαίρεσαι κι εσύ όλους!!!
      Και φυσικά, ακολούθησα την συμβουλή σου ως προς τα παπούτσια, χα χα χα!
      Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Μαριαννα να σας ζήσουν!! Να ειναι αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!! Πανέμορφα και με γούστο όλα αυτά που φτιάξατε ! Συγχαρητήρια σε όλες σας!τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσουν Μαριάννα μου ευτυχισμένα και αγαπημένα στη νέα τους ζωή. Με υγεία και τύχη να περνούν την κάθε τους ημέρα μαζί.
    Και εσύ να γιατί εξαφανίστηκες...τόσες υπέροχες ετοιμασίες!!!!!!! Μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Και τον λες απλό γάμο; Με όλα χειροποίητα από τα χεράκια σου;; Να σαι καλά να τους καμαρώνεις.
    Υπέροχη και η εκκλησία που επέλεξαν τα παιδιά
    Να στε καλά όλοι ! Πάντα τέτοιες χαρές
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη μου χαρά έκανα ότι μπορούσα, 'Αννα μου και χαίρομαι που άρεσαν σε όλους!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Qu'ils sont beaux ces jeunes mariés! Je leur souhaite une très longue et heureuse vie ensemble!
    Le "monsieur" au second plan semble très sympathique!!! Mais j'attends maintenant des photos où l'on verra les parents de la mariée!
    Tu as vraiment bien réussi tous les éléments de décoration indispensables au mariage. Catherine a dû être ravie et je comprends que les invités aient voulu partir avec tes photophores.
    Je rentre samedi soir dans notre beau pays.
    A bientôt je l'espère!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Un grand merci pour tes bons voeux, chère Marie-Paule! Nous avons été très heureux et honorés par la présence de ce sympathique 'monsieur' et espérons vous revoir bientôt tous les deux!
      Bon retour et gros bisous!

      Διαγραφή
  7. Χαρηκα πάρα- παρα πολύ με την γεμάτη ευτυχία ανάρτηση σου !! Ευχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχουν για πάντα αγάπη ευτυχία και πολλές ομορφιές στην νέα φάση της ζωής τους! Να τους χαίρεστε και να τους καμαρώνετε Οσο δε για τις πληροφορίες του εξαιρετική ενημέρωση οπως εσύ γνωρίζεις να το κάνεις τόσο καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ΄Εφη μου για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πληροφορίες για το εκκλησάκι! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. τι ωραία!! να σάς ζήσουν καλορίζικοι, καλούς απογόνους...

    θαυμάσια όλα!!!! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές ευχές για ευτυχία και αγάπη και χαρά στο νέο ζευγάρι, να τα χαίρεσαι τα παιδιά.
    Υπέροχα πραγματικά όλα όσα δημιουργησες με τόση αγάπη και ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα ότι μπορούσα, Ελευθερία μου, πάντα με πολλή αγάπη!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  10. Να ζήσουν τα παιδιά σας Μαρία Άννα μου.
    Να είναι ευτυχισμένα για όλη τους τη ζωή κι εσείς να τα καμαρωνετε.
    Πολύ όμορφα αυτά που ετοίμασες για τον γάμο σου.
    Γεια στα χεράκια σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Με το καλό και στο κοριτσάκι σου και να τους χαίρεσαι όλους!
      'Οταν έρθει η ώρα να γίνω κι εγώ γιαγιά, θα σου ζητήσω συμβουλές!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. ευτυχισμενη, χρυσοχερα μαμα να ζησουν τα παιδια και να τα καμαρωνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδιά σου!

