Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

'Αλλαξέ το!



Είναι πολύ μεγάλη η χαρά μου σήμερα για την πρωτιά και την πολύ μεγάλη βαθμολογία που κέρδισε η κατασκευή μου στον διαγωνισμό "'Αλλαξέ το" τον οποίο διοργάνωσε για τρίτη φορά 
η πριγκιπέσσα μας η Αριστέα.
Πατώντας πάνω στο παραπάνω link μπορείτε να θαυμάσετε όλες τις συμμετοχές στον διαγωνισμό.

Να σας πώ λίγα λόγια για την δημιουργία μου αυτή:
Στούς συχνούς περιπάτους μου στην παραλία, εκτός από τα θαλασσόξυλα, τα γυαλάκια και τα όστρακα, που μαζεύω για τις χειροτεχνίες μου, βλέπω πολλές φορές και ένα σωρό άλλα αντικείμενα που τα ξεβράζει η θάλασσα στην αμμουδιά. Ανάμεσα σ'αυτά και κάποιες σημαδούρες από σκάφη που τις πήραν τα κύμματα και τις ταξίδεψαν μακρυά. 
Δύο τέτοιες σημαδούρες που βρήκα πριν από αρκετούς μήνες,

μου έδωσαν την ιδέα να μετατρέψω την μία σε σπιτάκι/φωλιά για τα πουλιά, 
αλλά δεν είχα βρεί την ευκαιρία να το φτιάξω. 

Μόλις η Αριστέα ανακοίνωσε τον Διαγωνισμό, ενώ είχα έτοιμη μιά πρώτη συμμετοχή, είδα πως μπορούσα να στείλω και μία δεύτερη. 
'Ετσι θυμήθηκα την σημαδούρα και στρώθηκα στην δουλειά για να προλάβω.

Πρώτα άνοιξα την τρύπα και έκοψα το κάτω μέρος -για να έχω πρόσβαση στο εσωτερικό-, μετά βίδωσα δύο στηρίγματα (ένα ξυλάκι και έναν φελλό),
 αστάρωσα και έβαψα την σημαδούρα και της έκανα κρακελέ και decoupage. 
 Κόβωντας κομμάτια από έναν φλοιό ευκαλύπτου, δημιούργησα τα 'κεραμιδάκια' για την σκεπή, 
τα οποία κόλλησα γεμίζοντας τα κενά με βρύα που είχα μαζέψει στο δάσος.

 Κατά τον ίδιο τρόπο στόλισα και το κάτω μέρος
Και μιάς και σας έκανα μιά πλήρη περιγραφή, να μην παραλείψω να σας πώ ότι το πουλόσπιτο δεν είναι απλά διακοσμητικό, αλλά ευελπιστώ να δώ κάποια πουλάκια να φωλιάζουν μέσα του. 
Γι αυτόν τον λόγο δεν ξανακόλλησα απλά το κάτω μέρος, αλλά το έκανα να ανοίγει, προσαρμόζοντας έναν μεντεσέ, και το έστρωσα με φύλλα και λίγο άχυρο. 

Ήθελα να είναι λειτουργικό και άνετο και να μπορώ να το καθαρίζω, 
αναμένοντας από εποχή σε εποχή τους νέους ενοίκους του!!!
 Βέβαια, από την ημέρα που το κρέμασα στο δέντρο, δεν έχω αντιληφθεί κάποια κίνηση, 
παρ'όλο που βλέπουμε πολλά πουλάκια στον κήπο, αλλά δεν χάνω τις ελπίδες μου! 


Χάρηκα που σας άρεσε το πουλόσπιτό μου και σας ευχαριστώ πάρα πολύ που το φέρατε, με τις ψήφους σας, στην πρώτη θέση του διαγωνισμού!
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές και πολλές πολλές ευχαριστίες στην Αριστέα για την φιλοξενία και την διοργάνωση του διαγωνισμού. 