      Διαγραφή
  12. Μέσα σ αυτή την απλότητα διακρίνω μία πολύ όμορφη ατμόσφαιρα και ωραίους ευτυχισμένους ανθρώπους !!!!! Να ζήσουν τα παιδιά μία ζωή χαρούμενη, ευτυχισμένη και όπως τους αρέσει !!!! Οι δημιουργίες σου φιλενάδα πανέμορφες, ρομαντικές και μοναδικές !!!! Πόσο μου αρέσει που όλα πέρασαν απ τα χέρια σας και θα θυμάστε αυτές τις στιγμές με αγάπη !!!! Εύχομαι και στο γιο σου τώρα κι εσείς να είστε καλά να τους καμαρώνετε !!!! Πολλά φιλιά και πάλι τις ευχές μου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι ακριβώς, φιλενάδα! Απλά και ωραία!! Σ'ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σου και με το καλό να καμαρώσεις κι εσύ τις κόρες σου νυφούλες!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Μαριάννα κι από μένα!! Να ζήσουν τα παιδιά και να ευτυχήσουν. Πάντα αγαπημένοι να στέκουν ο ένας δίπλα στον άλλο. Και τί όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι γι' αυτή την ιδιαίτερη στιγμή. Μπράβο σου!! Φιλάκι πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ευγενία μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Μαριάννα μου, τα παιδιά σου τα καμάρωσα και τους εύχομαι από καρδιάς μια μακρόχρονη ευτυχισμένη κοινή ζωή !!! Μου άρεσε αφάνταστα η απλότητα του γάμου τους, η επιλογή της εκκλησίας και η δική σου δημιουργική και πανέμορφη διακόσμηση !!! Κάθε λεπτομέρεια φροντισμένη με αγάπη και ιδιαίτερη καλαισθησία...Να τους χαίρεσαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου! Σεβαστήκαμε την επιθυμία τους για έναν πολύ απλό γάμο και εγώ έκανα ότι μπορούσα για να βοηθήσω! Να πέρνουν σειρά και οι δικές σου οι ελεύθερες, με το καλό! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Στεριωμένοι κι αγαπημένοι να ζήσουν Μαριαννάκι μου, να τους χαίρεσαι!
    Πολύ ωραία και προσεγμένα όλα, πολλά πολλά μπράβο γλυκιά μου!

    Φιλάκια κι ευχές πολλές από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά είσαι καλά, Μαιρούλα μου!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, καλή μου!!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Να ζήσουν τα παιδιά Μαριάννα μου,ευτυχισμένα και χαρούμενα μέχρι τα βαθειά τους γεράματα. Να είσαστε καλά να τα καμαρώνετε. Οι δημιουργίες σου όμορφες ρομαντικές και καλαίσθητες! 💑💏💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα μου! Με το καλό να καμαρώσεις κι εσύ την κόρη σου!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Toutes mes felicitations aux jeunes mariés !!!!
    Belles decorations et belles photos !!!
    Bises !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σας ζήσουν Μαριάννα μου!! Να είναι πάντα γεροί, αγαπημένοι, ευτυχισμένοι & χαμογελαστοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Και στα παιδιά σου, τα μικρότερα !!!

      Διαγραφή
  19. Να ζήσουν αγαπημένοι γεροί και ευτυχισμένοι!!! Να τους χαίρεστε Μαριάννα μου!
    Τι όμορφος γάμος, με αγάπη και ζεστη ατμόσφαιρα που ταιριάζει απόλυτα με το χώρο που έγινε το μυστήριο! Οι ρομαντικές δημιουργίες σου, τόσο καλαίσθητες και τόσο διαφορετικές από το άψυχο ντεκορ που συνανταμε συνήθως στους γάμους!
    Φυσικά δεν είχα ξανακούσει ποτε γι' αυτη την ξεχωριστή εκκλησία, κι ας περνάμε συχνα από το δρομο με τα μπαχαρτζίδικα. Την επόμενη φορα υπόσχομαι να την ψάξω!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια! Και στον παιδιών σου τις χαρές, άν και είναι ακόμα μικρά! Ναί, να περάσεις από το εκκλησάκι όταν βρεθείς στην περιοχή (έχε υπ'όψιν σου ότι είναι ανοιχτό μέχρι το μεσημέρι). Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μαριάννα μου να σας ζήσουν και να είναι πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι!
    Πόσο όμορφοι είναι οι απλοί γάμοι...και πόσο όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά και να τους χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί, Μαρία μου, ήταν όλα πολύ απλά και όμορφα! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Να τους χαιρεσαι Μαριάνα μου! Να ειναι αγαπημένοι! Όμορφος,ρομαντικός γαμος,! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Bonsoir chère Marie-Anne,

    C'est avec beaucoup d'émotions que j'ai lu et admirer chacune de vos oeuvres ! Je suis certaine que votre fille fut honorée par toute cette marque de délicatesse. Quel merveilleux mariage elle a eu ! Toutes mes sincères félicitations aux jeunes mariés. Je leur souhaite plein de bonheur.
    Vous avez crée des choses magnifiques... Je suis éblouie. Je comprends que vous étiez extrêmement occupée.
    Merci de partager avec nous ces moments intenses.

    Plein de bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci, chère Martine, pour votre aimable commentaire et vos voeux si chaleureux!
      Ce fut un mariage très simple dans cette petite chapelle et cela m'a fait un immense plaisir de m'occuper de la décoration.
      Gros bisous!

      Διαγραφή
  23. Να τους χαίρεσαι, Marie-Anne μου. Να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά και αγαπημένα. Το εκκλησάκι θα το επισκεφτώ στην πρώτη ευκαιρία. Πανέμορφος ο στολισμός του γάμου. Λάτρεψα την κομψότητα και την απλότητά του. Γεια στα χέρια σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μία μου για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια. Αξίζει να επισκεφτείς το εκκλησάκι και να δείς την κολώνα, φρόντισε μόνο να πάς πρωϊνές ώρες, έως το μεσημέρι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. απιθανοοοοοοοοοοοοοο εμεινα ααααααφωνη...........συγκινηθηκα με τον γαμο σας να ναι ευτιχισμενα τα παιδακια σας εκαναν την καλυτερη επιλογηηηηηηηηηηηηη ολα πανεμορφα κ παραμυθενια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kανήμερα Μαριάνα μου!Να ζήσουν τα παιδια με πολυ αγάπη υγεία και ευτυχία!
    Παρά πολυ όμορφος ο στολισμός της εκκλησίας απο τα χεράκια σου!
    Φτιαγμένα όλα με πολυ γούστο και φινέτσα!!Μεγαλουργησες πάλι φίλη μου!!
    Αντε και σύντομα γιαγιά σου εύχομαι!Πολλα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ φιλενάδα για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!
      Μακάρι να δώσει ο Θεός να γίνω σύντομα γιαγιά!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Congratulations to your daughter Marianna, may the happy couple live a long and prosperous life. The favors are beautiful and the guests were very lucky to take home one of a kind crafts like that!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much, Mary, for your kind wishes! I am only sorry I did not have the time to prepare more photophores as there were not enough for all the guests! Actually they were meant for the decoration of the tables at the reception.

      Διαγραφή
  27. Congratulations on the fairy wedding! Everything is so beautiful in every detail. The cadeaux for the guests are gorgeous
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αααα!!! Να ζήσουν τα παιδιά!!Πάντα με φωτεινά χαμόγελα στα πρόσωπά τους! Πόσο μου αρέσουν αυτοί οι γάμοι οι αληθινοί, χωρίς πολλά πολλά και μόνο η ουσία της στιγμής κάνει το χώρο μαγικό!!! Να τους χαίρεσαι Μαριάννα μου γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι ακριβώς Κικίτσα μου!Ήταν όλα πολύ απλά κι ωραία! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. Πωπωπωπω, ομορφιές!!!
    Marie-Anne μου, να ζήσουν τα παιδιά!
    Να είναι γεροί και πάντα μα πάντα ευτυχισμένοι! Κι εσείς στο πλάι τους να χαίρεστε με τις χαρές τους!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκό μου κορίτσι!!!
    Την αγάπη μου πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μας, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Σου εύχομαι και εσένα κάθε ευτυχία με τον Γιαννάκη σου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  30. Γεια στα χεράκια σου Marie-Anne μου!!! Τι όμορφα που είναι όλα!!! Να ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά, μέχρι τα βαθιά τους γεράματα!!!
    Πολλά φιλιά με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ'ευχαριστώ, Μαρίνα μου, για όλα!!!!!
      Τα φιλιά μου!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Αχ!! Να σου ζήσουν Μαριάνν μου!! Καλότυχοι να ναι και πάντα ερωτευμένοι και μονιασμένοι!! Να τους χαίρεστε!! 👰 🤵💐
    Μα τι όμορφιές!! Ολα τόσο απλά, λιτά και πανέμορφα!! Μπράβο σας και γεια στα χέρια σας που περιποιηθήκατε όλα με τόσο ντελικάτες λεπτομέρειες!!
    Να ζήσουν και να ευτυχήσουν!!
    Δεν το ξερα το εκκλησάκι Μαριάνν μου, μπορεί να χω περάσει και να μην το χω προσέξει τόσο καιρό;; Υπέροχα όλα!!
    Πολλά φιλάκια και καλό σ/κ!! 🍁 🍄😘 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου, και στα δικά σου!!!! Πολύ χαίρομαι που σας άρεσαν όλα και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Το εκκλησάκι είναι λίγο πιό κάτω από τα Καραμανλίδικα...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  32. Μαριάννα μου,σου ευχομαι ολόψυχα να βλέπεις πάντα τα παιδιά σου ευτυχισμένα,όπως την όμορφη μέρα του γάμου τους! Πάντα ξεχωριστές οι επιλΟγές τους πόσω μάλλον ο γάμος τους!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ & ΚΑΛΟΣΤΕΡΙΩΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου, Χαρά μου! Με το καλό να καμαρώσεις κι εσύ τα παιδιά σου και να νοιώσεις την ίδια ευτυχία!