 Εάν έχετε λίγη υπομονή ακόμα, να σας πώ και για την άλλη μου συμμετοχή...η οποία δεν τα πήγε καθόλου άσχημα στον διαγωνισμό, αφού με τις ψήφους που συγκέντρωσε πήρε την 4η θέση!
'Οταν είδα αυτό το τετράγωνο ξύλο δίπλα στον κάδο της ανακύκλωσης, σκέφτηκα πως θα ήταν κατάλληλο για το μετατρέψω σε κάποιο πινακάκι.
 'Οταν όμως κατέβηκα από το αυτοκίνητο για να το μαζέψω, είδα πως στην κάτω πλευρά του είχε ένα κομμένο ποδαράκι...άρα ήταν ένα παλιό τραπεζάκι που είχε χάσει το πόδι του.  
 'Ηταν τόσο καλά κολλημένο και καρφωμένο που όσο και αν προσπάθησα, δεν κατάφερα να το αφαιρέσω.  Τότε μπήκε στο μυαλό μου μιά άλλη χρήση που θα μπορούσα να του δώσω. 
Θα το έκανα βάση για γλυκά! Ένα cake stand!
 Ιδανικά, θα έπρεπε να του βρώ ένα στρογγυλό ή χοντρό τετράγωνο ξύλο για το βιδώσω σαν βάση. 'Εψαξα στην αποθήκη αλλά δεν βρήκα κάτι να ταιριάζει. Βρήκα όμως κάτι άλλο... 
 ...αυτό το κρυστάλλινο αντικείμενο, δώρο από τον γάμο μου -πριν από 39 χρόνια!!!- ήταν ένα 'μοντέρνο' καντήλι, το οποίο κάποια στιγμή αποφάσισα να χρησιμοποιήσω, αν και δεν μου άρεσε και τόσο. Μιά μέρα όμως, θέλοντας να το καθαρίσω από το λάδι, του έριξα καυτό νερό και κατάφερα να το... ραγίσω!  Δεν μου πήγαινε όμως να το πετάξω...κι έτσι είχε μείνει στην αποθήκη έως ότου του βρώ κάποια χρήση! 
Μόλις το είδα, κατάλαβα πως είχα βρεί την ιδανική βάση για το αντικείμενο που ήθελα να φτιάξω.

 Πριόνισα το ήδη κομμένο πόδι για να το κάνω πιό κοντό και προσπάθησα να στρογγυλέψω την βάση κόβοντάς την σιγά-σιγά ώστε να χωρέσει μέσα στο στόμιο του καντηλιού. 
 Γέμισα το καντήλι με ένα μείγμα κόλλας και στόκου, έμπηξα μέσα το ξύλινο ποδαράκι και το άφησα να στεγνώσει για αρκετές μέρες. 
Στην συνέχεια έβαψα με δύο χέρια χρώμα κιμωλίας, πέρασα με διάφανο και καφέ κερί και τέλος με βερνίκι για περισσότερη προστασία.
 Προς μεγάλη μου χαρά, η ξύλινη ρουστίκ βάση μου ήταν πλέον έτοιμη για τα Χριστούγεννα.
 Μην σας ξεγελάει η γωνία λήψης της φωτογραφίας - το πόδι είναι απόλυτα κεντραρισμένο!
 
   Και την καταχάρηκα ακουμπώντας πάνω της την δεύτερη πιατέλα με τα μελομακάρονά μου και μετά την βασιλόπιττα.
 