      Διαγραφή
  33. Να τους χαίρεστε Μαριάννα και να σε κάνουν γρήγορα γιαγιά! Όλα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαριάννα μου να σας ζήσουν, να έχουν υγεία, αγάπη και ευτυχία, να είναι καλότυχοι και εσείς να τους χαιρόσαστε και να καμαρώνετε, πάντα με χαρές!! Τι όμορφα που είναι όλα καθώς και η εκκλησία που δεν την ήξερα!! Με τις ετοιμασίες έκανες θαύματα, είναι όλα τόσο απλά και υπέροχα και ρομαντικά!! Πολλά πολλά φιλάκια από μένα και τη Γεωργία και την αγάπη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου, σ'ευχαριστώ πολύ, καθώς και την Γεωργία σου για τις ευχές και τα καλά σας λόγια!
      Με το καλό να καμαρώσεις κι εσύ το κοριτσάκι σου...σε λίγα χρόνια!!!!
      Φιλάκια πολλά και στις δύο σας!

      Διαγραφή
  35. Μαριάννα μου να ζήσουν και να είναι πάντα ευτυχισμένοι!!! Περιττό να σου πω ότι με πλημμύρισες με ιδέες που ήρθαν την κατάλληλη στιγμή!! Και να σπάω το κεφάλι μου πως αλλιώς μπορούν να στηριχτούν οι λαμπάδες γάμου και να μην μου έρχεται τίποτα.. :)) Τρελαίνομαι όταν βλέπω diy γάμο και ο δικός σας έγινε πανέμορφος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου, πολύ χαίρομαι που σε ενέπνευσαν οι ιδέες μου!!! Εάν θέλεις κάτι παραπάνω,για τις βάσεις ή κάτι άλλο, μην διστάσεις να με ρωτήσεις!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολυ για τις ευχές σου! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  36. Τελευταια και καταιδρωμενη Μαριαννα μου ηρθα να αφήσω τις ολοθερμες ευχες μου για το ζευγαρι να είναι παντα ευτυχισμενοι.. φιλη μου και εσεις γεροι να τα καμαρώνετε..αλλα θα δώσω και σε σενα τα συγχαρητηρια μου για όλες τις ομορφες δημιουργίες του γαμου.. που εφτιαξες με τα χερακια σου.. και ηταν απλα.. πανεμορφα όλα ..παντα χαρες να έχετε Μαριαννα μου .. γι αυτο είχες χαθει ε; χαρουμενες ασχολιες είχες ομως ..καθε ευτυχία στα παιδια..!!! την αγαπη μου και τα φιλια μου φιλεναδα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά, Ρούλα μου! Δεν θα φύγει η ανάρτηση, χα χα χα !! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!! Με το καλό να καμαρώσεις και τα εγγόνια σου!!! Ναί, έκανα ότι μπορούσα για τον γάμο, μέσα στα πλαίσια της απλότητας και της λιτότητας που ήθελαν τα παιδιά, και πραγματικά άρεσαν όλα σε όλους!
      Τα φιλιά μου, με πολλή αγάπη!!!

      Διαγραφή
  37. Dearest Marie-Anne,
    So happy that i looked back to your previous post!
    When you posted this, Pieter had his nuclear stress test taken, due to a leaking heart valve... Not a pleasant day and I had blood work done at the hospital and turned out I'm border line on potassium. Well, I hope to adjust that with eating even more fruits and adding e.g. tomatoes. As for Pieter we get the results tomorrow morning at 8:30 AM. I'm worried of course! What can they do after his quadruple bypass on September 3, 2010 and the placing of a stent in his neck, that same day.
    We only can pray and hope for the very best!
    In order to distract from all this, I'd booked us a trip to Hilton Head Island in South Carolina, for biking on their special biking trails. So glad I'd booked a Hyatt Place for 2 nights for doing this. Only a mere 2 hour drive for us to the coast. We also enjoyed great seafood each evening for dinner. Yesterday we had our final biking adventure in Beaufort, South Carolina on a converted rail road track that now is a wide bike trail. Very easy to bike and although this one was not as exotic as on Hilton Head Island, we enjoyed it very much!

    So here I am... looking at such a historical Greek Orthodox Church. Small in size but oh so meaningful being it from St. John the Baptist!
    How wonderful for your daughter Catherine for having chosen this very place.
    So proud for you and she must have felt like being extra blessed with a very special and artistic Mama. You managed to give it all such a beautiful and romantic touch. A big touch of LOVE one could say.
    For that ability I really do admire you and it must have been a very special day; with some loved ones smiling down from heaven!
    Sending you hugs and many blessings for the newlyweds.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, so very much, for your kind words and wishes, dearest Mariette!! It was indeed a very special day for all of us and Catherine was pleased with I had managed to prepare for the wedding!
      I hope everything is fine for Pieter and yourself. I am glad you enjoyed your biking in South Carolina! I always admire you for your efforts in keeping fit and healthy and wish you both all the best!
      Many hugs!!!

      Διαγραφή
    2. Thank you! The medical news was not very good... Pieter now has Heart Failure and has to watch the intake of fluids. He got more meds and on Thursday at 7:00 AM they will do a Cardiac catheterization on the left.
      I'm of course hoping for the very best and it is God's will whatever will come our way.
      Hugs,
      Mariette

      Διαγραφή
  38. Μπράβο!!!..Να σας ζήσουνε Μαριάννα μου!!!!.. Γλυκειά ζωή να έχουνε!!!...
    Πολύ όμορφα κι`αυτά που ετοίμασες...μοναδικά..γι`αυτή την ξεχωριστή μέρα!....
    Να πορεύονται με αγάπη να τους βλέπεις και να χαίρεσαι Μαριάννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου, πόσο χαίρομαι για την επίσκεψή σου και τις όμορφες ευχές σου!!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Νά'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  39. Μαριάννα μου είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ να γράψω !!! Χαλάλι !! Πρώτον να σας ευχηθώ να ζήσουν χαρούμενα και ευτυχισμένα τα παιδιά , με αγάπη και σεβασμό !! Και να θαυμάσω μανούλα τρυφερή τις όμορφες ετοιμασίες !! Την εκκλησία δεν την γνωρίζω αλλά σίγουρε είναι ένα όμορφο μέρος για τελετή !!! Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, δεν ξέρω τί παθαίνει καμμιά φορά ο blogger και μας ταλαιπωρεί έτσι! Νά'σαι καλά που ξαναπέρασες και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να χαίρεσαι τις κόρες σου και τα εγγονάκια σου!
      Φιλάκια πολλά, με την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  40. Μαριαννα μου να σου ζησει το ζευγαρι! Να ειναι παντα αγαπημενοι και ευτυχισμενοι!!!!!
    Οι δημιουργιες σου οπως παντα εκπληκτικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαιρούλα μου!!! Νά'σαι πάντα καλά!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...