Τότε ήταν, στις 29 Δεκεμβρίου, που η Αριστέα μας , ανέφερε πως σκεφτόταν να προκηρύξει τον τρίτο διαγωνισμό "'Αλλαξέ το", κι έτσι εγώ καταχάρηκα αφού είχα ήδη έτοιμη την συμμετοχή μου!  
Γι αυτό κρατήθηκα και δεν σας την φανέρωσα νωρίτερα! 
Μόνο που σκέφθηκα να την κάνω λίγο πιό όμορφη, με κάποιο ανάγλυφο ή με λίγο decoupage.  
Είχα εδώ και χρόνια ένα από τα πολλά πετσετάκια της γιαγιάς μου, του οποίου το ύφασμα είχε λιώσει από την χρήση και είχε κι ένα κάψιμο από τσιγάρο σε ένα σημείο.
 'Εκοψα τα κεντημένα φυλλαράκια, τα βούτηξα σε αραιωμένη ατλακόλ και κόλλησα από ένα σε κάθε γωνία της βάσης. 

Στην συνέχεια, πέρασα άλλα δύο χέρια χρώμα κιμωλίας και ξανά πάλι διάφανο και καφέ κερί.


Κι έτσι, με μία τριπλή ανακύκλωση, 
 
δημιουργήθηκε μιά ωραιότατη βάση για γλυκά, ένα vintage cake stand!
  


Θέλω και πάλι να ευχαριστήσω θερμά όσους/όσες της δώσατε την ψήφο σας στον διαγωνισμό 
και φυσικά, την γλυκειά μας Αριστέα γιά την όπως πάντα άψογη διοργάνωση του 3ου "Άλλαξέ το".

Να είστε όλοι καλά και να μην διστάζετε να δίνετε μιά δεύτερη ευκαιρία στα παλιά αντικείμενα πριν τα πετάξετε στα σκουπίδια. 









73 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου, συγχαρητήρια όχι μόνο για την πρωτιά αλλά και για τις δύο υπέροχες συμμετοχές σου. Με το πουλόσπιτο ειδικά ξετρελάθηκα! Τρέχω να μαζέψω σημαδούρες από τη θάλασσα! Χα, χα. Πολλά φιλιά και να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μία μου! Μακάρι να βρείς κάποια σημαδούρα και να φτιάξεις κι εσύ ένα τέτοιο πουλόσπιτο. Θα χαρώ πολύ να μας το δείξεις! Καλές δημιουργίες και σε σέναμ, καλή μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Έχω ξετρελαθεί με αυτό το πουλόσπιτο. Για να είμαστε ειλικρινείς πηγε το μυαλο μου ότι ήσουν εσύ η χρυσοχέρα που το έφτιαξε και περίμενα τα αποκαλυπτήρια με αγωνία. Υ π ε ρ ο χ ο! Και σημαδούρα να έβρισκα ούτε που θα πηγαινε το μυαλό μου να φτιάξω κάτι τέτοιο και φυσικά επ ουδενί τόσο όμορφο. Μην αγωνιάς για τα πουλάκια...ήδη το πήραν από την πρώτη μέρα του διαγωνισμού και το πέταξαν ψηλά στην πρώτη θέση τόσο ψηλά που δεν το βλέπαμε εμείς οι υπόλοιποι!!
    Μπράβο βρε Μαριάννα μου
    Και η δεύτερη συμμετοχή σου μου άρεσε πολύ και την ψήφισα και αυτήν. Τι να πω; Για τα χεράκια σου; Για τις ιδέες που κατεβάζει το μυαλουδάκι σου; Τι να πρωτοπώ Συγχαρητήρια πολλά
    Και για το δίσκο μου επειδή ρώτησες για την στεγανοποίση να σου πω ότι κάτω απο το τζάμι κάρφωσα και κόλλησα ξύλο και στόκαρα αλλά πρώτα έβαλα σιλικόνη ανάμεσα στο τζάμι και στην κορνίζα. Δεν σε μπέρδεψα ε;
    Φιλάκια πολλά πολλά και ξανά συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Αννα μου, χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που με είχες υποψιαστεί για το πουλόσπιτο! 'Οσο για το cake stand, βασικά αυτή ήταν η πρώτη μου συμμετοχή αλλά αφού μπορούσα να στείλω και δεύτερη σκέφθηκα και έφτιαξα το πουλόσπιτο.
      Συγχαρητήρια και πάλι και σε σένα για τον υπέροχο δίσκο και σ'ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες της κατασκευής.
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα
    Πολύ όμορφες και οι δυο δημιουργίες σου
    η καθε μια με την χάρη και την ομορφιά της
    το πουλόσπιτο ήταν μέσα σε αυτές που ψήφισα
    να σαι πάντα καλά με την ίδια όρεξη για δημιουργίες
    συγχαρητήρια για την νίκη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα δύο!
      Φιλούθκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία Άννα μου για την πρωτιά σου.
    Άξιζε το πουλόσπιτο αυτή τη θέση. Αν και δεν το ψήφισα γιατί όλα ήταν τόσο τέλεια που δεν ήξερα ποιό να διαλέξω, παρακολουθούσα την πορεία του και ήμουν σίγουρη ότι ότι θα πάει ψηλά .
    Την άλλη όμως συμμετοχή σου, την ψήφισα.
    Μου άρεσε υπερβολικά πολύ.
    Σε φαντάζομαι να σταματάς και να μαζεύεις το σπασμένο τραπεζάκι και γελάω, γιατί κι εγώ τα ίδια κάνω 😂😂😂🤣🤣🤣
    Έχουν τρομάξει οι Παλιατζήδες από εμάς τις crafters 😉😉😉😉😉😉😉
    Καλή συνέχεια και περιμένουμε νέα για την πορεία του πουλόσπιτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα, Ρένα μου, εσύ ήσουν η πρώτη διδάξασα με τα συρτάρια!!! Να δείς πώς κάνει ο Νίκος όταν βλέπω κάτι και θέλω να το μαζέψω!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Συγχαρητήρια και σε σένα για την συμμετοχή σου με τα υπέροχα κοσμήματα! Να είμαστε καλά, να δημιουργούμε όσο μπορούμε!!!
      Αυτές τις φατσούλες πώς τις βάζεις στα σχόλια?????????????

      Διαγραφή
    2. Πού να δεις τα μούτρα του Γιάννη

      Έχει μπει στο κόλπο και η κόρη μας και δεν ξέρει από πού θα τούρθει😂😂🤣🤣🤣
      Τις φατσούλες τις βάζω από το τηλ.
      Από αυτό γράφω τα σχόλια.
      😂😂😂🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Ρένα μου! Για να κάνω μιά δοκιμή : 👍❤

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Μαριάν μου!
    Συγχαρητηρια για τις την πρωτιά και για τις δυο συμμετοχές σου!!
    Το πουλοσπιτο το λάτρεψα!!!Τοσο όμορφο και υπέροχες όλες οι λεπτομέρειες του!!!
    Αλλα και η βάση για τα γλυκά σκέτη γλύκα!!!
    Καλο μηνα με πολλές όμορφες δημιουργίες!!Καλο Σαββατοκύριακο!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα!
      Την μία σημαδούρα την είχα βρεί στην παραλία μας, μιά μέρα που φωτογράφιζα πουλάκια και γλάρους και έτσι μου ήρθε η ιδέα! Όσο για την βάση, ήταν την περίοδο των Χριστουγέννων, και με βόλεψε πολύ για γλυκά!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Οτι και να πω είναι λίγο Μαριάννα μου!!! Συγχαρητήρια!!!! Σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Σταυρούλα μου!!!!
      Καλή εβδομάδα, σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Sincères féicitations Marie-Anne pour avoir remporté ce concours et pour la création de ces deux belles réalisations!
    J'espère vraiment que les oiseaux de ton jardin vont vite venir nicher dans cette maison faite avec amour pour eux.
    Quant au présentoir à gâteaux, ton recyclage en a fait un objet précieux.On le croirait en pierre et très ancien.
    Un très beau week-end à toi.
    Bisous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Un grand merci, chère Marie-Paule! Je serais ravie de voir les oiseaux venir nicher dans cette petite maison!! Le présentoir n'est pas en pierre mais il est assez lourd et encombrant. Mais je lui ai trouvé une bonne place pour le ranger...tu verras quand tu viendras à la maison!
      Bisous et bonne semaine!!!!

      Διαγραφή
  8. D'abord : Bravo ! Pour le concours...
    Ensuite : tes creations, en plus d'être variées et originales, sont absolument magnifiques !
    Donc : reBravo ;)
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci, chère Anna! Je suis ravie que tu aies aimé mes deux créations!
      Bisous et bonne semaine!

      Διαγραφή
  9. Incredibile and amazing reuse! You are always so creative. I love everything, especially the birdhouses...fantastic!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ξερεις τι θα πωωωω φανταστικο το σπιτακι πουλιων καλε παραμυθενιο αλλα κ το υλικο κομμενο κ ραμμενο για σπιτακι μπραβο που το προσεξες......αντε ερχεται υπεροχη εποχη για φωτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, Σοφάκι μου!
      Εσύ που ξέρεις από πουλιά, λες να έρθουν και να φωλιάσουν τίποτε μικρούλια????
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  11. Μαριάννα μου, μας ξετρέλανες....!
    εντάξει θεωρώ ότι το Πουλόσπιτι κέρδισε μακράν μια καθολική αναγνώριση και αποδοχή.
    Εξαίρετο σαν ιδέα. Σαν σύλληψη, Σαν μαστόρεμα, σαν διακόσμηση και χρήση.
    Θέλω να πιστεύω ότι κάποια πουλάκια θα κουρνιάσουν εκεί στην όμορφη και ζεστή του αγκαλιά.
    Και η τριπλή σου δημιουργία όμως δύσκολη και όμορφη.
    Τα συγχαρητήριά μου για τις δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Χαίρομαι που άρεσε τόσο πολύ το πουλόσπιτο σε όλους! Και να φανταστείς ότι η βάση για τα γλυκά ήταν η πρώτη μου συμμετοχή, ενώ το σπιτάκι το έστειλα στο τέλος!
      Συγχαρητήρια και σε σένα, που ήσουν ο μοναδικός άντρας στο παιχνίδι!

      Διαγραφή
  12. Μαριάννα μου συγχαρητήρια. Το πουλόσπιτο έκαψε καρδιές!
    Εύχομαι κάποιο φτερωτό ζευγαράκι να βρει εκεί καταφύγιο και να στήσει την φωλίτσα του. Νομίζω ότι αυτό θα σου δώσει μεγάλη χαρά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου!! Μακάρι να έρθει κάποιο πουλάκι...το παρακολουθώ σε καθημερινή βάση!!!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. φοβερή, μπράβο!!!!

    καληνύχτα, καλόν μήνα... και από εδώ... :) = χαμόγελο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, Λαμπρινή μου!!!!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  14. Απαπα είσαι άπαιχτη !!!! Σε ψήφισα εννοείται γιατί είναι φανταστικά και τα δύο !!!! Το σπιτάκι το λάτρεψα.... σίγουρα θα το επισκεφτούν οι φτερωτοί φίλοι σου μόλις το πάρουν είδηση, εδώ κάθονται και τους φωτογραφίζεις !!!!! Και να πηγαίνεις κάθε μέρα βόλτα στην παραλία μια και δεν σου ξεφεύγει τίποτα !!!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Απαιχτη, έ? χα χα χα ! Μου αρέσει να παίζω με τα παλιά, αρκεί να έχω έμπνευση για να μπορέσω να τους δώσω μιά δεύτερη ευκαιρία! Φυσικά και θα πηγαίνω στην παραλία...έχω ήδη βρεί κι άλλα πράγματα!!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Δεν το συζητώ για το πουλόσπιτο σου που μας έβαλε φτερά και έβαλε φτερά και στην ψηφοφορία. Μας ξετρέλανες με την έμπνευση σου και με το μεράκι σου μας ξετρέλανες με την τεχνική σου και με το αποτέλεσμα. Και είμαι σίγουρη πως μόλις σιγουρευτούν για την ασφάλεια τους κάποια πουλάκια θα το κατοικήσουν και θα γίνει σπίτι τους. Και η τουρτιέρα σου είναι υπέροχη επίσης. Συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου κορίτσι μου! Πάντα να ψάχνεσαι πάντα να εμπνέεσαι και πάντα να αξιοποιείς έτσι! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου για τα καλά σου λόγια! Μακάρι να αποκτήσει φτερωτούς ενοίκους το σπιτάκι!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και η τουρτιέρα, αυτή ήταν και η πρώτη μου συμμετοχή εξ άλλου!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  16. Dearest Marie-Anne,
    That birdhouse is the most unique thing I've ever seen.
    Birds must be fighting about this new upscale residence!
    You always have such clever ideas...
    Hugs and happy Sunday.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much, dear Mariette, for your kind words! I am so pleased that you liked the birdhouse!!!
      Let's hope some birds will nest in it!!!
      Many hugs and a happy new week to you!!!

      Διαγραφή
  17. Και ναι ! Η οικοδέσποινα περνάει τελευταία ( για να κάνει εντύπωση!!! ☺)
    Μαριάννα μου , ήμουν σίγουρη ότι θα κέρδιζες ( πριν καν ξεκινήσει ο διαγωνισμός) γιατί ξέρω ότι δίνεις ψαγμένες
    και δουλεμένες συμμετοχές! Έπεσα έξω μόνο στη συμμετοχή! Βασικά περίμενα πρώτη την τριπλή μεταμόρφωση
    (αν είχα δικαίωμα ψήφου, και πάντα πέρα από πρόσωπα, θα έδινα τους 3 βαθμούς στο stand!)
    Η δουλειά σου είναι επαγγελματικού επιπέδου ! Συγχαρητήρια!
    Άντε τώρα να βρω τι θα σου φτιάξω που να φτάνει στα δικά σου επίπεδα!!!

    Πάντα τέτοια!
    Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ που είσαι κοντά μας σε αυτό το διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε, η οικοδέσποινα είχε κάθε λόγο να ξεκουραστεί μετά από τόση δουλειά που έκανε για τον διαγωνισμό!!!
      Αριστέα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα! Κι εγώ εξ αρχής πίστευα πως η τουρτιέρα θα έπαιρνε πολλές ψήφους, αλλά το πουλόσπιτο την ξεπέρασε! 'Οσο σκέφτομαι πως θα μπορούσε να είχε μείνει στα spams και να μην το είχες δεί εγκαίρως!!!
      Μην αγχώνεσαι για το τί θα μου φτιάξεις...γνωρίζω ήδη την ποιότητα των έργων σου και σίγουρα θα μου αρέσει ότι κι αν είναι!!!!
      Σ'ευχαριστώ και πάλι!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  18. ΠΩΠΩ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πουλόσπιτο με κρακελέ και ντεκουπάζ δε νομίζω να έχει ξαναγίνει!!!!υπέροχη κατασκευή αλλά επίσης και το σταντ για τα γλυκά όπου έδωσα τους τρεις βαθμούς!!!να σαι καλά Μαριάννα μου πάντα δημιουργική και εύχομαι να το εγκαινιάσουν γρήγορα ερωτευμενα πουλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!!! 'Εχεις δίκαιο, Δέσποινα!!! Κι εγώ δεν έχει τύχει να ξαναδώ ντεκουπαρισμένο πουλόσπιτο!!!!
      Σ'ευχαριστώ και για τους βαθμούς σου στο σταντ...χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Μαριάννα μου πολλά συγχαρητήρια για την άξια νίκη σου!
    Και οι δυο σου συμμετοχές ήταν καταπληκτικές, μα το "πουλόσπιτο" ήταν το αγαπημένο μου, βασικά ήταν το αγαπημένο όλων!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!
      Χάρηκα πάρα πολύ που άρεσε σε όλους το σπιτάκι!!!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  21. Πολλά μπράβο και απο μενα Μαριάννα μου!
    Καλό μας μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριαλένα μου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πώς να μη κλέψει καρδιές το πουλοσπιτο σου Μαριάννα μου είναι τέλειο και πιστεύω σύντομα θα αποκτήσει και κατοίκους . Το σταντ δε η χαρά της ανακύκλωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, Κατερίνα μου!!!! Ελπίζω να προσελκύσει κάποια πουλάκια!! Θα δούμε!!!
      Το σταντ, είναι αλήθεια πως το ευχαριστήθηκα πολύ από την πρώτη στιγμή που σκέφθηκα να το φτιάξω!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου και πάντα κερδισμένη!!!
    Βλέποντας το πουλόσπιτο στον διαγωνισμό,ούτε καν μπορούσα να φανταστώ πως το έφτιαξες διαβάζοντας την αναλυτική περιγραφή μέσα από την ανάρτηση σου εντυπωσιάστηκα καθώς επίσης και για την δεύτερη συμμετοχή σου,σου αξίζουν πολλά - πολλά ΜΠΡΑΒΟ!!! Θα περιμένω να δω νέες εκπληκτικές μεταμόρφωσεις μέσα από το σπιτάκι σου!!!Καλή συνεχεία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει να δημιουργώ νέα αντικείμενα από τα παλιά! Μείνε συντονισμένη (χα χα χα) και θα δείς και άλλα....
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  25. Μαριάννα μου πραγματικά δεν έχω λόγια !!! Η φαντασία σου καλπάζει και μεγαλουργείς !! Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου αλλά το πουλόσπιτο ποτέ δεν θα σκεφτόμουν να το κάνω !! Με τόσο όμορφες λεπτομέρειες και η σκεπή !!! με φλούδες από ευκάλυπτο !!
    Αλλά και το άλλο σου έργο είναι υπέροχο !!! . Μπράβο σου φίλη μου χαίρομαι για σένα !!1
    Πολλά φιλιά και μια καλή και πολύ δημιουργική εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα!! μόλις γύρισα από την δική σου ανάρτηση!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!! Κι όμως, εγώ από την πρώτη στιγμή που είδα την σημαδούρα, αυτό το πουλόσπιτο φαντάστηκα, αλλά το είχα πολύ καιρό πεταμένο στον κήπο. Μέχρι που ανακοίνωσε τον διαγωνισμό η Αριστέα μας, το θυμήθηκα και αποφάσισα να το φτιάξω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Μαριάννα καλώς σε βρίσκω. Και οι δυο συμμετοχές σου ήταν υπέροχες. Το πουλόσπιτο δε, τόσο ευφάνταστο και τόσο παραμυθένιο. Εύχομαι πολλά πουλάκια να το επισκεφτούν και να το χαρούν.
    Μπράβο σου για τη πρωτιά, σου άξιζε πραγματικά :)
    Καλή εβδομάδα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαρίνα! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου! Θα περάσω κι εγώ από το blog σου όταν επιστρέψω στο σπίτι γιατί δυσκολεύομαι από το κινητό.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  27. Τι να πω, έμεινα με το στόμα ανοικτό με την μετατροπή της σημαδούρας σε πουλόσπιτο... καταπληκτική!!!! Φυσικά και η άλλη δημιουργία σου όμορφη αλλά τι να κάνουμε το πουλόσπιτο κλέβει την παράσταση!!!! Συγχαρητήρια για την πρωτιά... σίγουρα ήταν δίκαια!!!! Τα φιλιά μου και ευχές για όμορφη δημιουργική εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Είσαι κι εσύ μαστόρισσα στις μεταμορφώσεις!!!!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα και σε σένα και την Δήμητρα!!!!

      Διαγραφή
  28. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου είσαι η βασίλισσα της μεταμορφώσεως!!! Και τα δύο σου έργα υπέροχα!! !εμένα όμως πιο πολύ μου άρεσε η βάση για τα γλυκά !!!Να είσαι καλά φίλη μου και πάντα να δημιουργείς ομορφιές!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Μεταξία μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και τα δύο αλλά πιό πολύ η βάση! Και εγώ ενθουσιάστηκα από το αποτέλεσμα!!!
      Φιλιά και καλή συνέχεια με τις ωραίες σου δημιουργίες!

      Διαγραφή
  29. Δεν σε πιστεύω!!!Τι να σχολιάσω πρώτα; Τις σημαδούρες; Τι σκέφτηκες παιδί μου!!! Είναι φοβερά τα σπιτάκια για πουλάκια... Για την πιατέλα; Πού από εδώ τα έφερες από εκεί τα πήγες, έτριψες, έκοψες, έβαψες και τελικά το πετυχες!!! Δεν υπάρχεις!!!Πάντα πρωτιές να έχεις γλυκιά μου, τις αξίζεις!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, παίζουμε!!!! χα χα χα!!!! Ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  30. Αξιζαν και οι δυο συμμετοχες σου Μαριαννα μου τα συγχαρητηρια μας ηταν πολύ εξυπνη ιδέα το πουλοσπιτο οπως και η βαση για τα γλυκα... δεν υπαρχεις που λει και η Κικη απο πανω φιλεναδα στις δημιουργιες μπραβο σου
    και σε αλλα με το καλο καλή συνεχεια σε ότι κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, αρκεί να μου έρθει μια ιδέα και από εκεί και πέρα την δουλεύω στο μυαλό μου και με λίγη υπομονή φτάνω σε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αυτή την φορά, ενθουσιάστηκα κι εγώ και από την σημαδούρα αλλά και από την βάση για τα γλυκά!
      Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  31. Πόσο ωραία είναι οι εικόνες.
    Μου άρεσε πολύ που ήξερα το blog σου, είμαι από τη Βραζιλία.
    janicce.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Le nichoir pour les oiseaux est franchement réussi.
    J'espère que les oiseaux vont apprécier ce petit nid conçu pour eux.
    Bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Super mon commentaire est bien passé, je suis soulagée.
    Je viens de voir la transformation de la table mais la traduction est aléatoire, je ne sais pas ce qu'est un pinakaki? petite table basse peut-être? En tout cas c'est franchement beau, les explications sont aléatoires, je suppose que tu as mis une couche de porcelaine.
    Tu as désormais une belle table élégante.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bienvenue sur mon blog, Santounette!
      Je ne sais pas comment tu as fait, mais je suis très contente que tu aies réussi à m'envoyer ton commentaire!!! J'ai trouvé la petite table avec un pied central cassé ou coupé, et je l'ai ramassée pour en faire un petit tableau en découpage (pinakaki)mais comme il m'a été impossible de supprimer le pied, je l'ai transformée en base-présentoir sur pied pour les gâteaux! Non, ce n'est pas de la porcelaine mais seulement 2 couches de vernis acrylique.

      Διαγραφή
  34. Υπέροχη δημιουργία με φαντασία Μαριάννα μου.Τα χεράκια σου κάνουν τ'αδύνατα δυνατά.Πολλά φιλάκια και να μας ομορφαίνεις το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  35. Bonsoir chère Maire-Anne,

    Il est fabuleux ce nichoir ! Léo le toucan, ne me contredira pas !
    C'est un nichoir ★★★★★ !
    Je suis certaine qu'il va attirer un grand nombre de clients emplumés !
    Tu as beaucoup de talent et une grande créativité.

    Gros bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bonsoir Martine et merci pour ton gentil commentaire!
      Je serais heureuse de voir arriver des clients pour mon nichoir!
      Gros bisous et bon weekend!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...